Mida saab järeldada omanike arvu järgi ning auto ajaloo kontroll.

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
BeautifulMind
Postitusi: 3
Liitunud: L Jaan 12, 2008 23:57
Asukoht:
Auto:

#1

Tervist! Olen viimased paar nädalat otsinud omale Saabi. Täpsemalt 9-5 aero 2002 aasta oma. Siit, sealt ja kolmandast kohast sai otsitud, samuti tarkust omandatud saabneti foorumis. Tüüpvigadest ja muust ebameeldivast mis võib ees oodata mingi ülevaade olemas... kuni jõudis järg selleni et hakkasin kuulutusi lappama ja meile saatma. Rootsis on hea sait kus saab reg numbri järgi teada nii mõndagi olulist auto mudeli jms kohta, samuti registriandmed. Mis mul silma jäi - mõni auto on 6 aasta jooksul 3-6 omanikku vahetanud. Kas see on märk sellest et ka mina püüan seda aasta pärast suures hädas müüa? Kui tihti keskmine rootslane oma autot vahetab? Kui suur on tõenäosus saada endale luupainaja auto kui ma ostan seda 4-dalt omanikult? Mida tuleks ehk veel vaadata enne kui tõsisemat huvi konkreetse kuulutuse vastu ilmutada?
Tänud ette kes viitsib sel teemal arutleda :cool:
Kasutaja avatar
foxer
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 07, 2006 13:54
Asukoht:
Auto:

#2

Rootsis vist käis asi nii, et iga automüüja vahepeal on ka omanik, seega ei pruugi asi nii hull ollagi.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2343
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#3

Mina olen oma tonnisel kolmas reaalne kasutaja. Juriidiliselt aga vist vähemalt viies, kuna seisis automüüja platsil.
nampat
Postitusi: 173
Liitunud: E Jaan 22, 2007 12:15
Asukoht:
Auto:

#4

OT: Aga ma tahaks ka teada seda lehte, kus omanike arvu saab kontrollida :red:
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2309
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#5

Mina ostsin enda aero ka Saksast automüüja käest, kes oli omanik, sest esimene omanik oli puidufirma Hamburgis, kellelt auto varastati ja kindlustusega jõudis see müüki, kuna saadi kätte ning siis olin mina järgmine.
Seega on sellel auto reaalselt kaks kasutajat aga ajaloos kolm. Kui nüüd ma Saksa värkide järgi jälle auto müüki paneks, oleks ka siis autol juba neli omanikku olnud.

Tähtis on auto ajalugu, mis peab olema kontrollitav.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#6

oh sind naljameest, enda kysimuses juba vastus sees !:eureka:
muud mitte midagi sa selle järgi otsustada ei saa.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
BeautifulMind
Postitusi: 3
Liitunud: L Jaan 12, 2008 23:57
Asukoht:
Auto:

#7

Tänan ivomets, ma lihtsalt arutlesin ja alati leidub keegi, kellelt saab midagi tarka lisaks teada.
nampat: leht asub siin (allikas: Zazou esimene postitus selles teemas)
Kuna ei tahaks iga küsimuse puhul uut teemat teha, sooviks veel natuke seletust auto ajaloo kontrollimise kohta. Niipalju kui olen siit foorumist lugenud siis oluline on korrektselt täidetud hooldusraamat (raamatu esileht). Mida hooldusraamatut uurides veel tähele panna (et pärast VM'is seda kah aktsepteeritaks)? Kas hooldusraamatu võltsimine on levinud nähtus ja mida tähele panna et mitte sellise pettuse ohvriks langeda?

Edit: muudan pealkirja teemakohaseks.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#8

Algselt postitas: BeautifulMind
Tänan ivomets, ma lihtsalt arutlesin ja alati leidub keegi, kellelt saab midagi tarka lisaks teada.

samas võid saada ka nii väärinfot, et pärast ei jõua end ja teisi ära kiruda. tähtis on , et kes infot jagab.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#9

Esiteks saad enne ostu VM-is lasta kontrollida kas auto on reaalselt margihoolduses käinud jne. Sellest sõltub ka mootorigarantii kehtivus või mitte kehtivus. Kui tahavad siis suudavad ka kontrollida teiste riikide margiesindustest.
Kõige labasemalt võltsitud hooldusraamatud on silmnähtavalt sama käekirjaga kirjutatud algusest lõpuni. Hea kui templivärvigi on vahepeal muudetud :) Eks ole ka peenemaid vendasid.. St. sinisilmselt neid pabereid uskuda ei saagi. (usalda aga kontrolli)
Kindlam on kui auto on samast riigist uuena ostetud, kust sina ta ostad. Mujalt sisse toodud autod on tihti kasu eesmärgil toodud, seega keritud või toodud avariilisena. Samuti on sellise ringirännanud auto ajaloo kontrollimine palju keerulisem.
Siiski olulisem läbisõidust ja võimalikest avariidest on auto tegelik seisukord!
Auto korras pidamine ei seisne ainult margihoolduses õlivahetuses käimises. Mõni suudab ka mõnekümne tuhande km-ga auto romuks sõita. Samas mõni vanem, suurema läbisõiduga, hoitud, hooldatud ja pedantlikult remonditud auto võib paremas korras olla.
Kõik on suhteline..
Kasutaja avatar
hoclines
Postitusi: 202
Liitunud: R Veebr 27, 2004 8:48
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: nampat
OT: Aga ma tahaks ka teada seda lehte, kus omanike arvu saab kontrollida :red:

Kui ma enda tonnise ostsin oli ostudokumentide hulgas auto tehniline pass, kus eelmiste omanike nimed sees. Pass ise rändas ARKi aga nõudsin registreerimisel sellest endale koopia, mille ka sain. Kuidagi tore on teada, mis mehed enne mind selle autoga on veerenud.
Hooldusraamat oli šveitsis regulaarselt täidetud, ometi ei kajastunud seal see retsimine, mida auto kallal olid selle Eestisse toomise järel teinud Suurtüki sepad :gun:kes autot mitu nädalat siin ehitasid mulle rääkides et sõiduriist veel Eestisse saabumata on...:wall:
Vasta