Saab suri maha ja ei käivitu

Vasta
Sohne
Postitusi: 42
Liitunud: R Juun 09, 2006 9:25
Asukoht:
Auto:

#1

saab auto 9-5 aero aastast 2000
suri maha keset sõitu ja enam käima ei lähe. mullu talvel oli immo segane. kas ka sel korral?
Di kassett on saabidel nõrk koht. kas ka sel isendil? kuidas avaldub riknemine?

auto isegi ei luba mitte. täiesti surnud
ka varem on käivitumisega muresid olnud aga siiski lõpuks käima saadud, tänan sind, mu võimas aku...

tundub, et asi osutub keerulisemaks kui minule vajalik, seega kas oskate soovitada kohta, kuhu oma murega tartus pöörduda?




kristo
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#2

Tartus peaks Carringut proovima. Kõlab täiesti võimalikuna, et otsad andis DI.

Di tavaliselt viskab lihtsalt lusika nurka ning lõpetab koostöö.
Iga ratas veab and then some!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

Kolm põhilist surma põhjustajat: DI,kütusepump,CPS andur(tavaliselt läheb paari tunni pärast käima jälle).
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#4

Kas kett ei või sellist kurja teha?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: sigaelmar
Kas kett ei või sellist kurja teha?
Üliharva.
Sohne
Postitusi: 42
Liitunud: R Juun 09, 2006 9:25
Asukoht:
Auto:

#6

kütusepump osutus nõrgimaks lüliks...
~6k ja auto võitleb taas meie tänavatel:drive:
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#7

njaaa..meil oleks saand poole odavamalt:headbang:..ilmselt tuleb hinda kruttida veits ülessepoole
Sohne
Postitusi: 42
Liitunud: R Juun 09, 2006 9:25
Asukoht:
Auto:

#8

pumpki oli enam kui pool, rääkimata siis diagnoosimisest ja montaažist/demontaažist
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#9

no 9-5 pumba vahetus,diagnoos on ca max tunni töö..kui ma nüüd eriti julmalt ei eksi:notworthy:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

Ei eksi. 1-1,5H. tööd ja pump(orig.Walbro) ca.2500.-
Sohne
Postitusi: 42
Liitunud: R Juun 09, 2006 9:25
Asukoht:
Auto:

#11

mida tähendab orig.Walbro? kas originaal a osa pump?
vahetuseks kulus pool tundi, 200 krooni. diagnostika 500 krooni. ülejäänud summast oli pumba hind.
mille arvelt te siis hinda tõstate?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

Justnimelt OEM (nn. A-osa)pump,aga ilma võtturi- ja tasemeandurita,mille eest sina maksid tühja.
Pumpa eraldi pole võimalik poole tunniga vahetada (koos võtturiga küll).Diagnoos võtab 10-15min.
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#13

hinda on tõstetud ja tõstetakse elukalliduse tõusu arvelt jätkuvalt..nii teenuste kui ka varuosade osas:eureka:
jormkiller
Postitusi: 38
Liitunud: L Veebr 09, 2008 20:46
Asukoht:
Auto:

#14

:gun::head::wise:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#15

Sellised postitused ei käi kuidagi foorumiga kokku... Hoidu neist palun edaspidi.
Algselt postitas: jormkiller
:gun::head::wise:
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#16

Pumba küsimus oleks mulgi. Laupäeval suri ära, pühapäeval Motorhead aitas kasutatud pumbaga välja, aga alla ma seda ei saanudki, sest põlv :gun: läks välja ja asi lõppes eile opilaual :(. Teine mees pani kokku, kuid tööle ei hakand, siit asjatundjatele paar küsimust.

Kas pressure ots pumbast peaks minema ikka filtrisse eks ole? Ma mäletasin, et pumba mootoripoolne ots oli kahe musta rõngaga põlv ja tagaosapoolne oli valge peaga. Äkki ajasin sassi?

Mitme käiamisega tööle ei läinud, kuigi paagis peaks olema üle 20 l benssu. Too kopsik kus sees pump on, on ju ilma auguta, kuidas see benss siis pumbani peaks jõudma kui kopsiku serv nii kõrge? Peaks äkki peale valama veel benssu ja siis käiama kuni jõuab mootorini lüüa, kui just otsad valesti pole...

Teine asi, et tagaots on praegu üleval ja kui ma õigesti mäletan, siis ujuk just tagaosa poole vaatas, et kas on normaalne, et kui tagaosa üleval näidik üles ei tõuse selle 20 l bensuga, sest paak ise ju 68 l? Äkki panin pumba ikkagi valesti peale, kriips pumba peal sai samasse asendisse paagi kriipsuga.

Ise praegu karguga pole auto juurde liipand, et kas starterit andes ka pump häält teeb, kaitse oli igatahes terve ja juhtmed said õigesti peale. Kas peale selle, et too kasutatud pump ei käivitu võib midagi olla valesti kokku pandud?

Tänu igasuguse abi eest, püüan teise mehe abiga möötorile hääle sisse saada, siis saan ka liikuma.

EDIT: Esialgu tundub, et rääkisime kokkupanijaga üksteisest mööda - pressure poole põlv on üleni valge kahe musta rõngastihendiga, mis läheb filtrisse ja tagasivoolu ots pealt must valge otsaga ja samuti kahe musta rõngastihendiga :eureka: Seega vist põhjus leitud, miks benss mootorisse ei jõua :red:
ulari1
Postitusi: 94
Liitunud: P Mai 27, 2007 13:47
Asukoht:
Auto:

#17

Algselt postitas: mad1
njaaa..meil oleks saand poole odavamalt:headbang:..ilmselt tuleb hinda kruttida veits ülessepoole

aga mis teil lisaõhupump maksab(9-3 2003) tartus küsiti 4800 eek.+ vahetus u.2h.
Vasta