Tere.
Kuna tagumiste udukateni vool ei jõua, siis läksin lolli peaga uisapäisa kohe salongi lülitit lammutama. Lüliti käes ning tagumine paneel küljest kistud pani lüliti seest plehku üks pisike keerdvedru. Vedru leidsin küll ülesse, aga ilma vedruta ei jää lüliti enam sisse tööasendisse kinni, ehk ei jää ON asendise. Olen poole päeva üritanud seda vedrut erinevat moodi sisse toppida kuid edutult. On kellelgi örna aimu , kuidas see peaks olema ? Või tasub see lülit üle õla visata ja parem kohe uut otsima hakata ?
ng900 tagumiste udutulede lüliti
Probleem lahenes. Teadmiseks siis teistele, kellel ka selline halb juhus vöib tulla, et vedru saab tagasi niii:
Lükkad lüliti kokku ja vedru otsejoones (paralleelselt lüliti külgedega) sisse, mitte kahe "pulga" vahele. (Esialgu võib arvata, et vaid sinna verdu sobib.)
Lükkad lüliti kokku ja vedru otsejoones (paralleelselt lüliti külgedega) sisse, mitte kahe "pulga" vahele. (Esialgu võib arvata, et vaid sinna verdu sobib.)
Ja mis seos on tagaudukatel ning salongivalgusel?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
12v süsteem?Algselt postitas: Trionic
Ja mis seos on tagaudukatel ning salongivalgusel?
aga tegelikult mõtles flood öeldes "läksin lolli peaga uisapäisa kohe salongi lülitit lammutama" vast seda, et läks salongis asuvat udutulede lülitit lammutama.