saab auto 9-5 aero aastast 2000
suri maha keset sõitu ja enam käima ei lähe. mullu talvel oli immo segane. kas ka sel korral?
Di kassett on saabidel nõrk koht. kas ka sel isendil? kuidas avaldub riknemine?
auto isegi ei luba mitte. täiesti surnud
ka varem on käivitumisega muresid olnud aga siiski lõpuks käima saadud, tänan sind, mu võimas aku...
tundub, et asi osutub keerulisemaks kui minule vajalik, seega kas oskate soovitada kohta, kuhu oma murega tartus pöörduda?
kristo
Saab suri maha ja ei käivitu
Kolm põhilist surma põhjustajat: DI,kütusepump,CPS andur(tavaliselt läheb paari tunni pärast käima jälle).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Üliharva.Algselt postitas: sigaelmar
Kas kett ei või sellist kurja teha?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
njaaa..meil oleks saand poole odavamalt:headbang:..ilmselt tuleb hinda kruttida veits ülessepoole
no 9-5 pumba vahetus,diagnoos on ca max tunni töö..kui ma nüüd eriti julmalt ei eksi:notworthy:
Ei eksi. 1-1,5H. tööd ja pump(orig.Walbro) ca.2500.-
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Justnimelt OEM (nn. A-osa)pump,aga ilma võtturi- ja tasemeandurita,mille eest sina maksid tühja.
Pumpa eraldi pole võimalik poole tunniga vahetada (koos võtturiga küll).Diagnoos võtab 10-15min.
Pumpa eraldi pole võimalik poole tunniga vahetada (koos võtturiga küll).Diagnoos võtab 10-15min.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
hinda on tõstetud ja tõstetakse elukalliduse tõusu arvelt jätkuvalt..nii teenuste kui ka varuosade osas:eureka:
Pumba küsimus oleks mulgi. Laupäeval suri ära, pühapäeval Motorhead aitas kasutatud pumbaga välja, aga alla ma seda ei saanudki, sest põlv
läks välja ja asi lõppes eile opilaual
. Teine mees pani kokku, kuid tööle ei hakand, siit asjatundjatele paar küsimust.
Kas pressure ots pumbast peaks minema ikka filtrisse eks ole? Ma mäletasin, et pumba mootoripoolne ots oli kahe musta rõngaga põlv ja tagaosapoolne oli valge peaga. Äkki ajasin sassi?
Mitme käiamisega tööle ei läinud, kuigi paagis peaks olema üle 20 l benssu. Too kopsik kus sees pump on, on ju ilma auguta, kuidas see benss siis pumbani peaks jõudma kui kopsiku serv nii kõrge? Peaks äkki peale valama veel benssu ja siis käiama kuni jõuab mootorini lüüa, kui just otsad valesti pole...
Teine asi, et tagaots on praegu üleval ja kui ma õigesti mäletan, siis ujuk just tagaosa poole vaatas, et kas on normaalne, et kui tagaosa üleval näidik üles ei tõuse selle 20 l bensuga, sest paak ise ju 68 l? Äkki panin pumba ikkagi valesti peale, kriips pumba peal sai samasse asendisse paagi kriipsuga.
Ise praegu karguga pole auto juurde liipand, et kas starterit andes ka pump häält teeb, kaitse oli igatahes terve ja juhtmed said õigesti peale. Kas peale selle, et too kasutatud pump ei käivitu võib midagi olla valesti kokku pandud?
Tänu igasuguse abi eest, püüan teise mehe abiga möötorile hääle sisse saada, siis saan ka liikuma.
EDIT: Esialgu tundub, et rääkisime kokkupanijaga üksteisest mööda - pressure poole põlv on üleni valge kahe musta rõngastihendiga, mis läheb filtrisse ja tagasivoolu ots pealt must valge otsaga ja samuti kahe musta rõngastihendiga
Seega vist põhjus leitud, miks benss mootorisse ei jõua 


Kas pressure ots pumbast peaks minema ikka filtrisse eks ole? Ma mäletasin, et pumba mootoripoolne ots oli kahe musta rõngaga põlv ja tagaosapoolne oli valge peaga. Äkki ajasin sassi?
Mitme käiamisega tööle ei läinud, kuigi paagis peaks olema üle 20 l benssu. Too kopsik kus sees pump on, on ju ilma auguta, kuidas see benss siis pumbani peaks jõudma kui kopsiku serv nii kõrge? Peaks äkki peale valama veel benssu ja siis käiama kuni jõuab mootorini lüüa, kui just otsad valesti pole...
Teine asi, et tagaots on praegu üleval ja kui ma õigesti mäletan, siis ujuk just tagaosa poole vaatas, et kas on normaalne, et kui tagaosa üleval näidik üles ei tõuse selle 20 l bensuga, sest paak ise ju 68 l? Äkki panin pumba ikkagi valesti peale, kriips pumba peal sai samasse asendisse paagi kriipsuga.
Ise praegu karguga pole auto juurde liipand, et kas starterit andes ka pump häält teeb, kaitse oli igatahes terve ja juhtmed said õigesti peale. Kas peale selle, et too kasutatud pump ei käivitu võib midagi olla valesti kokku pandud?
Tänu igasuguse abi eest, püüan teise mehe abiga möötorile hääle sisse saada, siis saan ka liikuma.
EDIT: Esialgu tundub, et rääkisime kokkupanijaga üksteisest mööda - pressure poole põlv on üleni valge kahe musta rõngastihendiga, mis läheb filtrisse ja tagasivoolu ots pealt must valge otsaga ja samuti kahe musta rõngastihendiga

