Kliimaseade

Vasta
Kasutaja avatar
aix6
Postitusi: 48
Liitunud: T Dets 18, 2007 14:15
Asukoht:
Auto:

#1

Tekkis küsimus/mure seoses kliimaseadmega.

Nimelt sooja mootoriga puhub ükskõik millise temperatuuri peale sättides ikka väga sooja õhku. :freak:
Temperatuurimuutus lülitades HI pealt näiteks 15 peale on üsna vähetuntav.
Ainult LO reziimis puhub tõeliselt külma õhku. Pika sõiduga läheb jube palavaks.

Kas on keegi sarnase asjaga kokku puutunud või millega võib üldse tegu olla? :?

Tean, et autol ütles mingi aeg üles välistemperatuuri andur, praegu näitab see aiateibaid (-40 kuni + 40 kraadi). Kas see võib kuidagi sellega seotud olla? :red:
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#2

Välistemperatuuri andur oli juba tonnisel kliimasüsteemiga seotud. Ilmselt on ka 9-5'l.
nampat
Postitusi: 173
Liitunud: E Jaan 22, 2007 12:15
Asukoht:
Auto:

#3

See on päris kindlasti sellega sotud. Kui minu enda välistemperatuuri andur hakkas stabiilselt +48 näitama, läks autos päris külmaks :) Peale anduri vaetamist sai kõik korda.
Kasutaja avatar
tõh
Postitusi: 778
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: Saabitu

#4

mida teeb kliima siis, kui välistemperatuuriks näitab vaid kriipse? ei arvesta lihtsalt välistempi?
leho
Postitusi: 122
Liitunud: E Veebr 04, 2008 12:34
Asukoht:
Auto:

#5

ma täiesti värske saablane ja mul tekkis küsimsu, mida see ECON nupp teeb :D kui hoolega kuulata siis nagu mingi hääl kaob ära kui seda vajutan ja klaasid tõmbavad ka pikapeale uduseks. minu esimene idee oli, et lülitab kliimakompressori välja... kui nii, siis peaks ju küttekulu ka vähenema:wise:
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: leho
ma täiesti värske saablane ja mul tekkis küsimsu, mida see ECON nupp teeb :D kui hoolega kuulata siis nagu mingi hääl kaob ära kui seda vajutan ja klaasid tõmbavad ka pikapeale uduseks. minu esimene idee oli, et lülitab kliimakompressori välja... kui nii, siis peaks ju küttekulu ka vähenema:wise:
Nii ta teebki. Kliimakopressorit ei lülitata käima, kui ECON all. Seetõttu pole õhk enam nii kuiv (kliimakompressor kuivatab teatavasti õhku ka) ja klaasid lähevad uduseks.
Kasutaja avatar
aix6
Postitusi: 48
Liitunud: T Dets 18, 2007 14:15
Asukoht:
Auto:

#7

Seega on loota, et anduri vahetamisega on see anomaalia eemaldatud.
Õnneks ei ole see andur kallis (209 krooni VM'is).


Algselt postitas: leho
ma täiesti värske saablane ja mul tekkis küsimsu, mida see ECON nupp teeb :D kui hoolega kuulata siis nagu mingi hääl kaob ära kui seda vajutan ja klaasid tõmbavad ka pikapeale uduseks. minu esimene idee oli, et lülitab kliimakompressori välja... kui nii, siis peaks ju küttekulu ka vähenema:wise:

Leho, sa ei eksi!
leho
Postitusi: 122
Liitunud: E Veebr 04, 2008 12:34
Asukoht:
Auto:

#8

Algselt postitas: aix6
Seega on loota, et anduri vahetamisega on see anomaalia eemaldatud.
Õnneks ei ole see andur kallis (209 krooni VM'is).


Algselt postitas: leho
ma täiesti värske saablane ja mul tekkis küsimsu, mida see ECON nupp teeb :D kui hoolega kuulata siis nagu mingi hääl kaob ära kui seda vajutan ja klaasid tõmbavad ka pikapeale uduseks. minu esimene idee oli, et lülitab kliimakompressori välja... kui nii, siis peaks ju küttekulu ka vähenema:wise:

Leho, sa ei eksi!

eriti vinge värk siis ju:headbang:
küll aga naljakas on see, et SAABil siis kliima nagu default koguaeg sees. eelmine auto, bmw, sel pidi kliima ise sisse lülitama, muidu käis tavaline õhuvool :D
pisut ebaökonoomne süsteem ju või nii:gun:
Kasutaja avatar
aix6
Postitusi: 48
Liitunud: T Dets 18, 2007 14:15
Asukoht:
Auto:

#9

Algselt postitas: leho
eriti vinge värk siis ju:headbang:
küll aga naljakas on see, et SAABil siis kliima nagu default koguaeg sees. eelmine auto, bmw, sel pidi kliima ise sisse lülitama, muidu käis tavaline õhuvool :D
pisut ebaökonoomne süsteem ju või nii:gun:

Aga see on mugavus ja ega see kliimakompressor kogu aeg kah tööta, kui ECON sees ei ole.
Näiteks kui väljas alla -6 kraadi või nii, siis see üldse sisse ei lülitugi. :thumb:
Muidugi võib sõita Econ reziimiga, aknad tõmbuvad uduseks ja soovitud temperatuur saavutatakse aeglasemalt, aga see ei ole ju mugavus :wise:

Ja üldse, kui tahad ökot, siis osta endale diiselmootoriga Polo :gun:
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#10

Algselt postitas: aix6
Algselt postitas: leho
eriti vinge värk siis ju:headbang:
küll aga naljakas on see, et SAABil siis kliima nagu default koguaeg sees. eelmine auto, bmw, sel pidi kliima ise sisse lülitama, muidu käis tavaline õhuvool :D
pisut ebaökonoomne süsteem ju või nii:gun:

Aga see on mugavus ja ega see kliimakompressor kogu aeg kah tööta, kui ECON sees ei ole.
Näiteks kui väljas alla -6 kraadi või nii, siis see üldse sisse ei lülitugi. :thumb:
Muidugi võib sõita Econ reziimiga, aknad tõmbuvad uduseks ja soovitud temperatuur saavutatakse aeglasemalt, aga see ei ole ju mugavus :wise:

Ja üldse, kui tahad ökot, siis osta endale diiselmootoriga Polo :gun:


Selline võimalus on progetav läbi kliima. Minul näiteks töötab konditsioneer kogu aeg. See tähendab, et see võimalus on disablelitud.
Vasta