
Saab 9-5 V6t, 2003, Ets (MÜÜDUD)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 2005
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Algselt postitas: Ets
Unustasin oma viimase postituse juurde mainida, et rääkisin siis vmasteri tonnisest
Aga seoses kummimattidega veel... ehk tõesti vaatan autopoest matte...Kui pori peal, ega siis Saabi logo välja paistagi. Uurisin ka, kui palju maksavad uued. Terve ring kummimatte maksavad uuena umbes 1500 raha. Need siis 9-5 omad. Ja sain aru, et on ka erinevaid värve.
Tuleb välja, et aastaga on kummist põrandamattide komplekt VM-s kallinenud ligi 200 krooni. Aasta tagasi maksis 9-5le 1300 komplekt

tartu carringus oli näiteks 9-3 komplekt 500.-. ma ei vaadanud, kas mingi suur SAAB kiri ka peal oli, aga augud olid õiges kohas ja istusid hästi. 9-5 matte oli ka, hinda täpselt ei mäleta, kuid kindlasti alla tonni.Algselt postitas: vmasterAlgselt postitas: Ets
Unustasin oma viimase postituse juurde mainida, et rääkisin siis vmasteri tonnisest
Aga seoses kummimattidega veel... ehk tõesti vaatan autopoest matte...Kui pori peal, ega siis Saabi logo välja paistagi. Uurisin ka, kui palju maksavad uued. Terve ring kummimatte maksavad uuena umbes 1500 raha. Need siis 9-5 omad. Ja sain aru, et on ka erinevaid värve.
Tuleb välja, et aastaga on kummist põrandamattide komplekt VM-s kallinenud ligi 200 krooni. Aasta tagasi maksis 9-5le 1300 komplekt![]()
Mõned küsimused.... proovisin otsinguga vastuseid leida aga päris teemakohast ei leidnus. Küsimus siis eelkõige neile, kes kasutavad automaat kasti. Kui mootor töötab ja masin seisab (näiteks foori taga ) kas te hoiate N- i peal või hoiate piduriga masinat paigal? Teine küsimus külma mootori kohta. Kas on mõistlik peale käivitamist paar minutit lasta mootoril soeneda või võib kohe valu anda ja kui palju mängib rolli väli temperatuur? Ja kolmas küsimus seotud turboga.... kui sõidud sõidetud, kas on vajalik enne mootori väljasuretamist lasta tibake töötada või võib pole see vajalik. Leidsin otsinguga vastuseid senast seina 
Siin foorumis on nendel teemadel ka nats räägitud...vaatasin ka 24 foorumit...seal enamasti vastused stiilis "kui ketsi annad, siis on bemm parem kui saab ja s...a see turbo"
Nii et olen tänulik, kui mõne sõnaga see teema uuesti üles võtta:notworthy:

Siin foorumis on nendel teemadel ka nats räägitud...vaatasin ka 24 foorumit...seal enamasti vastused stiilis "kui ketsi annad, siis on bemm parem kui saab ja s...a see turbo"

Nii et olen tänulik, kui mõne sõnaga see teema uuesti üles võtta:notworthy:
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Üldiselt, mis sa sest käigust lappad. Kui pikem seismine on, siis vast on mõtet. Üldiselt mingit kütte kokkuhoidu vms sellest N<->D vahelisest saagimisest pole. Las kast teeb seda, milleks ta ette nähtud on.
Soojenemine on mootorile alati kasulik, külmkäivitused ja külmalt sõit põhjustavad 75% kogu mootori kulumisest (kusagilt jäi selline number silma).
Kui sa turbole hoolega tööd pole andnud, siis erilist jahutamist vaja pole, eneserahustuseks lased natuke koha peal töötada. Kui aga hoolega hagu on antud, siis kindlasti maha jahutada enne väljasuretamist. Kas siis 5-10min rahulikku sõitu enne kohale jõudmist või koha peal käia lasta.
Kõigest sellest on siin kindlasti juttu olnud, aga ega see foorumi enda otsimootor ei hiilga just otsimisomadustega.
auto24 foorumist mingite vastuste otsimine on sama hea, kui delfi peldikuseinalt.
Soojenemine on mootorile alati kasulik, külmkäivitused ja külmalt sõit põhjustavad 75% kogu mootori kulumisest (kusagilt jäi selline number silma).
Kui sa turbole hoolega tööd pole andnud, siis erilist jahutamist vaja pole, eneserahustuseks lased natuke koha peal töötada. Kui aga hoolega hagu on antud, siis kindlasti maha jahutada enne väljasuretamist. Kas siis 5-10min rahulikku sõitu enne kohale jõudmist või koha peal käia lasta.
Kõigest sellest on siin kindlasti juttu olnud, aga ega see foorumi enda otsimootor ei hiilga just otsimisomadustega.
auto24 foorumist mingite vastuste otsimine on sama hea, kui delfi peldikuseinalt.
vastan siis enda tegevuse baasil: 1. foori tsüklid on niivõrd lühikesed, et ei näe vajadust N peale lüliliseks, milleks liigselt kulutada. V-o teen just valesti, kes teab.
2. Lasen peale käivitumist alati paar minutit kohapeal seni, kuni pöörded langevad normaalsesse tühikäigu jaoks vajalikku olekusse. Et külmalt käivitades on nad teadupärast suht kõrged. Olen proovinud ka kohe edasi liikuda, kuid siis käigu sisse lülimisega ning piduripedaali all hoides tõmbab tuurid korra veel kõrgemale kui nad niigi külma mootoriga on... et peale väikest soojenemist seda ei juhtu-seega ootangi nõksa.
3. Turbot peab jah enne seismajätmist mõni minut (oleneb vist distantsist) veidi jahutama vms.
2. Lasen peale käivitumist alati paar minutit kohapeal seni, kuni pöörded langevad normaalsesse tühikäigu jaoks vajalikku olekusse. Et külmalt käivitades on nad teadupärast suht kõrged. Olen proovinud ka kohe edasi liikuda, kuid siis käigu sisse lülimisega ning piduripedaali all hoides tõmbab tuurid korra veel kõrgemale kui nad niigi külma mootoriga on... et peale väikest soojenemist seda ei juhtu-seega ootangi nõksa.
3. Turbot peab jah enne seismajätmist mõni minut (oleneb vist distantsist) veidi jahutama vms.
tänan vastusete eest... aga seoses turboga veel. Cyber, sinu kunagine kommentaar seoses turbonäidikuga, et ega tal eriti mingit otsesest seost reaalse eluga ei ole. Minu 9-5_el on on ka tehase turbonäidik. Kas on asi tõesti suuresosas silmailuks, või võib sealt ka miskit asjalikku välja lugeda ?
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
No mingit konkreetset numbrit ta sulle ei näita. Ükski ilma skaalata asi ei saa midagi head näidata...
Niipalju vast on kasu, et kui kole palju punasesse kerib end või ei liigu enam valgest osast kollasesse, et siis on ilmselt miskit jama. Muus osas on lihtsalt tore vaadata, kuidas liigub..


Algselt postitas: Ets
tänan vastusete eest... aga seoses turboga veel. Cyber, sinu kunagine kommentaar seoses turbonäidikuga, et ega tal eriti mingit otsesest seost reaalse eluga ei ole. Minu 9-5_el on on ka tehase turbonäidik. Kas on asi tõesti suuresosas silmailuks, või võib sealt ka miskit asjalikku välja lugeda ?
Väike avastus oma 9-5 el. Peale väikest näppimist avastas täiesti kogemata mu tuttav, et peale signa peale lülitamist jäid esituled põlema. Algul ei saanud aru, et milles asi
Siis selgus, et kui kaugtulesi enne signa sisselülitamist korra vilgutan, siis jäävad tuled umbes 30 sekiks põlema, ning siis kustuvad ise... Ilmselt mõeldud selleks, kui pimedas valgustamata majaette pargin ja kuni tuppa jõudmiseni siis veits valgust. Kohe proovisime ka kõrvalseisval 9-5 aerol sama trikki ja tulemus sama. Huvitav, kas on tegemist lisaga, mis peal kõigil 9-5 tel???
Ega ma ei väidagi, et tegemist super-mega lisaga aga hea ja isegi veits naljakas on avastada lisasi, mille olemasolust enne teadlik ei olnud

Ega ma ei väidagi, et tegemist super-mega lisaga aga hea ja isegi veits naljakas on avastada lisasi, mille olemasolust enne teadlik ei olnud

mnjah... "follow me home" kõlab küll umbes selle funktsiooni moodi
Tuleb oma automanual korralikult läbi lugeda, siis ehk leiab veel üllatusi:eureka: PS. minu masinal on manual prantsuse keeles
Aga usun, et peale väikest otsingut netis peaks ka ingliskeelse leidam.

Just täna tegin investeeringu ja mu saabi põrandal läigivad uued porimatid 
PS: Kirjutasin juba varem, et lasin nokia autotelefoni välja võtta... kas keegi on huvitatud. Äkki leidub veel keegi, kes seda kasutab??? Raha ei taha vaid vahetaks näiteks minu lemmikõlle Heineken sixbaci vastu

PS: Kirjutasin juba varem, et lasin nokia autotelefoni välja võtta... kas keegi on huvitatud. Äkki leidub veel keegi, kes seda kasutab??? Raha ei taha vaid vahetaks näiteks minu lemmikõlle Heineken sixbaci vastu

Algselt postitas: ErQ
Õnnitlused siis minugi poolt ja mis siin ikka, eks muretuid kilomeetreid! Kes see usaldusväärne isik küll oliKas meil esimest korda elus samal hetkel ühte marki autod w? Ja ära sa sinder loodagi, et liikudeta pääsed, küll ma juba muretsen siis augu eest su kummis <--- mõtle nüüd millist kummi tahad
![]()
Tuli meelde kogemata, et liigud jäidki tegemata ja kummis auk oligi kohe alloleval lingil

http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php ... #pid146034
Kuidagi jube hästi läks kokku

Vaatasin, et ma pole enda masina postituse alla juba õige kaua miskit kirjutanud, nagu ei sõidaks. Tegelikult sõidab ja väga hästi ning eks seepärast polegi kirjutamise põhjust olnud – iga õlivahetust ja väiksemaid jubinaid ei ole hakanud kirja panema. Aga nüüd on põhjust "päevikut" täita!
Kevadel lõi esimest korda mootori märgutule põlema. Viga näitas lisaõhu pump. Kuna väidetavalt pole kuigi oluline vidin, siis sai tuli kustutatud ja edasi sõidetud. Aga tuli süttis uuest ja ikka näitas sama viga. Lasin siis Anti juures lähemalt uurida ja selgus, et pump ongi koos klappidega õhtal.
Kuna tegemist ei ole just odava vidinaga, sai uuritud ka foorumis juttu olnud SAI välja progemisest (pump ei tööta aga samas mootori märgutuli sellest aru ei saa) Hr Trionicuga vesteldes selgus, et oma kuldsete sõrmedega suudab ta ka asja välja progeda, kui mul soov ja tänud ka talle abi eest aga mõeldes asja üht ja teisipidi, siis otsustasin asja siiski vahetada, lähtudes seisukohast, et kõik mis kuulub mootori juurde olgu ka töökorras! Täna sai siis masinal vahetatud õhupump ja koos sellega 2 kontrollklappi. Masin käes ja hea olla!:thumb: Tänud Saabianti töömesilastele!
Kevadel lõi esimest korda mootori märgutule põlema. Viga näitas lisaõhu pump. Kuna väidetavalt pole kuigi oluline vidin, siis sai tuli kustutatud ja edasi sõidetud. Aga tuli süttis uuest ja ikka näitas sama viga. Lasin siis Anti juures lähemalt uurida ja selgus, et pump ongi koos klappidega õhtal.
Kuna tegemist ei ole just odava vidinaga, sai uuritud ka foorumis juttu olnud SAI välja progemisest (pump ei tööta aga samas mootori märgutuli sellest aru ei saa) Hr Trionicuga vesteldes selgus, et oma kuldsete sõrmedega suudab ta ka asja välja progeda, kui mul soov ja tänud ka talle abi eest aga mõeldes asja üht ja teisipidi, siis otsustasin asja siiski vahetada, lähtudes seisukohast, et kõik mis kuulub mootori juurde olgu ka töökorras! Täna sai siis masinal vahetatud õhupump ja koos sellega 2 kontrollklappi. Masin käes ja hea olla!:thumb: Tänud Saabianti töömesilastele!
Pole ammu siia midagi kirjutanud. Eile käis mu auto MobileSpas, kus tehti enne suve täis hooldus (pesu, vahatamine, salongi keemiline + nahahooldus). Töö ja tulemusega jäin tõesti väga rahule ning ilmselt said nad omale ka uue kliendi.
Lisan ka paar pilti, mis sai eile puhtast masinast tehtud!
Lisatud failid
Lisan ka paar pilti, mis sai eile puhtast masinast tehtud!
Lisatud failid