Tere.
Mure siis nimelt selline, et pealkirjas mainitud masinal generaator ei toimi piisavalt. Volte näitab pardakompuuter 11,4 enamjaolt ja langeb pidevalt. Vahepeal korraks saab voldid ~13,3 ehk siis nagu laeks ja ühel hetkel jälle ei toimi. Mida seal vaadata tuleks ja kust kohast üldse, esimest korda sellise auto kallal.
9000 2.3 '92a genekas ei toimi
Olen kontrollinud testriga kohapeal, et ei lae ja näit on sama, mis kompuutril.. Sõites ei saa kättpidi ligi olla, aga olen kindel, et kui näit muutus, siis ta mingi 10minutit laadis, pärast pisemat kiiruskatset lõpetas jälle laadimise..
Auto oli muidu eelnevalt paar kuud seisnud ja siis kasutusse võetud, kas harjad võivad ka veel kinni olla?
Auto oli muidu eelnevalt paar kuud seisnud ja siis kasutusse võetud, kas harjad võivad ka veel kinni olla?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
yks võimalus, millega kokku puutund, et tableti juures massi ots oksydeerunud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



võta pingeregulaator-harjahoidik maha ja vaata üle, massiots nagu mainitud ja harjade pikkus, min oli vist 5 mm, kui on selle lähedal, siis osta uus. Selle vahetus on lihtne, kaks kruvi lahti, ligi pääseb kapoti alt ja midagi pole eest vaja ära kruvida.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
mäletan, et kui kunagi ka tonnine oli, siis pääses genekat eemaldama rattakoopast ja ikka põhjaalt.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kle proovi ikka niisama harjahoidik kätte saada, 2 inimest ju ytlevad, et see ON võimalik ilma genekat maha võtmata. võta taskulapm hambusse ja ikka peadpidi autoalla.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Alustaks sellest, et täpsustame mis mootorist meil jutt käib. See et tegu tonnisega, ei ütle veel eriti palju, mootoreid mitu varianti lisakse veel turbo ja vabalthingava erinevused.
Mina pidasin silmas 2.3 turbomootorit 92. aastast, sellel jääb ilusti sisselaske kolle ja tulemüüri vahele ~10 cm vaba ruumi nii, et kätega läbi mahub, kitsas muidugi on ja ebamugav toimetada aga saab hakkama ilma et midagi eest ära võtta tuleks. Võibolla on vabalthingavalt teine kolle, pole oma silmaga 2.3 vh näinud. Ja kui tõepoolest pealt ligi ei saa, siis ilmselt ainus varinat ratas ja logar maha ning ümber nurga toimetada.
Hoopis teine lugu on 2.0 B202 mootor, sellel gene allpool ning pealt ei ulata. B204 motot ei oska kommenteerida.
Mina pidasin silmas 2.3 turbomootorit 92. aastast, sellel jääb ilusti sisselaske kolle ja tulemüüri vahele ~10 cm vaba ruumi nii, et kätega läbi mahub, kitsas muidugi on ja ebamugav toimetada aga saab hakkama ilma et midagi eest ära võtta tuleks. Võibolla on vabalthingavalt teine kolle, pole oma silmaga 2.3 vh näinud. Ja kui tõepoolest pealt ligi ei saa, siis ilmselt ainus varinat ratas ja logar maha ning ümber nurga toimetada.
Hoopis teine lugu on 2.0 B202 mootor, sellel gene allpool ning pealt ei ulata. B204 motot ei oska kommenteerida.
OKei.. Igaljuhul nüüd asi toimib, pole seal eriti midagi teinud 
Natuke üritasin tabletijuhet liigutada, nii poole peale välja sudisin ja sisse tagasi.
Ning iga kord kui auto käivitada, siis tuleb kompuutri näitudele teha nö tiir peale, et uuesti volte näitaks ja siis laeb.. Muidu peale käivitust jääb ~11,8. Kui kõik näidud üle vaadatud, siis ~13,3. Testriga pole viimast kontrollinud, aga aku pole päeva jooksul tühjaks saanud, nii et eeldan, et töötab.

Natuke üritasin tabletijuhet liigutada, nii poole peale välja sudisin ja sisse tagasi.
Ning iga kord kui auto käivitada, siis tuleb kompuutri näitudele teha nö tiir peale, et uuesti volte näitaks ja siis laeb.. Muidu peale käivitust jääb ~11,8. Kui kõik näidud üle vaadatud, siis ~13,3. Testriga pole viimast kontrollinud, aga aku pole päeva jooksul tühjaks saanud, nii et eeldan, et töötab.
Algselt postitas: qtt
OKei.. Igaljuhul nüüd asi toimib, pole seal eriti midagi teinud
Natuke üritasin tabletijuhet liigutada, nii poole peale välja sudisin ja sisse tagasi.
Ning iga kord kui auto käivitada, siis tuleb kompuutri näitudele teha nö tiir peale, et uuesti volte näitaks ja siis laeb.. Muidu peale käivitust jääb ~11,8. Kui kõik näidud üle vaadatud, siis ~13,3. Testriga pole viimast kontrollinud, aga aku pole päeva jooksul tühjaks saanud, nii et eeldan, et töötab.
Mul käitus enne harjade lõppemist täpselt samamoodi, peale liigutamist hakkas jälle norm laadima. Sain sõita 60km, siis kustus ja ei aidanud enam midagi, veel 20km aku pealt ja oligi autol toss väljas.
Kompu teeb ka sama trikki, jääb ette käivitamise aegne pinge näit.
Tegelikult ei pea ilmtingimata tiiru peale tegema. Pärast käivitamist näitab pardapinget käivitumishetkel ning mõne aja pärast (ei tea täpselt mitu sekundit) hakatakse hetkepinget kuvama. Seega kui oodata viitsid, tuleb tegeliku pinge näit ka ise ette.Algselt postitas: qtt
Ning iga kord kui auto käivitada, siis tuleb kompuutri näitudele teha nö tiir peale, et uuesti volte näitaks ja siis laeb.. Muidu peale käivitust jääb ~11,8. Kui kõik näidud üle vaadatud, siis ~13,3.
Roolivõimupump maha ja pooltelg välja.Algselt postitas: maska21
aga ehk keegi targem seletaks mulle kuidas saab geneka maha võtta. proovisin aga ei mahu kuskilt poolt. küll jääb roolivõimu pump ette, küll pooltelg jne.![]()
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Tonnise gene saab ka ülespoole kätte,kui kandur koos mõlema kronsaga eemaldada.Nii on lihtsam.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989