Poob mootori kinni...

Teemad elektroonikast...
elumees
Postitusi: 113
Liitunud: L Veebr 09, 2008 14:29
Asukoht:
Auto:

#1

Mure selline, et kui ma akku maha võttan ja uuesti peale panen siis mõnda aega sõites pole autol jõudu alla 2000-2500 pöörde. Oskab keegi nõu anda millest asi?
Kas võib asi olla selles, et ajule ei meeldi elektri katkestu ja unustab midagi ära?:wall:
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#2

Proovi uuesti võtta "-" klemm maha vähemalt 5 minutiks, peaks nagu hästi mõjuma. Kui ei aita siis ainult TECH 2.
Mis sesundis küünlad ja õhufilter on?
Ja võiks mainida mis autoga tegu on:facts:
__In Boost We Trust__
elumees
Postitusi: 113
Liitunud: L Veebr 09, 2008 14:29
Asukoht:
Auto:

#3

aap sry unustasin saab 9000i 2.0 96 kw aastast 89. Võtsin aku juhme maha pea pooleks tunniks ja küünlad olid normaalse välimusega ja väga vanad ka ei ole, õhufiltrit pole vaadanud.
zill
Postitusi: 432
Liitunud: R Sept 17, 2004 7:15
Asukoht:
Auto:

#4

Mu (9000 2,3 147kw) auto jäi järjest uimasemaks. Hakkasin siis õhufilrit uurima ja selgus et see oli korralikult umbes.
Kui vahetatud sai käis masin ka paremini (arvutanud pole aga komp. näitas maantel 8.0l/1ookm).
Saku PEOREKKA hooldaja:)
elumees
Postitusi: 113
Liitunud: L Veebr 09, 2008 14:29
Asukoht:
Auto:

#5

No jh aga mul tekkib see jama alati kui aku maha võttan, Kaasi annad alguses siis on täpselt selline tunne nagu silindrid ei käiks või nagu oleks täis. Kui natuke ringi sõita siis kaob ise ära praegu pole veel kadunud. :(
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#6

Algselt postitas: elumees
No jh aga mul tekkib see jama alati kui aku maha võttan, Kaasi annad alguses siis on täpselt selline tunne nagu silindrid ei käiks või nagu oleks täis. Kui natuke ringi sõita siis kaob ise ära praegu pole veel kadunud. :(
Milleks sa akut pidevalt võtad maha? Kas ta on nii väsinud või?
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#7

Põhjuseks võivad olla ka: küünla juhtmed, rootor kaanega, õhufilter, baagis vesi + bensiini filter.
Kas tühjakäigul mootori pöörded kõiguvad?
__In Boost We Trust__
elumees
Postitusi: 113
Liitunud: L Veebr 09, 2008 14:29
Asukoht:
Auto:

#8

tühikäik jupsib kül ja mul lamta ka arvatavasti ära sest mul kaitse välja võetud ja käib paremini...
aku väsinud ei ole, ma nii tihti ka maha teda ei võtta aga kord kui käigukasti vahetasin siis oli jama ja nüüd kruusa teepeal aku aluse katki raputanud ja sai seda keevitadud...
lasin spesial aerosooli küünlajuhmetele aga siis läksid silindrid rivist välja vahetasin küünlad ära, nüüd käib nagu varem, aga ma uurin veel mis seal olla võib,
Ega keegi ei oska öelda palju tühikäigu andur maksab, pesu talle ei aita enam...
Tänud teile:thumb:
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#9

Algselt postitas: elumees
tühikäik jupsib kül ja mul lamta ka arvatavasti ära sest mul kaitse välja võetud ja käib paremini...
aku väsinud ei ole, ma nii tihti ka maha teda ei võtta aga kord kui käigukasti vahetasin siis oli jama ja nüüd kruusa teepeal aku aluse katki raputanud ja sai seda keevitadud...
lasin spesial aerosooli küünlajuhmetele aga siis läksid silindrid rivist välja vahetasin küünlad ära, nüüd käib nagu varem, aga ma uurin veel mis seal olla võib,
Ega keegi ei oska öelda palju tühikäigu andur maksab, pesu talle ei aita enam...
Tänud teile:thumb:

Tühjakäigu mootor ei peaks sellist asja põhjustama, et pöörded üle 2000-2500 ei lähe.
Kas küünlad on ikka NGK toodang?
Proovi teist õhulugejat jälgi koode, mis peal on. Kunagi proovisin õhulugejat pesta mustusest piiritusega :red: õhulugejale see ei meeldinud ja lõpetas eluiga. Autoga sõites sellise õhulugejaga oli väga suur kütusekulu ja pöörded üle 2000-2500 ei läinud.
Kui hakkad vahetama võta "-" klemm vähemalt 5 minutiks maha.
Varuosade leidmine: http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php ... 9#pid55534
__In Boost We Trust__
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#10

Mul on tunne, et aju tuksis või tõesti õhulugeja. Huvitav kas see oled sina selle rohelise saabiga kes minu valge ära ostis:).
elumees
Postitusi: 113
Liitunud: L Veebr 09, 2008 14:29
Asukoht:
Auto:

#11

saabninethousand- mina jah ostsin ära valge saabi sult
küünlad on NGK-omad kül
tänud hakkan asja uurima
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#12

proovi valge aju.
elumees
Postitusi: 113
Liitunud: L Veebr 09, 2008 14:29
Asukoht:
Auto:

#13

sa mõtled seda aju mis on kojamehe mootori juures we?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#14

Boschi aju jah. LH 2.2
elumees
Postitusi: 113
Liitunud: L Veebr 09, 2008 14:29
Asukoht:
Auto:

#15

aga mis see LH 2.2 tähendab markeering mingi we?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#16

Aju mudel. Minu omal on LH2.4 ehk pisut "targem". Järgmine on juba Trionic 5, siis 7 ja viimasena 8 mis on täielik lagi autotööstuses.
elumees
Postitusi: 113
Liitunud: L Veebr 09, 2008 14:29
Asukoht:
Auto:

#17

aa ma loodan et mulle istub ikka, ega ma seal midagi ära kärsatada ei sa ju, kui ma akku juhme maha võttan
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#18

Sinu rohelisel ja minu endisel valgel on samad ajud. Mu mustal on LH2.4
elumees
Postitusi: 113
Liitunud: L Veebr 09, 2008 14:29
Asukoht:
Auto:

#19

aap eks ma püüan homme töökojas ära teha selle trikki, ja annan siis teada kuida tulemus oli
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#20

Hmm, kuidas on lood sul nende kummi puksidega mis kinnituvad sisselaske kollektori külge. Sealt kust vaakumvoolikud välja tulevad. Need lasevad ka raudselt õhku juba läbi. Need kindlasti maksavad ka roppu raha.
elumees
Postitusi: 113
Liitunud: L Veebr 09, 2008 14:29
Asukoht:
Auto:

#21

ei oska öelda, aga kui ma nad silikoniga kokku teen ja kinni uuesti panen ja ära lasen kuivada siis äkki saab hakkama ilma et uusi ostaks
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#22

Tuleb välja, et polegi nii kallis: tsitaat muust teemast.
Lisaks vaakumvoolikutele põhjustavad jamasid ka plastikniplid (mille otsa voolik läheb) ja nende kummitihendid. Õnneks on neid VM'st normaalse hinnaga saada.
elumees
Postitusi: 113
Liitunud: L Veebr 09, 2008 14:29
Asukoht:
Auto:

#23

no jh hea seegi aga samas kui ma teeks vooliku otsa puhtaks ja kummist need tihendid ka puhtaks ja tõbaks parajalt silikoni peale siis peaks kah tip-top olema ju:thumb:
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#24

Vaatasin VMi arvet ja see kummitihend (nemad nimetavad seda puksiks) maksis aastalõpu alega (-30%) ~36 kr/tk. Arvutage ise palju normaalhind on.

Õhulugeja vahetamisel olge ettevaatlik - neid on tonnisele pandid kahte eri tüüpi - metall ja plastikust korpusega. Need omavahel ei ühildu ja vahetamisega on võimalik midagi maha põletada. Trionic on sellel teemal täpsemalt sõna võtnud, otsing abiks.
elumees
Postitusi: 113
Liitunud: L Veebr 09, 2008 14:29
Asukoht:
Auto:

#25

tänud hoiatamast
Vasta