Tere,
sihuke probleem, et mootor ei taha käima minna, kui temp. on 0...+5 kraadi. Eelsüüte küünlad hakkavad tööle alles miinuskraadidega ja siis läheb mootor ilusti käima. Sellise kerge plusskraadiga peab starterit vahel lausa 10...15sek käiama, enne kui auto käivitub. Kas see on normaalne või on kuskil mingi viga sees? Tavaliselt lähevad diislitel ju eelsüüteküünlad +5 juures tööle.
Autoks on 9-5 2.2tid.
käivitusmure
Algselt postitas: rantto
Teistel temperatuuridel käivitub ilusti, ilma ühegi probleemita?
No mida soojem on ilm (mootor) seda paremini käivitub. Aga kõige paremini (poolest pöördest) läks käima -10 juures, kui küünlad korralikult mootori soojaks kütsid (külmemat ilma pole see talv olnud).
seda väidet võiks trionic või keegi teine tark kommenteeridaAlgselt postitas: heikiw
Tundub,et temp.andur,mis eelsyytekyynlaid juhib,peetis....arvab,et on piisavalt soe ja siis kyynlaid taha ei vöta.

(mitte et ma heikiw-d rumalaks peaks)
Meil sama mure.
Sellise poolkõva ilmaga ei käivitu 9-3 enne, kui korralikult käiatud. Kui käima läheb, siis sellise suitsupahvakuga, et kole. Kui temperatuur õues on miinuses, siis pole käivitumisega mingit muret.
Käidud mitu korda Troost Autos, Saabianti juures ja varsti sõit Karla Auto kontorisse.
Ära on proovitud vahetada, puhastada ja diagnoosida kõik võimalik - viga ei kao kuhugile.
Eks näis, mis diselistid ütlevad - tõenäoliselt on laks päris valus.
Sellise poolkõva ilmaga ei käivitu 9-3 enne, kui korralikult käiatud. Kui käima läheb, siis sellise suitsupahvakuga, et kole. Kui temperatuur õues on miinuses, siis pole käivitumisega mingit muret.
Käidud mitu korda Troost Autos, Saabianti juures ja varsti sõit Karla Auto kontorisse.
Ära on proovitud vahetada, puhastada ja diagnoosida kõik võimalik - viga ei kao kuhugile.
Eks näis, mis diselistid ütlevad - tõenäoliselt on laks päris valus.
need 2.2tdi teevadki nii. Pole päeva kui ei saabu kõnet või inimest selle probleemiga. Iisak Kadaka osakonnas võitleb nende paremaks saamise nimel. Mõni saab abi suurpuhastusest nagu parimad diislitargad soovitasid, mõni mitte. Kui Iisakul vaid jõudu ja jaksu jagub, siis pöörduge ta poole, ta annab endast parima.
to prt: ühele kliendile oli laks valus, kütusepump.
to prt: ühele kliendile oli laks valus, kütusepump.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Kas keegi oskab kommenteerida, et kas selline asi, et küünlaid mingi +5-st ülespoole ei kasutata on mingi ainult selle mootori teema või teistel autodel on ka nii? Mina ei tea ühtegi teist diislit, millel veel nii oleks.
See, et 2,2 TiD pool-soojaga ei käivitu hästi tundub küll rohkem omadus, kui viga olevat
See, et 2,2 TiD pool-soojaga ei käivitu hästi tundub küll rohkem omadus, kui viga olevat

Sai karlas käidud. Asi tundub kurja kuulutavat. Vist läheb kõrgsurvepumba vahetuseks, kui mootoris surved normis on.
to saab9-3: See eelsoojenduse teema sõltub mootori valmistajast. Mida "intelligentsem" ja säästlikum agregaat, seda keerulisem. Peres on meil teinegi tank (LR Disco), mis küsib küünlaid kasvõi +25 kraadiga. Põhjus selles, et auto ei sisalda absoluudselt "elektrit". Ainuke elektriseade on raadio ja seegi ei toimi korralikut.
to saab9-3: See eelsoojenduse teema sõltub mootori valmistajast. Mida "intelligentsem" ja säästlikum agregaat, seda keerulisem. Peres on meil teinegi tank (LR Disco), mis küsib küünlaid kasvõi +25 kraadiga. Põhjus selles, et auto ei sisalda absoluudselt "elektrit". Ainuke elektriseade on raadio ja seegi ei toimi korralikut.
Kas Karlas õeldi ka, et mis pumbal viga võib olla? Kas tõesti neid pumpasid kudagi kõpitseda ei anna, et kohe vahetatada tahetakse? Ei saa hästi aru.. Egas pump ju ühest jupist koosne. Või ei müü keegi varuosi? Sul ju 2003a masin, ei tahaks väga uskuda, et sellel nüüdseks pump nii õhtal, et aitab ainult vahetus.
Igatahes, kui korda saad, siis kirjuta palun siia ka tulemustest. Lihtsalt väike huvi tekkinud..
näiteks ühel mu sõbral, kes pole mingi automehaanik, oli diisel bmw, millel hakkas pump lekkima. Ostis siis ta peast terve komplekt tihendeid, võttis kodus pumba lahti ja vahetas kõik ära ja asi korras peale seda. Kas SAABil ei ole siis mingi sedalaadi remont võimalik?
Igatahes, kui korda saad, siis kirjuta palun siia ka tulemustest. Lihtsalt väike huvi tekkinud..
näiteks ühel mu sõbral, kes pole mingi automehaanik, oli diisel bmw, millel hakkas pump lekkima. Ostis siis ta peast terve komplekt tihendeid, võttis kodus pumba lahti ja vahetas kõik ära ja asi korras peale seda. Kas SAABil ei ole siis mingi sedalaadi remont võimalik?
Öeldi, et kui vahetuseks läheb, siis vana võib roheliseks värvida ja nii kaugele metsa visata, et enam ei paista.
Tänapäeva autodel on paljud jupid komponentidena vahetatavad, sest komponendi koostu valmistamine on odavam, kui eraldi remondikomplektide valmistamine ja turustamine.
Teiseks on asi ka raha teenimises - keegi ei viitsi mõtetult riski võtta - ehk saab toimima.
Tänapäeva autodel on paljud jupid komponentidena vahetatavad, sest komponendi koostu valmistamine on odavam, kui eraldi remondikomplektide valmistamine ja turustamine.
Teiseks on asi ka raha teenimises - keegi ei viitsi mõtetult riski võtta - ehk saab toimima.
Parandagu spetsid mind kui eksin, aga kas hõre pump ei peaks just sooja mootori raske käivitumisena avalduma? See hommikuni seismise teema võib olla küll tagasivool pumbast, aga selle vastu peaks piisama pisikesest klapist/ventiilist.
Karla tahab pumpa vahetada lihtsalt käibe pärast pahatihti (omad kogemused).
Karla tahab pumpa vahetada lihtsalt käibe pärast pahatihti (omad kogemused).
Ei tea, kas autot kuidagi ära ei saa petta, et ta paneks iga ilmaga küünalt? Minu auto teeb näiteks nii, et mingi 4 kraadi juures juba süüdet sees hoides küünalt ei anna, aga nii, kui starterit anda, paneb küünlad järgi ja hoiab neid soojana, kuni mootor saavutab mingi temperatuuri. Miks ta siis ei võiks neid kohe kasutada, aru ma ei saa...
Et mootor eelsoojendust küsiks iga ilmaga, on vaja ühte releed, paar meetrit kaableid ja eraldi märgutuld salongi, sest armatuuris oleva tule taha releed enam ühendada ei saa. Sel juhul soojendatakse küünlaid igal korral, kui süütevõtit keerad.
Oma autoga teen paar "loomkatset" veel, et ühele teooriale kinnitust saada. Varsti paistab, mis saab.
Oma autoga teen paar "loomkatset" veel, et ühele teooriale kinnitust saada. Varsti paistab, mis saab.
ma paneks dumler lüliti enne temp.andurit ja veaks juhtmetega salongi, enne käivitamist lükkaksin lüliti sisse, oodaksin ära kuni on ülessoojenenud, siis lükkaksin lüliti välja ja voilaa diisel popsuks rõõmsalt:) Opeli peal on see töötanud sedapidi, ju siis ei tohiks Saabi peal ka miskit teistmoodi olla. Ainuke miinus on selle juures see, et see võib mõnikord kolli(check engine) põlema lüüa.
ma ei tea, kas mul sama jama. aga hommikul läheb masin poolest pöördest käima. kui poodi minna, siis ta nagu alati ei taha sama hästi käima minna. ning kui hommikul sõita tööle, siis õhtul tahab käiamist saada. umbes 5 sekundit. on see normaalne?
Ning enivei, kaua ootama peab, kui süüdet anda? Viimane asi, mis tuleb on SIDil 'Engine OK' vist. Enne seda on vist 'Checking..'
Pole ju dislameeste raamatut
Ning enivei, kaua ootama peab, kui süüdet anda? Viimane asi, mis tuleb on SIDil 'Engine OK' vist. Enne seda on vist 'Checking..'
Pole ju dislameeste raamatut

pigem vahest. õhtul ei olnud. ennelõunat oli korra.