Tere
Mure siis järgmine - ühel hommikul siis järsku enam ei töötanud tonnise soojendus (seda juba sooja mootoriga). Puhub pidevalt külma kuigi ACC näitab 26 kraadi. (va üks kord kui tuli leiget õhku). Mis seal viga olla võiks - kas midagi on umbes või on ACC lolliks läinud?
Auto siis "vanakooli" Saab 9000, 1991 aasta, 2,3 ilma turbota
Tonnise soojendus
ACC2 esimene põlvkond ei pruugi midagi näidata,või võib ka mida iganes näidata,kuid väidetavate vigade parandamine ei muuda tihti midagi.Algselt postitas: olaviv
Tee ACC'le self test, kas näitab muud numbrit kui 0? Kui jah siis on miski andur läbi, näiteks salongiõhu temp andur. Selle üheks tunnuseks on, et puhub koguaeg jahedat va. siis kui temp paned HI peale.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: veereja
Ehk siis lahendus oleks.....
a) ACC välja vahetada?
b) ACC korda teha? Kui siis kuidas?
c) kas mingi muu lahendus ka oleks?
a) tavaliselt jah
b)pole veel keegi suutnud
c)lihtne katse-eksituse meetod.Vahel puruneb õhuklappe liigutav hoob,vahel puruneb tross,või selle kinnitused servomootorile,vahel sureb viimane ise jne...
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
võin sulle oma acc2 laenata. Sellel on selline viga, et vahel läheb lolliks - ei lase ventilaatori pöördeid reguleerida ja lükkab tagaklaasi soojenduse peale. Mingi hetk kaob viga ära ja kõik toimib jälle normaalselt.
Sooja reguleerimisega probleeme polnud, seega vea kindlaks tegemiseks peaks sobima.
Ise asendasin suvel uuema acc2-ga, mis päris otse ei sobi, aga juhtmete ümber tegemisega saab asja käima küll (tech2 diagnostika pistikut mina ei hakanud ühendama.)
acc2 versioon 2 on täiendatud softiga ja nuppe on mõnusam vajutada
http://saabnet.ee/index.php?l=acc2
Sooja reguleerimisega probleeme polnud, seega vea kindlaks tegemiseks peaks sobima.
Ise asendasin suvel uuema acc2-ga, mis päris otse ei sobi, aga juhtmete ümber tegemisega saab asja käima küll (tech2 diagnostika pistikut mina ei hakanud ühendama.)
acc2 versioon 2 on täiendatud softiga ja nuppe on mõnusam vajutada

http://saabnet.ee/index.php?l=acc2
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
See oleks ka parim lahendus. Isegi mitmeid ümber teinud. ACC2 viimane versioon on ülitöökindel(välisseadmed on vanal ja uuel versioonil samad.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kuidas ma saan vaadata seda kui mingid hoovad/värgid omadega läbi on? Või oleks mõistlikum minna kohe asjatundjate juurde, et siis teatakse mida vaadata?
Kas näiteks soojendusradikas ei või olla umbes? Sest kui panna ACC HI peale, siis puhub suure hooga külma õhku.
Kui ükski neist vigadest ei ole siis võtan Zazou`ga detsembri alguses ühendust.
Kas näiteks soojendusradikas ei või olla umbes? Sest kui panna ACC HI peale, siis puhub suure hooga külma õhku.
Kui ükski neist vigadest ei ole siis võtan Zazou`ga detsembri alguses ühendust.
ACC1 ja ACC2 ei ole asendatavad omavahel. Küll saab ACC2 esimese põlvkonna asendada ACC2 teise seeriaga. Selleks tuleb muuta juhtmestikku.Kel jootekolb käes püsib,saab lihtsalt hakkama.Algselt postitas: jack
Kui suur vaev ja virelus on ACC1 -> ACC2 vastu vahetamine?
Kas peale "aju" vahetuse on vaja ka pistikuid ringi teha ja/või andureid vahetada/lisada?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tere!
Probleem selles ,et hiljuti käisin salongi radiaatorit vahetamas kuna lekkis ja aknad udused.
Sain kätte, kuid aknad lähevad ikka uduseks ja lisaks väga vastik hais mis sealt õhuavadest sisse tuleb haiseb nagu 1000 tonni ravimeid. Nagu istuks arsti kabinetis. Et aknad uduseks lähevad on tingitud vist sellest ,et sealt pagaasniku õhu avadest ei tule enam õhku välja. Kuidas saaksin selle asja korda? Ja kas on võimalik, et töömehed panid midagi valesti kokku?
Ette tänades Lauri!
Probleem selles ,et hiljuti käisin salongi radiaatorit vahetamas kuna lekkis ja aknad udused.
Sain kätte, kuid aknad lähevad ikka uduseks ja lisaks väga vastik hais mis sealt õhuavadest sisse tuleb haiseb nagu 1000 tonni ravimeid. Nagu istuks arsti kabinetis. Et aknad uduseks lähevad on tingitud vist sellest ,et sealt pagaasniku õhu avadest ei tule enam õhku välja. Kuidas saaksin selle asja korda? Ja kas on võimalik, et töömehed panid midagi valesti kokku?
Ette tänades Lauri!
Algselt postitas: lauri9000
Tere!
Probleem selles ,et hiljuti käisin salongi radiaatorit vahetamas kuna lekkis ja aknad udused.
Sain kätte, kuid aknad lähevad ikka uduseks ja lisaks väga vastik hais mis sealt õhuavadest sisse tuleb haiseb nagu 1000 tonni ravimeid. Nagu istuks arsti kabinetis. Et aknad uduseks lähevad on tingitud vist sellest ,et sealt pagaasniku õhu avadest ei tule enam õhku välja. Kuidas saaksin selle asja korda? Ja kas on võimalik, et töömehed panid midagi valesti kokku?
Ette tänades Lauri!
Üldiselt, tasuks vaadata ka salongi õhu filtrit ning samuti kui sul salongi radikas lekkis siis on ilmselt põrand tosooliga koos ka veel. Ega seda töömehed ilmselgelt pesemas/kuivatamas ei käinud.
Iga ratas veab and then some!
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kui lekkis, siis ehk on seda sodi imbunud igale poole ja see haiseb nüüd seal endiselt? Samas ma pole väga kindel kas seal tagaluugi kõrval olevatel avadel mingid luugid üldse ongi ees, et need kuidagi kinni saaksid olla.
Kui sul salongiradikas lekkis siis udust sa lahti ei saagi enne,kui korjad kõik vaibad ja polstrid välja. Pesed veega läbi ja kuivatad ära. Muud moodi sealt mattidest tosooli kätte ei saa:nono:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Suur tänu kõigile vastajatele. Tuli välja et juhtus arusaamatus ja ei pandud salongifiltrit sisse. Panin sisse ja nüüd liigub kasutatud õhk sealt avadest välja. Haisu kohta öeldi et uus radikas pidavat mingi ainega koos olema ma ei saanud täpselt aru mille vastu see hea oli kuid filter ees on siis seda haisu sisse enam ei tule.
Algselt postitas: lauri9000
Suur tänu kõigile vastajatele. Tuli välja et juhtus arusaamatus ja ei pandud salongifiltrit sisse. Panin sisse ja nüüd liigub kasutatud õhk sealt avadest välja. Haisu kohta öeldi et uus radikas pidavat mingi ainega koos olema ma ei saanud täpselt aru mille vastu see hea oli kuid filter ees on siis seda haisu sisse enam ei tule.
Toda salongi filtrit tasub meil ikka vaadata vähemalt iga õlivahetus ca 10 000km tagant. Muutub teine meie ligases paras-vöötmes halliks liigagi kiirelt. Vahetada unustades aga kasvatab endale hallitus habe külge ning toda me sisse hingamegi sõites.
Aga hea, et asi kiirelt lahendatud sai.
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Vabandage palju salongiõhufilter ka maksab? Kas see on mingi aktiivsöe filter või tavaline?
Maksis mingi alla 500 tiba vist viimati. Ma isegi ei oska kommenteerida kas ta on tavaline või vähe erilisem. Kena valge filter läheb igastahes halli oma vastu tavaliselt minu autol vahetusse kuskil ca 15 000km tagant.
Iga ratas veab and then some!
Laki autos on Fasty aktiivsöe filtrid. Kataloog andis 92a. CS masinale koodi 5300K, praktikas selgus, et see päris täpselt ei istu, paar cm väiksem ja liiga õhuke samuti. Veidike teipi ja sai enamvähem toimima. 93-98a. CS annab kataloog koodi 5335K, järgmisena peaks seda proovima.
5300K hind oli 180 kr
5300K hind oli 180 kr
