Tere
Näppudevahel on järgmine isend: Saab 9000 3.0 v6 aastast 1995.
http://picasaweb.google.com/naentlich/Saab
Lisasid on vist rohkem kui vaja. Elektroonika töötab esimese katsumisega väga hästi. Läbisõidust ja hooldusest ei oska hetkel rääkida. Vasak tuli hiljuti vahetatud kuna kits jättis sinna oma näojälje. Kits tegi veel plekile mõlke ja ühest kohast on lakk lausa lahti (piltidel näha). Samuti tegin pilte roostes kohtadest. Kas keegi. Mootor nurrub nagu kiisu, kuigi rihm tahaks juba vahetust.
Küsimus siis teile: Nii silmaga vaadates, mis suurusjärgus remondi(keretööd) ees ootavad? Või on kellelgi masina vastu huvi kuna oskab lihtsa vaevaga remontida. Ise arvan, et võiksin sellise mugava laevaga sõites rooste ja mõlgiga leppida, kuid pole tudengina sissetulekut, et v6 3.0 püssi üleval pidada.
Mis sellise pilliga pihta hakata? (9000 3.0 v6)
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
-95 peaks valged suunatuled olema:facts:
Kus autod hoitud on, et niipalju roostet:mad:
3.0 on OPELi mootor, venekeelsetes foorumites ei ole ühtegi heat sõna kuulnud tema kohta.
Kus autod hoitud on, et niipalju roostet:mad:
3.0 on OPELi mootor, venekeelsetes foorumites ei ole ühtegi heat sõna kuulnud tema kohta.
__In Boost We Trust__
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: vmaster
Minu autol on ka 3.0l mootor ja minuarust on tal gaasipedaali vajutades väga mõnus urisev hääl. Tehnilise poole pealt ei oska öelda, kui kulukas selle kordategemine on.
Kui ei eksi siis sul on endine Hr. iisaku auto ja mootor oli tal korda tehtud;)
__In Boost We Trust__
masin tundub avariiline olevat, A piilar kõver ja võibolla mujaltki. Tuleks kuidagi selgusele saada, kas kere on enamvähem sirge, sillad õigete kohtade peal ning kuidas kere altpoolt välja näeb. Kui ikka kere hullemas seisus on ja juba keevitamist tahab siis kalduvad mõtted romula poole. Ent enamvähem korras kerega masinat tasub ikka remontida, ei ole see Opeli mootor nii hull midagi kui siin ennist kommenteeriti.
No näd-vah lähen maale ja vaatan auto alt, ülevalt läbi. Ma ise ei usu et ta litaka on teinud (ei saa ka aru et A-piilar kõver oleks), kuna siis oleks sõidu ajal kohe mingi kiiks-kääks tunda ja maitse oleks hoopis teine. Sõidab viimane aga nagu tank. Jooks on bueno, kumme ei söö. Cruiser peale ja maanteel võib roolitaga magada ja käed tasku panna. Isa ütles, et Rootsis auto seisis. Miks ja kaua - pole õrna aimugi. Elektroonika tundub esmapilgul veatu...muidugi ei oska kõike katsuda kah..CD-box-ist pagassis minu mõistus ainult üle ei käinud
Seda endist Iisaku ja praegust vmasteri autot pidasin isegi pea 2 aastat. See on parimaid SAABe, mis üldse kunagi tehtud. Ma ei tea, mis need venekeelsed foorumlased selle mootoriga teevad (võib-olla hooldatakse iga 50 0000 km järel ja ainult Kamazi õliga), kuid see on oma ja teiste kogemustele tuginedes üks pommikindlamaid mootoreid üldse, mis SAABidel peal. V 6 jorinaga ei saa võrrelda paraku ka peenemaid (kuigi kohati suuremate kw-dega) turbotajaid. Kui isend on muidugi avariiline või halvasti hoitud, siis teine asi. Ja vaatan peale oma kogemust just eelkõige 3 liitriseid V6-ga SAABe. Aga seda rumalust enam ei tee, et SAABi ALFA (isegi uue) vastu vahetan....Kui läks lõpp vähe OT-ks siis 

Algselt postitas: Tomcat
No näd-vah lähen maale ja vaatan auto alt, ülevalt läbi. Ma ise ei usu et ta litaka on teinud (ei saa ka aru et A-piilar kõver oleks), kuna siis oleks sõidu ajal kohe mingi kiiks-kääks tunda ja maitse oleks hoopis teine. Sõidab viimane aga nagu tank. Jooks on bueno, kumme ei söö. Cruiser peale ja maanteel võib roolitaga magada ja käed tasku panna. Isa ütles, et Rootsis auto seisis. Miks ja kaua - pole õrna aimugi. Elektroonika tundub esmapilgul veatu...muidugi ei oska kõike katsuda kah..CD-box-ist pagassis minu mõistus ainult üle ei käinud
Ma pildi pealt vaatasin, et A piilar väga kahtlaselt roostes ja klaasi tihend irvitab, see muidugi ei tähenda alati avariid aga sageli küll.
Kui kere on ok ja sõidab kenasti, siis pole muud, kui masin korda teha. Vabalthingava mootori juures pole eriti kalleid juppe ka, rihmandus on üks kulukamaid. Opeli mootori teemal on siin foorumis varem jutustatud, võta paar tundi aega ja otsi.
kas Saab läheb peale litakat A piilarist rooste? Või ongi see Saabi mingi lastehaigus. Teise A-piilari peal on kah veidi roostet. Foorumist ei leidnud eriti selle kohta juttu. Seega tulebki masin ka mootori alt läbi vaadata. Vasaku tule klaasi vahetades olevat mingi remondimehe vilets kätetöö paistnud küll.. Aga eks vaatan tähelepanelikumalt üle.
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Esiklaas katkine - 5k läheb kuskil.
Valuvelgedel kapslid puudu.
Kas griffinid ei olnud kõik tipp varustusega - puuimitatsioon ustel ja käetugi, mida antud isendil ei ole näha.
Kui osta saab siis ikka saabimootoriga
Valuvelgedel kapslid puudu.
Kas griffinid ei olnud kõik tipp varustusega - puuimitatsioon ustel ja käetugi, mida antud isendil ei ole näha.
Kui osta saab siis ikka saabimootoriga

__In Boost We Trust__
Esiklaasi hind on pisut üle pakutud. Max 3k peaks olema koos vahetusega.
EDIT:
Klaasiteeninduses
Esiklaas: 1900.-
Vahetus: 690.-
+veel mingid liistud-värgid.
EDIT:
Klaasiteeninduses
Esiklaas: 1900.-
Vahetus: 690.-
+veel mingid liistud-värgid.
Kui pole sissetulekut ülalpidamiseks, siis võta mingi muu auto.
Konkreetne isend tundub väga isuäratav. Paugu või mitte paugu saamise kinnituseks astu läbi mõnest usaldusväärsest keretöökojast.
V6 155kW on väga tegija mootor ja mõne põhivea kõrvaldamise järel kindlasti üks lollikindlamaid. Rebib hirmsasti, kuid pole seda iseloomulikku turbolaksu.
Puitsisu on täiesti olemas, D116.
Konkreetne isend tundub väga isuäratav. Paugu või mitte paugu saamise kinnituseks astu läbi mõnest usaldusväärsest keretöökojast.
V6 155kW on väga tegija mootor ja mõne põhivea kõrvaldamise järel kindlasti üks lollikindlamaid. Rebib hirmsasti, kuid pole seda iseloomulikku turbolaksu.
Puitsisu on täiesti olemas, D116.
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: MadMan
Puitsisu on täiesti olemas, D116.
Hr. vmaster vast ei pahanda;) kui kasutan tema autost pildi õigest griffini sisust.
Ustepolstritel puitimitatsioon.
Lisatud failid
__In Boost We Trust__