Teine käik
Proobleem on tekkinud teise käiguga. Olen auto omanik (9-5 2,3t 1999 lõpp) mõned nädalad ja pärast seda kui eelmine omanik lasi enne müüki mingisugused mootori puksid ära vahetada hakkas teine käik vahel raginaga sisse minema. Vajuta sidurit nii põhja kui tahad ikka kippub ragisema. Ja kui eriti norima hakata siis ka tagurpidi käik kipub vahest raskelt sisse minema. Oskab keegi diagnoosi panna? 
kas see ei pidavat olema see, et käigukast hakkab õhtale minema. Esimene asi on, et teine käik hakkab ragisema. Või oli siis kolmas. Naised saunas rääkisid:poke:
- D116
- Postitusi: 2073
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Sellist lolli juttu mulle ka räägiti, et hoovastik. Väsinud käigukast nähtavasti ja 180k on odomeetril, aga mitte tegelik läbisõit.Algselt postitas: warum
arvatavasti on käigukangi hoovastik paigast nihkunud..aga ei tea täpselt....on olnud selliseid jamasid teiste markidega.
__In Boost We Trust__
Mul sõidab selle autoga peamiselt naine ja kui teda täna küsitlesin siis väitis, et 3 päeva pole enam midagi ragisenud
See on meil esimene Saab - ju siis vahetas ta lohakalt käike - lasen homme ikka kontrollida Anti juures ja üks sõber tuleb katsetab ka õhtupoole.
Imelik
Imelik
Nonii
Esimese ülevaatusega ei tuvastatud midagi. Eile õhtul aga saaga jätkus, tagurpidi käik läheb sisse ainul raginaga (või väga - väga raskelt), teine ragises endiselt ja esimene läheb 50/50 raginaga sise. Hommikul sõitsin kohe uuesti kontrolli ja poolel teel tekkis jõhker vibratsioon umbes kiireusel 60 km/h - selline tunne nagu midagi oleks väga tsentrist väljas. Auto on hetkel remondis - hoian hinge kinni ja ootan mis öeldakse. Esimene Saabi kogemus on päris kurb 
Edu ja jõudu remondimeestele, vähemalt sain kohe jutule ja probleemiga hakati tegelema
Edu ja jõudu remondimeestele, vähemalt sain kohe jutule ja probleemiga hakati tegelema
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14461
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Võin küll pessimistina tunduda, aga kuidas saab nii, et ei avastata mitte midagi läbivaatusel ja järgmisel päeval patsient sureb? Kehvasti vaadati läbi? Kui ta juba varem ragises, siis kuidas ta enne surma selleks üheks korraks (kontrolli ajaks) äkki korda sai?
Algselt postitas: Cyber
Võin küll pessimistina tunduda, aga kuidas saab nii, et ei avastata mitte midagi läbivaatusel ja järgmisel päeval patsient sureb? Kehvasti vaadati läbi? Kui ta juba varem ragises, siis kuidas ta enne surma selleks üheks korraks (kontrolli ajaks) äkki korda sai?
Enne ostu käisin kontrollis Troostis ja ka Anti juures, käigukasti kohta ei öeldud mõlemas kohas midagi ja kõik töötas ilusti. Enne (kaks nädalat tagasi) ostu vahetas eelmine omanik mootori juures mingisuguseid pukse ja pärast seda hakkasid need raginad tulema mis siis on siiani järjest süvenenud. Ehk on see remondi käigus tekkinud inimlik eksitus vms. - midagi on valesti kokku pandud. Õhtul käisin ka vana omaniku juures (hea sõber) ja tema ragistas ka sellega samamoodi - välistan siit selle, et ma ei oska selle autoga sõita
Nii olen oma vibratsiooni jutuga tagasi
Nädalavahetusel sõitsin pea 800 km maanteel ja kuskil 110 ja 120 vahel tekib imelik vibratsioon. Kiirendasin testimiseks kuskile 150 peale siis vibratsioon kadus. Lubatud kiirusega (90) sõites liigub kõik sujuvalt ja linnas vibrat ei ole. Kas on äki rattad tasakaalust väljas või võib see midagi muud olla?
Lugesin teisi postitusi ka ja äki on viga pidurites, sest suurelt kiiruselt maha pidurdades on ka vibratsioon sees
Lugesin teisi postitusi ka ja äki on viga pidurites, sest suurelt kiiruselt maha pidurdades on ka vibratsioon sees
Lähen vaatan kas mutrid on ratastel kinni ja viin auto kõigepealt kuskile kummitöökotta (äki traadis puru rehvis). Naine ükspäev libistas natuke mööda äärekivi, et äki lendas mõni tasakaalustus junn minema. See pidurdamise vibra on selline kahtlane diagnoos kuna 90-elt maha pidurdades vibra pole.




