
rool otseks
- virtuality
- Postitusi: 25
- Liitunud: L Veebr 24, 2007 23:10
- Asukoht:
- Auto:
Et kuidas te rooli sirgeks ajate, peale silla reguleerimist jäi rool veidi viltu
900ng

Algselt postitas: virtuality
Et kuidas te rooli sirgeks ajate, peale silla reguleerimist jäi rool veidi viltu900ng
Kas silla reguleerija ei pannudki rooli otseks reguleerides?
Käisin täna just esisilda reguleerimas ning minul on küll rool täiesti otse.

Iga ratas veab and then some!
- virtuality
- Postitusi: 25
- Liitunud: L Veebr 24, 2007 23:10
- Asukoht:
- Auto:
Ei saanud jah kahjuks sest tegemisest osa võtta.
Muidugi oli see reguleerija tegemattajätmine- telefonis isegi mainiti, et rool pole otse ja sinna see jäi. Järel käis kolmas isik ja kui lõpuks ise rooli sain oli nädalavahetus ja esmaspäevast autot vaja.
Mingi arusaamatus siis
Et siis ise pole mõtet midagi aretada..
Mõtlesin, et saab kuidagi lihtsalt aga pole lähemalt uurinud.
Eks järgmise hooldusega paneme jälle otseks
Muidugi oli see reguleerija tegemattajätmine- telefonis isegi mainiti, et rool pole otse ja sinna see jäi. Järel käis kolmas isik ja kui lõpuks ise rooli sain oli nädalavahetus ja esmaspäevast autot vaja.
Mingi arusaamatus siis

Et siis ise pole mõtet midagi aretada..
Mõtlesin, et saab kuidagi lihtsalt aga pole lähemalt uurinud.
Eks järgmise hooldusega paneme jälle otseks

Kui selline elementaarine asi valesti tehti siis oled sa kindel, et nad silla enda ikka paika said nii nagu peab?
- virtuality
- Postitusi: 25
- Liitunud: L Veebr 24, 2007 23:10
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: eeroz
Kui selline elementaarine asi valesti tehti siis oled sa kindel, et nad silla enda ikka paika said nii nagu peab?
Kindel ei saa milleski olla

Ilmselt siis sai- kõik on nii nagu peab. Lihtsalt see rool võiks otsem jääda.
Kellegil pole rooliratta eemaldamises kogemusi?
Eeldan, et sealt saab asi alguse?
seda teemat lugedes jääb mulje, et autoril on rooliratas pisut viltu(loe: näiteks SAABi märk roolil on otse sõites viltu), aga vastatakse hoopis murele, et kisub rooli. Kas see rooliratas üldse läheb viltu, kui enamvähem OK esisilda reguleeritakse ja roolilatti maha ei võeta? Rooli sirgeksaamiseks ju muud võimalust pole kui latt või rool eemaldada ja minu teada ei kuulu kumbki tegevus silla reguleerimise juurde;)
tundub siiski, et rooli asend jäeti otse asendis fikseerimata. silla geomeetria võib küll paigas olla , samas tuleb ümber(uuesti) reguleerida, et otseks saada..
kiskumisega tegu nagu polnud? kui siiski, siis seda võivad küll valesti kulunud rehvid põhjustada:)
eks vajab järelkontrolli, mis muud.pöördu tegijate poole tagasi.
kiskumisega tegu nagu polnud? kui siiski, siis seda võivad küll valesti kulunud rehvid põhjustada:)
eks vajab järelkontrolli, mis muud.pöördu tegijate poole tagasi.
Algselt postitas: napoleon
seda teemat lugedes jääb mulje, et autoril on rooliratas pisut viltu(loe: näiteks SAABi märk roolil on otse sõites viltu), aga vastatakse hoopis murele, et kisub rooli. Kas see rooliratas üldse läheb viltu, kui enamvähem OK esisilda reguleeritakse ja roolilatti maha ei võeta? Rooli sirgeksaamiseks ju muud võimalust pole kui latt või rool eemaldada ja minu teada ei kuulu kumbki tegevus silla reguleerimise juurde;)
Rooli sirgeks ajamine käib just nimelt koos silla regulliga, ja ei eemaldata ei rooli ei latti.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
-
- Postitusi: 43
- Liitunud: P Veebr 03, 2008 20:03
- Asukoht:
- Auto:
oli sama probleem. otse sõites oli rool u. 3-4 * paremale. viga VM-s ei leitud, kuid kui vahetati rataste asukohad (vasak/parem/taha/ette) probleem kadus
- virtuality
- Postitusi: 25
- Liitunud: L Veebr 24, 2007 23:10
- Asukoht:
- Auto:
Jätan siis isiklikud näpud roolikeeramiseks mitte selle maha- keeramiseks
:drive:
Suveveljed alla saab, saab näha. Ja sealt edasi järgmine hoolduseaeg siis vaatame seda asja..Nagu öeldud mingit kiskumist pole. auto sõidab otse. Visuaalselt häirib
:drive:
Suveveljed alla saab, saab näha. Ja sealt edasi järgmine hoolduseaeg siis vaatame seda asja..Nagu öeldud mingit kiskumist pole. auto sõidab otse. Visuaalselt häirib

Käisin jälle VM-s ja mitte kuidagi ei saada rooli otseks.
Nii: sildadel erinevad rehvid. Kui tõstan tagumise paari rehve ette siis on rool paremale, muidu vasakule. Igasuguste andmete, stendide jms järgi on sild nii otse kui üldse saab-mitte kuhugi ei tiri ega muud. Puksid jms kõik vahetatud ja uued.
Milles võib olla probleem-kas tõesti selles, et erinevate tootjate rehvid ei sobi omavahel (mõlemad nö V mustriga ja korralike tootjate omad)või, et üks paar rehve on praak?
Homme plaan vahetada rehvid (vasak paremale ja parem vasakule) Kas see võib aidata?
Nii: sildadel erinevad rehvid. Kui tõstan tagumise paari rehve ette siis on rool paremale, muidu vasakule. Igasuguste andmete, stendide jms järgi on sild nii otse kui üldse saab-mitte kuhugi ei tiri ega muud. Puksid jms kõik vahetatud ja uued.
Milles võib olla probleem-kas tõesti selles, et erinevate tootjate rehvid ei sobi omavahel (mõlemad nö V mustriga ja korralike tootjate omad)või, et üks paar rehve on praak?
Homme plaan vahetada rehvid (vasak paremale ja parem vasakule) Kas see võib aidata?
Tundub, et mõlemist paarist on üks rehv vilets.
Ma eeldan, et ühel sillal on ikka sama tootja ja sama mustriga rehvid võrdsete rõhkudega..
Kui ütled, et puksid OK ja sillaregull tehtud, siis see vahetus ei tarvitse üldse aidata.
Keegi sillareguleerija teadis öelda: kui tema juurde tullakse hädaga, et rool kisub mingisse suunda, siis vähemalt 90% juhtudest on selles rehvid süüdi olnud.
Mis tähendab, et kui sild vajabki reguleerimist (mõnikord väga tühisel määral), siis sõidu ajal kiskuma jääb ikka.
Mul on nii olnud, et erineva mustriga ja eri tootja rehvid esisillal (ajutine lahendus oli) ronisid täiesti otse ja hiljem vahetasin nad täpselt ühesuguste vastu - kiskusid vasakule. Võta siis kinni
Võibolla mingid überkallid bidgestoned või michelinid oleks äkki lahendus arvestades, et saasta toodetakse iga aastaga üha rohkem..
Ma eeldan, et ühel sillal on ikka sama tootja ja sama mustriga rehvid võrdsete rõhkudega..
Kui ütled, et puksid OK ja sillaregull tehtud, siis see vahetus ei tarvitse üldse aidata.
Keegi sillareguleerija teadis öelda: kui tema juurde tullakse hädaga, et rool kisub mingisse suunda, siis vähemalt 90% juhtudest on selles rehvid süüdi olnud.
Mis tähendab, et kui sild vajabki reguleerimist (mõnikord väga tühisel määral), siis sõidu ajal kiskuma jääb ikka.
Mul on nii olnud, et erineva mustriga ja eri tootja rehvid esisillal (ajutine lahendus oli) ronisid täiesti otse ja hiljem vahetasin nad täpselt ühesuguste vastu - kiskusid vasakule. Võta siis kinni

Võibolla mingid überkallid bidgestoned või michelinid oleks äkki lahendus arvestades, et saasta toodetakse iga aastaga üha rohkem..
Loomulikult on ühel sillal sama tootja sama mustriga rehvid. Samas kaldun arvama, et viga on uues paaris. Kuna eelmine suvi tagasillal olnud Toyodes ei saa viga olla( ei kiskunud kuhugi ega midagi). Ning ka uus paar rehve ei ole just kõikse odavamad-sinna ikka kallimasse klassi.
Ei ole müstika.
Rehvidel on huvitav omadus: Kui mingil hetkel on hakanud ükskõik mis põhjusel muster veidi viltu kuluma, siis kulub ka pärast stendi viltu edasi ja hoiabki rooli viltu. Kui vahetad kohtadega ära, siis muutub.
Rehvidel on huvitav omadus: Kui mingil hetkel on hakanud ükskõik mis põhjusel muster veidi viltu kuluma, siis kulub ka pärast stendi viltu edasi ja hoiabki rooli viltu. Kui vahetad kohtadega ära, siis muutub.