Mure selline, et kui ma akku maha võttan ja uuesti peale panen siis mõnda aega sõites pole autol jõudu alla 2000-2500 pöörde. Oskab keegi nõu anda millest asi?
Kas võib asi olla selles, et ajule ei meeldi elektri katkestu ja unustab midagi ära?:wall:
Poob mootori kinni...
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Proovi uuesti võtta "-" klemm maha vähemalt 5 minutiks, peaks nagu hästi mõjuma. Kui ei aita siis ainult TECH 2.
Mis sesundis küünlad ja õhufilter on?
Ja võiks mainida mis autoga tegu on:facts:
Mis sesundis küünlad ja õhufilter on?
Ja võiks mainida mis autoga tegu on:facts:
__In Boost We Trust__
Mu (9000 2,3 147kw) auto jäi järjest uimasemaks. Hakkasin siis õhufilrit uurima ja selgus et see oli korralikult umbes.
Kui vahetatud sai käis masin ka paremini (arvutanud pole aga komp. näitas maantel 8.0l/1ookm).
Kui vahetatud sai käis masin ka paremini (arvutanud pole aga komp. näitas maantel 8.0l/1ookm).
Saku PEOREKKA hooldaja:)
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Milleks sa akut pidevalt võtad maha? Kas ta on nii väsinud või?Algselt postitas: elumees
No jh aga mul tekkib see jama alati kui aku maha võttan, Kaasi annad alguses siis on täpselt selline tunne nagu silindrid ei käiks või nagu oleks täis. Kui natuke ringi sõita siis kaob ise ära praegu pole veel kadunud.![]()
__In Boost We Trust__
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Põhjuseks võivad olla ka: küünla juhtmed, rootor kaanega, õhufilter, baagis vesi + bensiini filter.
Kas tühjakäigul mootori pöörded kõiguvad?
Kas tühjakäigul mootori pöörded kõiguvad?
__In Boost We Trust__
tühikäik jupsib kül ja mul lamta ka arvatavasti ära sest mul kaitse välja võetud ja käib paremini...
aku väsinud ei ole, ma nii tihti ka maha teda ei võtta aga kord kui käigukasti vahetasin siis oli jama ja nüüd kruusa teepeal aku aluse katki raputanud ja sai seda keevitadud...
lasin spesial aerosooli küünlajuhmetele aga siis läksid silindrid rivist välja vahetasin küünlad ära, nüüd käib nagu varem, aga ma uurin veel mis seal olla võib,
Ega keegi ei oska öelda palju tühikäigu andur maksab, pesu talle ei aita enam...
Tänud teile:thumb:
aku väsinud ei ole, ma nii tihti ka maha teda ei võtta aga kord kui käigukasti vahetasin siis oli jama ja nüüd kruusa teepeal aku aluse katki raputanud ja sai seda keevitadud...
lasin spesial aerosooli küünlajuhmetele aga siis läksid silindrid rivist välja vahetasin küünlad ära, nüüd käib nagu varem, aga ma uurin veel mis seal olla võib,
Ega keegi ei oska öelda palju tühikäigu andur maksab, pesu talle ei aita enam...
Tänud teile:thumb:
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: elumees
tühikäik jupsib kül ja mul lamta ka arvatavasti ära sest mul kaitse välja võetud ja käib paremini...
aku väsinud ei ole, ma nii tihti ka maha teda ei võtta aga kord kui käigukasti vahetasin siis oli jama ja nüüd kruusa teepeal aku aluse katki raputanud ja sai seda keevitadud...
lasin spesial aerosooli küünlajuhmetele aga siis läksid silindrid rivist välja vahetasin küünlad ära, nüüd käib nagu varem, aga ma uurin veel mis seal olla võib,
Ega keegi ei oska öelda palju tühikäigu andur maksab, pesu talle ei aita enam...
Tänud teile:thumb:
Tühjakäigu mootor ei peaks sellist asja põhjustama, et pöörded üle 2000-2500 ei lähe.
Kas küünlad on ikka NGK toodang?
Proovi teist õhulugejat jälgi koode, mis peal on. Kunagi proovisin õhulugejat pesta mustusest piiritusega

Kui hakkad vahetama võta "-" klemm vähemalt 5 minutiks maha.
Varuosade leidmine: http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php ... 9#pid55534
__In Boost We Trust__
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Hmm, kuidas on lood sul nende kummi puksidega mis kinnituvad sisselaske kollektori külge. Sealt kust vaakumvoolikud välja tulevad. Need lasevad ka raudselt õhku juba läbi. Need kindlasti maksavad ka roppu raha.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Tuleb välja, et polegi nii kallis: tsitaat muust teemast.
Lisaks vaakumvoolikutele põhjustavad jamasid ka plastikniplid (mille otsa voolik läheb) ja nende kummitihendid. Õnneks on neid VM'st normaalse hinnaga saada.
Vaatasin VMi arvet ja see kummitihend (nemad nimetavad seda puksiks) maksis aastalõpu alega (-30%) ~36 kr/tk. Arvutage ise palju normaalhind on.
Õhulugeja vahetamisel olge ettevaatlik - neid on tonnisele pandid kahte eri tüüpi - metall ja plastikust korpusega. Need omavahel ei ühildu ja vahetamisega on võimalik midagi maha põletada. Trionic on sellel teemal täpsemalt sõna võtnud, otsing abiks.
Õhulugeja vahetamisel olge ettevaatlik - neid on tonnisele pandid kahte eri tüüpi - metall ja plastikust korpusega. Need omavahel ei ühildu ja vahetamisega on võimalik midagi maha põletada. Trionic on sellel teemal täpsemalt sõna võtnud, otsing abiks.