Tere
Olen värske SAAB i omanik, auto tundub väga heas korras olevat ja piisavalt mugav, kuid kompuutril lööb alati käivitades ette veateate batt.wechsel fernsteuering , saksa keelt ma ei mõista ja raamatus ka kõik saksa keelne...oskab ehk keegi hea inimene öelda, mis ta nüüd saada tahab:o
9-3 SE
Foorumis korduvalt kompuutri keele vahetamisest räägitud. otsi teema üles, saad keele arusaadavamaks. Lisaks on internetis piisavalt igasuguseid tõlkimislehti. Näiteks:
http://www.google.com/translate_t?langpair=de|en
Tõenäoliselt on puldi patarei tühjaks saamas.
EDIT: Ühe teema leidsin.
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=1251
http://www.google.com/translate_t?langpair=de|en
Tõenäoliselt on puldi patarei tühjaks saamas.
EDIT: Ühe teema leidsin.
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=1251
Mina loll ei suuda leida kusagilt mingit juttu, mida sisuliselt tähendab see SE.
Vahin ja vahin 9-3 erinevaid, otsin seda ideaalset, millel kõik asjad vastaks mu maitsele, saan aru, et SE on justkui ilusam, aga mis paganas ta siis ikkagi on.
Üks saabilühendite lehekülje viide on kunagi siia riputatud, aga see enam ei tööta. Aidake algajat selle SE-ga.
Vahin ja vahin 9-3 erinevaid, otsin seda ideaalset, millel kõik asjad vastaks mu maitsele, saan aru, et SE on justkui ilusam, aga mis paganas ta siis ikkagi on.
Üks saabilühendite lehekülje viide on kunagi siia riputatud, aga see enam ei tööta. Aidake algajat selle SE-ga.
Heh, kaevusin siis ingliskeelsetes materjalides ja leidsin, et tegemist siiski vist Special Experience arendusega, mis tehti sportlikumaks nii mootori kui välimusega. Eile nägin üht musta SE-d Tallinnas Torupilli Selveri ees ja suutsin naisega koos peaaegu pea otsast keerata ...
Spoilerid, naha ja tekstiili kombineeritud istmed, katuseluuk, puitimitatsioon paneelis, rohkem lisasid jne.
Peamiselt on kasutatud autode ülevaadetes kiita saanud 9-3,
üks link ja Ameerikas on supper ilusaid variante müügis, seal läks muidugi lahtiseid ka tohutult.
Spoilerid, naha ja tekstiili kombineeritud istmed, katuseluuk, puitimitatsioon paneelis, rohkem lisasid jne.
Peamiselt on kasutatud autode ülevaadetes kiita saanud 9-3,
üks link ja Ameerikas on supper ilusaid variante müügis, seal läks muidugi lahtiseid ka tohutult.
- andreas1982
- Postitusi: 157
- Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
- Asukoht:
- Auto:
mul peaks olema küll lihtsalt S vist ...
see S on sul ju lihtsalt mudelinime järel mitte suunatule kohal? sel juhul näitab sinu S vaid seda, et tegu on vabalthingavaga ehk mootoritüüpi, ei?Algselt postitas: andreas1982
mul peaks olema küll lihtsalt S vist ...
kuigi jah, 900-del SE-d vist ei märgitudki suunatule kohale.
Kas need S`d- E`d mõjutavad ka auto sõiduomadusi:love:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kui see oli retooriline küsimus, siis ma teen end nüüd lolliks, aga niipalju kui mina lugesin oli juttu just kerespoiladest ja lisadest, vedrustusest polnud, aga kui mootor sõiduomadusi mõjutab, siis minu arust oli teatud tüüpi mootoreid vaid märgistusel...ehk siis:
Mudelid kolmeukseline kupee, viieukseline ja kaheukseline lahtine, mootorid 2.0, 2.3 bensiin ja 2.2 diisel [variatsioonid S, SE, Aero, Viggen, Airflow]
Blankmudelist oli S ja SE kallim lisade, salongi sisu, spoileriringi, aga ka mootori pärast nagu võimas 2.0 HOT S. Diislil oli ka S variant, SE oli kallim, Viggenil teadupärast diiselmootorit ega väiksemat bensukat polnudki.
Mootorite kaupa oli esialgu 2.0i baasmudel.
2.0T ja 2.3i oli vaid S ja SE kerega kõva katusega autodel
2.2 TiD oli vaid viieukseline
1998 juunis pandi juurde 2.0t, mis asendas 2.3i, novembris samal aastal 2-ne turbokas HOT. 1999 aasta juunis tuli Viggen 2.3i, septembris Aero 2.0 HOT mootoriga (kereuuendused+palju lisasid), lühiajaliselt toodeti disla sportlikumat Airflow mudelit, mille maksumus oli kusagil S ja SE vahel.
August 2000 tehti 2.0t mootorile uuendus, samas kaotas see kübeke jõudu. Samal ajal aretati turbodiislit. Siis lõpetati Viggeni tootmine, sest auto ei müünud piisavalt ja Aero müüs vist paremini. 2001. aasta lõpus tehti baaskerele uuendusi ja muudeti ülekannet, mis muutis auto 5% ökonoomsemaks.
ALLIKAS: Saab 9-3 (1998-2002) Car Review BY ANDY ENRIGHT
Mudelid kolmeukseline kupee, viieukseline ja kaheukseline lahtine, mootorid 2.0, 2.3 bensiin ja 2.2 diisel [variatsioonid S, SE, Aero, Viggen, Airflow]
Blankmudelist oli S ja SE kallim lisade, salongi sisu, spoileriringi, aga ka mootori pärast nagu võimas 2.0 HOT S. Diislil oli ka S variant, SE oli kallim, Viggenil teadupärast diiselmootorit ega väiksemat bensukat polnudki.
Mootorite kaupa oli esialgu 2.0i baasmudel.
2.0T ja 2.3i oli vaid S ja SE kerega kõva katusega autodel
2.2 TiD oli vaid viieukseline
1998 juunis pandi juurde 2.0t, mis asendas 2.3i, novembris samal aastal 2-ne turbokas HOT. 1999 aasta juunis tuli Viggen 2.3i, septembris Aero 2.0 HOT mootoriga (kereuuendused+palju lisasid), lühiajaliselt toodeti disla sportlikumat Airflow mudelit, mille maksumus oli kusagil S ja SE vahel.
August 2000 tehti 2.0t mootorile uuendus, samas kaotas see kübeke jõudu. Samal ajal aretati turbodiislit. Siis lõpetati Viggeni tootmine, sest auto ei müünud piisavalt ja Aero müüs vist paremini. 2001. aasta lõpus tehti baaskerele uuendusi ja muudeti ülekannet, mis muutis auto 5% ökonoomsemaks.
ALLIKAS: Saab 9-3 (1998-2002) Car Review BY ANDY ENRIGHT
Vist jah, eile üritasin taasleida USA kuulutusi, kus oli müstiliselt ilusaid 9-3-sid, kuid ninakuju polnud absoluutselt see, mis kõigil Euroopa omadel. Ümber polnud justkui midagi tehtud, puha originaal. Samuti leidsin eile USA lehelt lahtise Viggeni, mille kohta olen siit lugenud, et pole olemas.
On olemas.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989