Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Vasta
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#226

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
2.3 kast ei lähe B202-le otsa, minu teada. Ülejäänud käigud töötavad hästi, lihtsalt tagurpidi käigul hambad maas.

Kas tavalise 2.0 kasti sisu on sama mis turbokal? Ainult pooltelgede väljavõtted on vist teised????

Päris täpset infi nende kastide kohta pole, on mainitud, et turbokate kastil käiguvahed pikemad. Kinnituse osas peaks 2.3 ja 2.0 ühilduvad olema. Muutus toimus 94 a., siis muudeti veidi ühe poldi asetust, pidada sama suht lihtsalt ümber ehitada niiet saab ka uuemat kasti vanema moto külge panna ja vastupidi. Vähemalt nii on mulle öeldud. Kindlalt ei tea.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#227

Lõpuks ometi on too gaasiklapi ufo küljes. Fantastika, asi on hoopis parem, pöördeid hakkab vaikselt langetama juba 3000 rpm juures. Mitte muidugi hirmus vaikselt aga noh nii nagu peab. Veljed on ka lõpuks värvimises. Täna krundi alla ja homme siis põhivärv. Miskit nädala sees saaks ehk rattad uuesti alla.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#228

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Lõpuks ometi on too gaasiklapi ufo küljes. Fantastika, asi on hoopis parem, pöördeid hakkab vaikselt langetama juba 3000 rpm juures. Mitte muidugi hirmus vaikselt aga noh nii nagu peab. Veljed on ka lõpuks värvimises. Täna krundi alla ja homme siis põhivärv. Miskit nädala sees saaks ehk rattad uuesti alla.
Õigesti regullides peaks see ufo lubama gaasihooba "nullini" ehk vastu kruvipiirajat minna 3 sekundi jooksul. Siis käib segusiibri lülitis klõps, mis annab ajule märku, et nüüd tuleb pöörded hoida 750...800 rpm peal.

(Piiraja ja lüliti regullimisest olen omal ajal mingi õpetuse ingl. keelest vabastiilis tõlkinud. Käis see '88 tonnise kohta.)
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#229

Seda "kolme sekundi" varianti võin proovida seadistada. Ei teadnud enne. Pöörded ei püsi eriti rahulikult omal kohal. Kipub ikka pisut vänderdama üles alla. Mulle see eriti ei meeldi.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#230

Sõber Taavi värvimas.

Pilt
Pilt
Pilt
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#231

Mõnna, need päris ilusad!
Pane siis lõpptulemusest ka pildid üles.

Vaata, et siis rehvipaigaldajad asja nässu ei tee. Et siis ei taoks mingeid tinaplönne haamriga vaid ikka liimiks. Ning et rehvi panemisel ikka ohtralt libestusainet kasutataks ja võimalikult hoolikalt eebleid :wise:
romza
keenius
Postitusi: 283
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#232

mina panin enda masinale konkreetselt 88 aasta 2.0 turbo mootori käigukasti alla. ja erinevuseks oli ühe poldi kinnitus koht ja vasakpoolse veovõlli sisemine ots mille panin samuti 2.0 mootori oma.(muide minu auto on 1993 a 2.3 turbo)
ja kastidel on difri ülekande kiiruse vahe
vabalt hingaval oli see vist 2;54
2.0 turbol oli see 2;86
2.3 turbol on see 3;04
ning aerol on see mingi 3;60
need numrid võivad vähe valed olla aga suurus järk on õige netis leitsin sellised numbrid.
ja mul vedeleb 2 kasti . ühel differ puru ja teisel 4 käik ei püsi sees.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#233

Algselt postitas: romza
Mõnna, need päris ilusad!
Pane siis lõpptulemusest ka pildid üles.

Vaata, et siis rehvipaigaldajad asja nässu ei tee. Et siis ei taoks mingeid tinaplönne haamriga vaid ikka liimiks. Ning et rehvi panemisel ikka ohtralt libestusainet kasutataks ja võimalikult hoolikalt eebleid :wise:

Et ma enne töötasin Siller Auto-s ja põhiliselt tegelesin ikkagi rehvitööga siis pingid on täiesti selged ja mul kui endisel töötajal lubatakse pinke kasutada. Just laupäeval käisin rehve maha võtmas, ei küsitud midagi, öeldi lihtsalt, et: "Ah mine minema.":thumb: Nii et selle paigalduse töö üritan ise teha.
Algselt postitas: keenius
mina panin enda masinale konkreetselt 88 aasta 2.0 turbo mootori käigukasti alla. ja erinevuseks oli ühe poldi kinnitus koht ja vasakpoolse veovõlli sisemine ots mille panin samuti 2.0 mootori oma.(muide minu auto on 1993 a 2.3 turbo)
ja kastidel on difri ülekande kiiruse vahe
vabalt hingaval oli see vist 2;54
2.0 turbol oli see 2;86
2.3 turbol on see 3;04
ning aerol on see mingi 3;60
need numrid võivad vähe valed olla aga suurus järk on õige netis leitsin sellised numbrid.
ja mul vedeleb 2 kasti . ühel differ puru ja teisel 4 käik ei püsi sees.

Mul oleks konkreetselt vaja peavõlli, ja mõned hammakad. Ühesõnaga hoiame kontakti:)

Hakkab looma, ehk saan enne külmade tulekut ikka auto korralikult tööle.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#234

No kuidas kõlbab? Mina olen ÜLIMALT RAHUL.:headbang::notworthy:

Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#235

tulemus paistab suurepärane!
ja kuna sul auto seisab, siis seisavad ka need veljed ilusad ja puhtad ja ei saa kahjustada :headbang:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#236

Algselt postitas: ivomets
tulemus paistab suurepärane!
ja kuna sul auto seisab, siis seisavad ka need veljed ilusad ja puhtad ja ei saa kahjustada :headbang:

irw:P
Jürgen

#237

Veljed on küll väga kenad, jõudu projektiga!:head:
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#238

naiss
Sent from my Monte Carlo using B236
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#239

very naiss. DI/APC jälle Romza näpus, minu kastike läheb rootsi reisile:head: oma kodu, jumalate juurde parandusse.

Üks asi teeb veel muret mootori käitumises. Nimelt kohapealt ära minnes tõmbab nagu hingest kinni, kui uuesti gaasi maha lased siis saab edasi sõita kusjuures gaasi üldse pole vaja palju vajutada. Niisama kiirendades madalatelt pööretelt järsult gaasi põhja vajutades on ka kohe hingest kinni. Mul on õhulugeja peaaegu otse throttlebody küljes, sest cooler ja turbo on disable-tud, kas liiga kiire õhuhulga muutus põhjustab seda?
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#240

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Mul on õhulugeja peaaegu otse throttlebody küljes, sest cooler ja turbo on disable-tud, kas liiga kiire õhuhulga muutus põhjustab seda?
Tundub, et nii ongi. Peab olema mingi viivitus, kuniks õhk lugejast throttle body-sse jõuab. Aju nähtavasti eeldab, et see ei toimu kohe.
Kasutaja avatar
M-Tech
Postitusi: 52
Liitunud: E Jaan 15, 2007 0:22
Asukoht:
Auto:

#241

Proovi mingi 90 kraadi (45 kraadi käib ehk ka) põlv näiteks vahele panna segusiibrile ja õhukulumõõtjale.
Võimalik, et tõmbab õhukulumõõtjast keerised läbi ja õhukulumõõtja ei saa õiget infi.

Mul oli Subruga nii, et kui kaotasin originaal nurkadega õhutorustiku ära ja tegin uuest turbost otse toru õhukulumõõtjani
ei olnud autol peale gaasi vajutust enam tühikäiku ja suri välja.
Üldse oli õhukulusignaal väga segane. Panin ühe 90 kraadi põlve vahele ja auto nagu tehasest tulnud jälle.

Mis su velgede värvitooni kood on?
Midagi gunmetal stiilis?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#242

Värvitooni segasime ise. Kasutusel PPG värvid. Uurin umbkaudu sama tooni koodi välja. Muidu tooni saime nii, et kuldne ja must pooleks (musta lisad tegelikult nii palju kui arvad, et piisavalt tume on) ning sinna hulka pisut veini punast, et hästi õrn punakas tooni lisa anda.

Õhulugeja ja throttle body vahel ongi praegu üks 90 kraadi põlv, ehk peaks ühe juurde panema või üldse kuidagi läbi IC vedama.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#243

Eeeeehhhhhhh, pole jõudnud tooni uurida. Aga ma üritan.

Kuidas tunda ära kas autol on olnud eelnevalt turvapadi. Juhi ukse küljes on kleebis SRS Airbag ja pisut juttu ka ohutusest. Kleebis asub lukusti all. MAAREKJUU (eelmine omanik) ütles, et peale on pandud uuema tüübi rool aga seda ta ei tea kas turvpadi kunagi on olnud. Kaitsme karbist igatahes airbagile viitavat kaitset ei leidnud, sama on siis kui autol süüde sisse keerata, mingeid viitavaid tulukesi põlema ei hakka. Rooli võtsin maha, seal on kaks messing/vask seibi, need tunduvad mõlemad olevat signaali omad.

Mida veel kontrollida?
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#244

VIN koodi :)

mu masinal ka see SRS kleeps aga bagi pole kunagi olnud.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#245

Vin annab: SRS none. Polnudki meeles see vin kontoll. Täname.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#246

Palun veidi abi otsustamisel. Viimane otsus on nii kui nii minu teha aga siiski. Kumb interjöör on ilusam kas "tavaline" must nahk sisu või "defitsiit" punane riidest sisu? Mulle isiklikult meeldib hirmsasti punane.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#247

Et nagu bordellis veedaks aega pidevalt:thumb:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#248

Ei tea bordellidest midagi:D

Muideks orgunnisin omale käigukasti hinnaga 75 eesti krooni. Päris tore. Sama kast, õli mõõte vardaga. Eriti bro.
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#249

Minu isiklik arvamus on punane sisu ja hädapärast käiks ka must nahk.:)

OT sellisele peaks ka olema punast nahk sisu mis võib olla eriti tehvitsiit:P
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#250

Must on soliidne. Punane on edev. Raske valik, ise vist ikka soliidsema poole kalduks.
Vasta