9-3 SE

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
madisv
Postitusi: 2
Liitunud: E Jaan 07, 2008 13:21
Asukoht:
Auto:

#1

Tere
Olen värske SAAB i omanik, auto tundub väga heas korras olevat ja piisavalt mugav, kuid kompuutril lööb alati käivitades ette veateate batt.wechsel fernsteuering , saksa keelt ma ei mõista ja raamatus ka kõik saksa keelne...oskab ehk keegi hea inimene öelda, mis ta nüüd saada tahab:o
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#2

Foorumis korduvalt kompuutri keele vahetamisest räägitud. otsi teema üles, saad keele arusaadavamaks. Lisaks on internetis piisavalt igasuguseid tõlkimislehti. Näiteks:
http://www.google.com/translate_t?langpair=de|en

Tõenäoliselt on puldi patarei tühjaks saamas.

EDIT: Ühe teema leidsin.
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=1251
madisv
Postitusi: 2
Liitunud: E Jaan 07, 2008 13:21
Asukoht:
Auto:

#3

aitähh
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#4

Mina loll ei suuda leida kusagilt mingit juttu, mida sisuliselt tähendab see SE.

Vahin ja vahin 9-3 erinevaid, otsin seda ideaalset, millel kõik asjad vastaks mu maitsele, saan aru, et SE on justkui ilusam, aga mis paganas ta siis ikkagi on.

Üks saabilühendite lehekülje viide on kunagi siia riputatud, aga see enam ei tööta. Aidake algajat selle SE-ga.
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#5

Rootsi müügikuulutusi sirvides hakkab silma Sport Edition.
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#6

Heh, kaevusin siis ingliskeelsetes materjalides ja leidsin, et tegemist siiski vist Special Experience arendusega, mis tehti sportlikumaks nii mootori kui välimusega. Eile nägin üht musta SE-d Tallinnas Torupilli Selveri ees ja suutsin naisega koos peaaegu pea otsast keerata ...

Spoilerid, naha ja tekstiili kombineeritud istmed, katuseluuk, puitimitatsioon paneelis, rohkem lisasid jne.

Peamiselt on kasutatud autode ülevaadetes kiita saanud 9-3,
üks link ja Ameerikas on supper ilusaid variante müügis, seal läks muidugi lahtiseid ka tohutult.
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#7

Mu diisel on ka SE. Ilmselt see rohkem lisasid tähendab. EI tea, kas tal on kõik lisad, mis 98a omadele pandi, aga enamus on vast küll. (puit, nahk, istmesoojendus, püsikiirus, kliima jne.)
Kasutaja avatar
andreas1982
Postitusi: 157
Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
Asukoht:
Auto:

#8

Aga lihtsalt S ?
Kasutaja avatar
optimus
Postitusi: 177
Liitunud: N Juul 27, 2006 23:14
Asukoht:
Auto:

#9

minuarust enamus ongi se-d
nagu ma arusaan siis kadus alatees 2002 se ära ja tuli arc.
Kasutaja avatar
andreas1982
Postitusi: 157
Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
Asukoht:
Auto:

#10

mul peaks olema küll lihtsalt S vist ...
Kasutaja avatar
tõh
Postitusi: 775
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: Saabitu

#11

Algselt postitas: andreas1982
mul peaks olema küll lihtsalt S vist ...
see S on sul ju lihtsalt mudelinime järel mitte suunatule kohal? sel juhul näitab sinu S vaid seda, et tegu on vabalthingavaga ehk mootoritüüpi, ei?

kuigi jah, 900-del SE-d vist ei märgitudki suunatule kohale.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

Kas need S`d- E`d mõjutavad ka auto sõiduomadusi:love:
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#13

Kui see oli retooriline küsimus, siis ma teen end nüüd lolliks, aga niipalju kui mina lugesin oli juttu just kerespoiladest ja lisadest, vedrustusest polnud, aga kui mootor sõiduomadusi mõjutab, siis minu arust oli teatud tüüpi mootoreid vaid märgistusel...ehk siis:

Mudelid kolmeukseline kupee, viieukseline ja kaheukseline lahtine, mootorid 2.0, 2.3 bensiin ja 2.2 diisel [variatsioonid S, SE, Aero, Viggen, Airflow]

Blankmudelist oli S ja SE kallim lisade, salongi sisu, spoileriringi, aga ka mootori pärast nagu võimas 2.0 HOT S. Diislil oli ka S variant, SE oli kallim, Viggenil teadupärast diiselmootorit ega väiksemat bensukat polnudki.

Mootorite kaupa oli esialgu 2.0i baasmudel.
2.0T ja 2.3i oli vaid S ja SE kerega kõva katusega autodel
2.2 TiD oli vaid viieukseline

1998 juunis pandi juurde 2.0t, mis asendas 2.3i, novembris samal aastal 2-ne turbokas HOT. 1999 aasta juunis tuli Viggen 2.3i, septembris Aero 2.0 HOT mootoriga (kereuuendused+palju lisasid), lühiajaliselt toodeti disla sportlikumat Airflow mudelit, mille maksumus oli kusagil S ja SE vahel.

August 2000 tehti 2.0t mootorile uuendus, samas kaotas see kübeke jõudu. Samal ajal aretati turbodiislit. Siis lõpetati Viggeni tootmine, sest auto ei müünud piisavalt ja Aero müüs vist paremini. 2001. aasta lõpus tehti baaskerele uuendusi ja muudeti ülekannet, mis muutis auto 5% ökonoomsemaks.

ALLIKAS: Saab 9-3 (1998-2002) Car Review BY ANDY ENRIGHT
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#14

Algselt postitas: vallikas
...1999 aasta juunis tuli Viggen 2.3i...

Vot see on küll uudiseks, et Viggenil oli vabalthingav mootor peal :wtf:
Minu teada puhus seal ikka üks kena mitsu vurr. Allikas

terv, teager
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#15

Neid inglise ja USA saite ei tasu mandrieuroopale laiendada. Sealkandis on igasugu imelikke mudeleid meie jaoks arusaamatute nimede all müüdud.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#16

Vist jah, eile üritasin taasleida USA kuulutusi, kus oli müstiliselt ilusaid 9-3-sid, kuid ninakuju polnud absoluutselt see, mis kõigil Euroopa omadel. Ümber polnud justkui midagi tehtud, puha originaal. Samuti leidsin eile USA lehelt lahtise Viggeni, mille kohta olen siit lugenud, et pole olemas.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#17

On olemas.
Vasta