rool otseks

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Kasutaja avatar
virtuality
Postitusi: 25
Liitunud: L Veebr 24, 2007 23:10
Asukoht:
Auto:

#1

Et kuidas te rooli sirgeks ajate, peale silla reguleerimist jäi rool veidi viltu :mad: 900ng
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#2

Algselt postitas: virtuality
Et kuidas te rooli sirgeks ajate, peale silla reguleerimist jäi rool veidi viltu :mad: 900ng

Kas silla reguleerija ei pannudki rooli otseks reguleerides?

Käisin täna just esisilda reguleerimas ning minul on küll rool täiesti otse. :wtf:
Iga ratas veab and then some!
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#3

ei ajagi seda ise otseks, pöördu tagasi sinna kus sild regulliti, see nende tegemata töö
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Kasutaja avatar
virtuality
Postitusi: 25
Liitunud: L Veebr 24, 2007 23:10
Asukoht:
Auto:

#4

Ei saanud jah kahjuks sest tegemisest osa võtta.
Muidugi oli see reguleerija tegemattajätmine- telefonis isegi mainiti, et rool pole otse ja sinna see jäi. Järel käis kolmas isik ja kui lõpuks ise rooli sain oli nädalavahetus ja esmaspäevast autot vaja.
Mingi arusaamatus siis :)
Et siis ise pole mõtet midagi aretada..
Mõtlesin, et saab kuidagi lihtsalt aga pole lähemalt uurinud.
Eks järgmise hooldusega paneme jälle otseks ;)
eeroz
Postitusi: 265
Liitunud: N Juun 14, 2007 23:09
Asukoht:
Auto:

#5

Kui selline elementaarine asi valesti tehti siis oled sa kindel, et nad silla enda ikka paika said nii nagu peab?
Kasutaja avatar
virtuality
Postitusi: 25
Liitunud: L Veebr 24, 2007 23:10
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: eeroz
Kui selline elementaarine asi valesti tehti siis oled sa kindel, et nad silla enda ikka paika said nii nagu peab?

Kindel ei saa milleski olla ;)
Ilmselt siis sai- kõik on nii nagu peab. Lihtsalt see rool võiks otsem jääda.
Kellegil pole rooliratta eemaldamises kogemusi?
Eeldan, et sealt saab asi alguse?
will
Postitusi: 550
Liitunud: P Aug 07, 2005 15:19
Asukoht:
Auto:

#7

Minul mässati VM-s sügisel 3 tundi ja ei saadutki otseks ning ei leitud ka põhjust miks. S:wall: Jäi vasakule hoidma. Talvekatega kõik ok ja rool otse.
Veljed balanksis, rehvid samuti jne jne jne.
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#8

seda teemat lugedes jääb mulje, et autoril on rooliratas pisut viltu(loe: näiteks SAABi märk roolil on otse sõites viltu), aga vastatakse hoopis murele, et kisub rooli. Kas see rooliratas üldse läheb viltu, kui enamvähem OK esisilda reguleeritakse ja roolilatti maha ei võeta? Rooli sirgeksaamiseks ju muud võimalust pole kui latt või rool eemaldada ja minu teada ei kuulu kumbki tegevus silla reguleerimise juurde;)
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#9

tundub siiski, et rooli asend jäeti otse asendis fikseerimata. silla geomeetria võib küll paigas olla , samas tuleb ümber(uuesti) reguleerida, et otseks saada..

kiskumisega tegu nagu polnud? kui siiski, siis seda võivad küll valesti kulunud rehvid põhjustada:)
eks vajab järelkontrolli, mis muud.pöördu tegijate poole tagasi.
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: napoleon
seda teemat lugedes jääb mulje, et autoril on rooliratas pisut viltu(loe: näiteks SAABi märk roolil on otse sõites viltu), aga vastatakse hoopis murele, et kisub rooli. Kas see rooliratas üldse läheb viltu, kui enamvähem OK esisilda reguleeritakse ja roolilatti maha ei võeta? Rooli sirgeksaamiseks ju muud võimalust pole kui latt või rool eemaldada ja minu teada ei kuulu kumbki tegevus silla reguleerimise juurde;)

Rooli sirgeks ajamine käib just nimelt koos silla regulliga, ja ei eemaldata ei rooli ei latti.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#11

Sillad pandi võibolla sirgeks aga kui pudruks muutunud pukse ära ei vaheta siis on peale auto alla laskmist sild jälle kõver.
andreskelder
Postitusi: 43
Liitunud: P Veebr 03, 2008 20:03
Asukoht:
Auto:

#12

oli sama probleem. otse sõites oli rool u. 3-4 * paremale. viga VM-s ei leitud, kuid kui vahetati rataste asukohad (vasak/parem/taha/ette) probleem kadus
Kasutaja avatar
virtuality
Postitusi: 25
Liitunud: L Veebr 24, 2007 23:10
Asukoht:
Auto:

#13

Jätan siis isiklikud näpud roolikeeramiseks mitte selle maha- keeramiseks
:drive:
Suveveljed alla saab, saab näha. Ja sealt edasi järgmine hoolduseaeg siis vaatame seda asja..Nagu öeldud mingit kiskumist pole. auto sõidab otse. Visuaalselt häirib :cool:
will
Postitusi: 550
Liitunud: P Aug 07, 2005 15:19
Asukoht:
Auto:

#14

Käisin jälle VM-s ja mitte kuidagi ei saada rooli otseks.
Nii: sildadel erinevad rehvid. Kui tõstan tagumise paari rehve ette siis on rool paremale, muidu vasakule. Igasuguste andmete, stendide jms järgi on sild nii otse kui üldse saab-mitte kuhugi ei tiri ega muud. Puksid jms kõik vahetatud ja uued.
Milles võib olla probleem-kas tõesti selles, et erinevate tootjate rehvid ei sobi omavahel (mõlemad nö V mustriga ja korralike tootjate omad)või, et üks paar rehve on praak?
Homme plaan vahetada rehvid (vasak paremale ja parem vasakule) Kas see võib aidata?
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#15

Tundub, et mõlemist paarist on üks rehv vilets.
Ma eeldan, et ühel sillal on ikka sama tootja ja sama mustriga rehvid võrdsete rõhkudega..
Kui ütled, et puksid OK ja sillaregull tehtud, siis see vahetus ei tarvitse üldse aidata.

Keegi sillareguleerija teadis öelda: kui tema juurde tullakse hädaga, et rool kisub mingisse suunda, siis vähemalt 90% juhtudest on selles rehvid süüdi olnud.
Mis tähendab, et kui sild vajabki reguleerimist (mõnikord väga tühisel määral), siis sõidu ajal kiskuma jääb ikka.

Mul on nii olnud, et erineva mustriga ja eri tootja rehvid esisillal (ajutine lahendus oli) ronisid täiesti otse ja hiljem vahetasin nad täpselt ühesuguste vastu - kiskusid vasakule. Võta siis kinni :cool:

Võibolla mingid überkallid bidgestoned või michelinid oleks äkki lahendus arvestades, et saasta toodetakse iga aastaga üha rohkem..
will
Postitusi: 550
Liitunud: P Aug 07, 2005 15:19
Asukoht:
Auto:

#16

Loomulikult on ühel sillal sama tootja sama mustriga rehvid. Samas kaldun arvama, et viga on uues paaris. Kuna eelmine suvi tagasillal olnud Toyodes ei saa viga olla( ei kiskunud kuhugi ega midagi). Ning ka uus paar rehve ei ole just kõikse odavamad-sinna ikka kallimasse klassi.
mm17
Postitusi: 366
Liitunud: P Aug 12, 2007 23:06
Asukoht:
Auto:

#17

Mul kisub ka, aga ainult suvekummidega. Koos talvekate peale panemisega sain kohe ka silla reguleeritud ja hoidis ilusti otse. Kohe peale rehvivahetust jälle veits viltu. Tundub, et on aeg uutesse rehvidesse investeerida.
will
Postitusi: 550
Liitunud: P Aug 07, 2005 15:19
Asukoht:
Auto:

#18

Nii: vasak rehv -paremale poole nii ees, kui taga sillal ning siis tagumised ette ja esimesed taha ja ongi rool otse. Täitsa müstika:freak:
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#19

Ei ole müstika.
Rehvidel on huvitav omadus: Kui mingil hetkel on hakanud ükskõik mis põhjusel muster veidi viltu kuluma, siis kulub ka pärast stendi viltu edasi ja hoiabki rooli viltu. Kui vahetad kohtadega ära, siis muutub.
Vasta