Esiteks saad enne ostu VM-is lasta kontrollida kas auto on reaalselt margihoolduses käinud jne. Sellest sõltub ka mootorigarantii kehtivus või mitte kehtivus. Kui tahavad siis suudavad ka kontrollida teiste riikide margiesindustest.
Kõige labasemalt võltsitud hooldusraamatud on silmnähtavalt sama käekirjaga kirjutatud algusest lõpuni. Hea kui templivärvigi on vahepeal muudetud

Eks ole ka peenemaid vendasid.. St. sinisilmselt neid pabereid uskuda ei saagi. (usalda aga kontrolli)
Kindlam on kui auto on samast riigist uuena ostetud, kust sina ta ostad. Mujalt sisse toodud autod on tihti kasu eesmärgil toodud, seega keritud või toodud avariilisena. Samuti on sellise ringirännanud auto ajaloo kontrollimine palju keerulisem.
Siiski olulisem läbisõidust ja võimalikest avariidest on auto tegelik seisukord!
Auto korras pidamine ei seisne ainult margihoolduses õlivahetuses käimises. Mõni suudab ka mõnekümne tuhande km-ga auto romuks sõita. Samas mõni vanem, suurema läbisõiduga, hoitud, hooldatud ja pedantlikult remonditud auto võib paremas korras olla.
Kõik on suhteline..