9000 2.3 '92a genekas ei toimi

Tonnised ja nende mured
Vasta
qtt
Postitusi: 6
Liitunud: L Veebr 23, 2008 18:18
Asukoht:
Auto:

#1

Tere.

Mure siis nimelt selline, et pealkirjas mainitud masinal generaator ei toimi piisavalt. Volte näitab pardakompuuter 11,4 enamjaolt ja langeb pidevalt. Vahepeal korraks saab voldid ~13,3 ehk siis nagu laeks ja ühel hetkel jälle ei toimi. Mida seal vaadata tuleks ja kust kohast üldse, esimest korda sellise auto kallal.
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#2

Oled sa seda ka kontrollinud et ei lae piisavalt? Seda kompuutrit ei tasu uskuda, minu oma valetab 3 volti. Näitab siis vähem.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#3

krt ma pole enda omal ka kontrollinud ja genekas näitab samamoodi 13,? ja vahepeal vähem. Mulle aga see laadimine ei meeldi. Mulle meeldiks kui oleks 14,5 näiteks.
qtt
Postitusi: 6
Liitunud: L Veebr 23, 2008 18:18
Asukoht:
Auto:

#4

Olen kontrollinud testriga kohapeal, et ei lae ja näit on sama, mis kompuutril.. Sõites ei saa kättpidi ligi olla, aga olen kindel, et kui näit muutus, siis ta mingi 10minutit laadis, pärast pisemat kiiruskatset lõpetas jälle laadimise..

Auto oli muidu eelnevalt paar kuud seisnud ja siis kasutusse võetud, kas harjad võivad ka veel kinni olla?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#5

yks võimalus, millega kokku puutund, et tableti juures massi ots oksydeerunud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#6

võta pingeregulaator-harjahoidik maha ja vaata üle, massiots nagu mainitud ja harjade pikkus, min oli vist 5 mm, kui on selle lähedal, siis osta uus. Selle vahetus on lihtne, kaks kruvi lahti, ligi pääseb kapoti alt ja midagi pole eest vaja ära kruvida.
qtt
Postitusi: 6
Liitunud: L Veebr 23, 2008 18:18
Asukoht:
Auto:

#7

Ligipääs genekale on sellel autol eriti keeruline minuarust, sisselaske kollektorid jäävad täpselt ette tee peale.

Kapotialune kah:

Lisatud failid
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#8

õige remontimine käib ikka peadpidi auto all
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
qtt
Postitusi: 6
Liitunud: L Veebr 23, 2008 18:18
Asukoht:
Auto:

#9

Proovisin ka sealt poolt, ei mahu käed eriti ligi, takistusi ka sealt lähenedes, aga selle töö jaoks pole mõtet siis ülevalt laiali lammutada autot?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#10

mäletan, et kui kunagi ka tonnine oli, siis pääses genekat eemaldama rattakoopast ja ikka põhjaalt.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#11

jep nii ta käib. Harjad saad altpoolt kätte, pisut ke*p töö aga saab hakkama.
qtt
Postitusi: 6
Liitunud: L Veebr 23, 2008 18:18
Asukoht:
Auto:

#12

Kui genekal harjad vaja vahetada, siis tuleb see mitmemeetrine rihm ka maha kiskuda? Pole veel olnud vajadust generaatorite anatoomiat teada, nüüd siis huvitab :D
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#13

kle proovi ikka niisama harjahoidik kätte saada, 2 inimest ju ytlevad, et see ON võimalik ilma genekat maha võtmata. võta taskulapm hambusse ja ikka peadpidi autoalla.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#14

Esimene parempoolne ratas maha + logarid ja suurepärane ligipääs;)
__In Boost We Trust__
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#15

Alustaks sellest, et täpsustame mis mootorist meil jutt käib. See et tegu tonnisega, ei ütle veel eriti palju, mootoreid mitu varianti lisakse veel turbo ja vabalthingava erinevused.
Mina pidasin silmas 2.3 turbomootorit 92. aastast, sellel jääb ilusti sisselaske kolle ja tulemüüri vahele ~10 cm vaba ruumi nii, et kätega läbi mahub, kitsas muidugi on ja ebamugav toimetada aga saab hakkama ilma et midagi eest ära võtta tuleks. Võibolla on vabalthingavalt teine kolle, pole oma silmaga 2.3 vh näinud. Ja kui tõepoolest pealt ligi ei saa, siis ilmselt ainus varinat ratas ja logar maha ning ümber nurga toimetada.
Hoopis teine lugu on 2.0 B202 mootor, sellel gene allpool ning pealt ei ulata. B204 motot ei oska kommenteerida.
qtt
Postitusi: 6
Liitunud: L Veebr 23, 2008 18:18
Asukoht:
Auto:

#16

OKei.. Igaljuhul nüüd asi toimib, pole seal eriti midagi teinud :D
Natuke üritasin tabletijuhet liigutada, nii poole peale välja sudisin ja sisse tagasi.

Ning iga kord kui auto käivitada, siis tuleb kompuutri näitudele teha nö tiir peale, et uuesti volte näitaks ja siis laeb.. Muidu peale käivitust jääb ~11,8. Kui kõik näidud üle vaadatud, siis ~13,3. Testriga pole viimast kontrollinud, aga aku pole päeva jooksul tühjaks saanud, nii et eeldan, et töötab.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#17

Kompuutrist rääkides mul näitab kirja "Err":angry: Mida krdit see tähendab, kui ma INFO nuppu vajutan siis tulevad näidud ette.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#18

Algselt postitas: qtt
OKei.. Igaljuhul nüüd asi toimib, pole seal eriti midagi teinud :D
Natuke üritasin tabletijuhet liigutada, nii poole peale välja sudisin ja sisse tagasi.

Ning iga kord kui auto käivitada, siis tuleb kompuutri näitudele teha nö tiir peale, et uuesti volte näitaks ja siis laeb.. Muidu peale käivitust jääb ~11,8. Kui kõik näidud üle vaadatud, siis ~13,3. Testriga pole viimast kontrollinud, aga aku pole päeva jooksul tühjaks saanud, nii et eeldan, et töötab.

Mul käitus enne harjade lõppemist täpselt samamoodi, peale liigutamist hakkas jälle norm laadima. Sain sõita 60km, siis kustus ja ei aidanud enam midagi, veel 20km aku pealt ja oligi autol toss väljas.
Kompu teeb ka sama trikki, jääb ette käivitamise aegne pinge näit.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#19

Algselt postitas: qtt
Ning iga kord kui auto käivitada, siis tuleb kompuutri näitudele teha nö tiir peale, et uuesti volte näitaks ja siis laeb.. Muidu peale käivitust jääb ~11,8. Kui kõik näidud üle vaadatud, siis ~13,3.
Tegelikult ei pea ilmtingimata tiiru peale tegema. Pärast käivitamist näitab pardapinget käivitumishetkel ning mõne aja pärast (ei tea täpselt mitu sekundit) hakatakse hetkepinget kuvama. Seega kui oodata viitsid, tuleb tegeliku pinge näit ka ise ette.
maska21
Postitusi: 1
Liitunud: N Mär 06, 2008 19:29
Asukoht:
Auto:

#20

aga ehk keegi targem seletaks mulle kuidas saab geneka maha võtta. proovisin aga ei mahu kuskilt poolt. küll jääb roolivõimu pump ette, küll pooltelg jne. :?
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#21

Algselt postitas: maska21
aga ehk keegi targem seletaks mulle kuidas saab geneka maha võtta. proovisin aga ei mahu kuskilt poolt. küll jääb roolivõimu pump ette, küll pooltelg jne. :?
Roolivõimupump maha ja pooltelg välja.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#22

Tonnise gene saab ka ülespoole kätte,kui kandur koos mõlema kronsaga eemaldada.Nii on lihtsam.
Vasta