Tonnise soojendus

Tonnised ja nende mured
Vasta
veereja
Postitusi: 8
Liitunud: K Nov 14, 2007 12:37
Asukoht:
Auto:

#1

Tere

Mure siis järgmine - ühel hommikul siis järsku enam ei töötanud tonnise soojendus (seda juba sooja mootoriga). Puhub pidevalt külma kuigi ACC näitab 26 kraadi. (va üks kord kui tuli leiget õhku). Mis seal viga olla võiks - kas midagi on umbes või on ACC lolliks läinud?

Auto siis "vanakooli" Saab 9000, 1991 aasta, 2,3 ilma turbota
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

Vanakooli acc2 tüüphädad.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
veereja
Postitusi: 8
Liitunud: K Nov 14, 2007 12:37
Asukoht:
Auto:

#3

Ehk siis lahendus oleks.....

a) ACC välja vahetada?

b) ACC korda teha? Kui siis kuidas?

c) kas mingi muu lahendus ka oleks?
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#4

Tee ACC'le self test, kas näitab muud numbrit kui 0? Kui jah siis on miski andur läbi, näiteks salongiõhu temp andur. Selle üheks tunnuseks on, et puhub koguaeg jahedat va. siis kui temp paned HI peale.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: olaviv
Tee ACC'le self test, kas näitab muud numbrit kui 0? Kui jah siis on miski andur läbi, näiteks salongiõhu temp andur. Selle üheks tunnuseks on, et puhub koguaeg jahedat va. siis kui temp paned HI peale.
ACC2 esimene põlvkond ei pruugi midagi näidata,või võib ka mida iganes näidata,kuid väidetavate vigade parandamine ei muuda tihti midagi.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: veereja
Ehk siis lahendus oleks.....

a) ACC välja vahetada?

b) ACC korda teha? Kui siis kuidas?

c) kas mingi muu lahendus ka oleks?

a) tavaliselt jah
b)pole veel keegi suutnud
c)lihtne katse-eksituse meetod.Vahel puruneb õhuklappe liigutav hoob,vahel puruneb tross,või selle kinnitused servomootorile,vahel sureb viimane ise jne...
Kasutaja avatar
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1206
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-5NG, 9000CSE

#7

võin sulle oma acc2 laenata. Sellel on selline viga, et vahel läheb lolliks - ei lase ventilaatori pöördeid reguleerida ja lükkab tagaklaasi soojenduse peale. Mingi hetk kaob viga ära ja kõik toimib jälle normaalselt.
Sooja reguleerimisega probleeme polnud, seega vea kindlaks tegemiseks peaks sobima.

Ise asendasin suvel uuema acc2-ga, mis päris otse ei sobi, aga juhtmete ümber tegemisega saab asja käima küll (tech2 diagnostika pistikut mina ei hakanud ühendama.)
acc2 versioon 2 on täiendatud softiga ja nuppe on mõnusam vajutada :)
http://saabnet.ee/index.php?l=acc2
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

See oleks ka parim lahendus. Isegi mitmeid ümber teinud. ACC2 viimane versioon on ülitöökindel(välisseadmed on vanal ja uuel versioonil samad.
kajakas
Postitusi: 12
Liitunud: T Jaan 09, 2007 23:06
Asukoht:
Auto:

#9

minul oli sama jama,aga peale salongi anduri vahetamist läks kõikk korda.
veereja
Postitusi: 8
Liitunud: K Nov 14, 2007 12:37
Asukoht:
Auto:

#10

Kuidas ma saan vaadata seda kui mingid hoovad/värgid omadega läbi on? Või oleks mõistlikum minna kohe asjatundjate juurde, et siis teatakse mida vaadata?
Kas näiteks soojendusradikas ei või olla umbes? Sest kui panna ACC HI peale, siis puhub suure hooga külma õhku.
Kui ükski neist vigadest ei ole siis võtan Zazou`ga detsembri alguses ühendust.
Kasutaja avatar
jack
Postitusi: 265
Liitunud: P Aug 28, 2005 9:34
Asukoht:
Auto:

#11

Kui suur vaev ja virelus on ACC1 -> ACC2 vastu vahetamine?

Kas peale "aju" vahetuse on vaja ka pistikuid ringi teha ja/või andureid vahetada/lisada?
Ei. Ma ei kihuta. Ma lihtsalt lendan madalalt.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

Algselt postitas: jack
Kui suur vaev ja virelus on ACC1 -> ACC2 vastu vahetamine?

Kas peale "aju" vahetuse on vaja ka pistikuid ringi teha ja/või andureid vahetada/lisada?
ACC1 ja ACC2 ei ole asendatavad omavahel. Küll saab ACC2 esimese põlvkonna asendada ACC2 teise seeriaga. Selleks tuleb muuta juhtmestikku.Kel jootekolb käes püsib,saab lihtsalt hakkama.
janek83
Postitusi: 229
Liitunud: T Aug 21, 2007 14:55
Asukoht:
Auto:

#13

Minu ACC näitab nt. 2 viga, soojatuleb küll nii, mis mühiseb, aga külma ei tule..
Tean meest, kelle vintsiga võib midagi isegi katki tõmmata...
lauri9000
Postitusi: 22
Liitunud: T Dets 26, 2006 15:20
Asukoht:
Auto:

#14

Tere!
Probleem selles ,et hiljuti käisin salongi radiaatorit vahetamas kuna lekkis ja aknad udused.
Sain kätte, kuid aknad lähevad ikka uduseks ja lisaks väga vastik hais mis sealt õhuavadest sisse tuleb haiseb nagu 1000 tonni ravimeid. Nagu istuks arsti kabinetis. Et aknad uduseks lähevad on tingitud vist sellest ,et sealt pagaasniku õhu avadest ei tule enam õhku välja. Kuidas saaksin selle asja korda? Ja kas on võimalik, et töömehed panid midagi valesti kokku?

Ette tänades Lauri!
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#15

Algselt postitas: lauri9000
Tere!
Probleem selles ,et hiljuti käisin salongi radiaatorit vahetamas kuna lekkis ja aknad udused.
Sain kätte, kuid aknad lähevad ikka uduseks ja lisaks väga vastik hais mis sealt õhuavadest sisse tuleb haiseb nagu 1000 tonni ravimeid. Nagu istuks arsti kabinetis. Et aknad uduseks lähevad on tingitud vist sellest ,et sealt pagaasniku õhu avadest ei tule enam õhku välja. Kuidas saaksin selle asja korda? Ja kas on võimalik, et töömehed panid midagi valesti kokku?

Ette tänades Lauri!

Üldiselt, tasuks vaadata ka salongi õhu filtrit ning samuti kui sul salongi radikas lekkis siis on ilmselt põrand tosooliga koos ka veel. Ega seda töömehed ilmselgelt pesemas/kuivatamas ei käinud.
Iga ratas veab and then some!
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#16

Kui lekkis, siis ehk on seda sodi imbunud igale poole ja see haiseb nüüd seal endiselt? Samas ma pole väga kindel kas seal tagaluugi kõrval olevatel avadel mingid luugid üldse ongi ees, et need kuidagi kinni saaksid olla.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#17

Kui sul salongiradikas lekkis siis udust sa lahti ei saagi enne,kui korjad kõik vaibad ja polstrid välja. Pesed veega läbi ja kuivatad ära. Muud moodi sealt mattidest tosooli kätte ei saa:nono:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
lauri9000
Postitusi: 22
Liitunud: T Dets 26, 2006 15:20
Asukoht:
Auto:

#18

Suur tänu kõigile vastajatele. Tuli välja et juhtus arusaamatus ja ei pandud salongifiltrit sisse. Panin sisse ja nüüd liigub kasutatud õhk sealt avadest välja. Haisu kohta öeldi et uus radikas pidavat mingi ainega koos olema ma ei saanud täpselt aru mille vastu see hea oli kuid filter ees on siis seda haisu sisse enam ei tule.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#19

Algselt postitas: lauri9000
Suur tänu kõigile vastajatele. Tuli välja et juhtus arusaamatus ja ei pandud salongifiltrit sisse. Panin sisse ja nüüd liigub kasutatud õhk sealt avadest välja. Haisu kohta öeldi et uus radikas pidavat mingi ainega koos olema ma ei saanud täpselt aru mille vastu see hea oli kuid filter ees on siis seda haisu sisse enam ei tule.

Toda salongi filtrit tasub meil ikka vaadata vähemalt iga õlivahetus ca 10 000km tagant. Muutub teine meie ligases paras-vöötmes halliks liigagi kiirelt. Vahetada unustades aga kasvatab endale hallitus habe külge ning toda me sisse hingamegi sõites.

Aga hea, et asi kiirelt lahendatud sai.
Iga ratas veab and then some!
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#20

Vabandage palju salongiõhufilter ka maksab? Kas see on mingi aktiivsöe filter või tavaline?
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#21

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Vabandage palju salongiõhufilter ka maksab? Kas see on mingi aktiivsöe filter või tavaline?

Maksis mingi alla 500 tiba vist viimati. Ma isegi ei oska kommenteerida kas ta on tavaline või vähe erilisem. Kena valge filter läheb igastahes halli oma vastu tavaliselt minu autol vahetusse kuskil ca 15 000km tagant.
Iga ratas veab and then some!
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#22

Laki autos on Fasty aktiivsöe filtrid. Kataloog andis 92a. CS masinale koodi 5300K, praktikas selgus, et see päris täpselt ei istu, paar cm väiksem ja liiga õhuke samuti. Veidike teipi ja sai enamvähem toimima. 93-98a. CS annab kataloog koodi 5335K, järgmisena peaks seda proovima.
5300K hind oli 180 kr :thumb:
Vasta