Saab 9-5 V6t, 2003, Ets (MÜÜDUD)

Kasutaja avatar
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#26

no jah...plätude teema oli loomulikult nali ja ilmselt ka läti lipuvärviga lõhnakuusk. Porimatt ei ole kül saabi-eluliselt tähtis teema ;) aga kasu on vastustest siiski.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#27

Algselt postitas: Ets
Unustasin oma viimase postituse juurde mainida, et rääkisin siis vmasteri tonnisest :)
Aga seoses kummimattidega veel... ehk tõesti vaatan autopoest matte...Kui pori peal, ega siis Saabi logo välja paistagi. Uurisin ka, kui palju maksavad uued. Terve ring kummimatte maksavad uuena umbes 1500 raha. Need siis 9-5 omad. Ja sain aru, et on ka erinevaid värve.

Tuleb välja, et aastaga on kummist põrandamattide komplekt VM-s kallinenud ligi 200 krooni. Aasta tagasi maksis 9-5le 1300 komplekt :head:
Kasutaja avatar
tõh
Postitusi: 775
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: Saabitu

#28

Algselt postitas: vmaster
Algselt postitas: Ets
Unustasin oma viimase postituse juurde mainida, et rääkisin siis vmasteri tonnisest :)
Aga seoses kummimattidega veel... ehk tõesti vaatan autopoest matte...Kui pori peal, ega siis Saabi logo välja paistagi. Uurisin ka, kui palju maksavad uued. Terve ring kummimatte maksavad uuena umbes 1500 raha. Need siis 9-5 omad. Ja sain aru, et on ka erinevaid värve.

Tuleb välja, et aastaga on kummist põrandamattide komplekt VM-s kallinenud ligi 200 krooni. Aasta tagasi maksis 9-5le 1300 komplekt :head:
tartu carringus oli näiteks 9-3 komplekt 500.-. ma ei vaadanud, kas mingi suur SAAB kiri ka peal oli, aga augud olid õiges kohas ja istusid hästi. 9-5 matte oli ka, hinda täpselt ei mäleta, kuid kindlasti alla tonni.
Kasutaja avatar
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#29

Mõned küsimused.... proovisin otsinguga vastuseid leida aga päris teemakohast ei leidnus. Küsimus siis eelkõige neile, kes kasutavad automaat kasti. Kui mootor töötab ja masin seisab (näiteks foori taga ) kas te hoiate N- i peal või hoiate piduriga masinat paigal? Teine küsimus külma mootori kohta. Kas on mõistlik peale käivitamist paar minutit lasta mootoril soeneda või võib kohe valu anda ja kui palju mängib rolli väli temperatuur? Ja kolmas küsimus seotud turboga.... kui sõidud sõidetud, kas on vajalik enne mootori väljasuretamist lasta tibake töötada või võib pole see vajalik. Leidsin otsinguga vastuseid senast seina :)
Siin foorumis on nendel teemadel ka nats räägitud...vaatasin ka 24 foorumit...seal enamasti vastused stiilis "kui ketsi annad, siis on bemm parem kui saab ja s...a see turbo" :wall:

Nii et olen tänulik, kui mõne sõnaga see teema uuesti üles võtta:notworthy:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#30

Üldiselt, mis sa sest käigust lappad. Kui pikem seismine on, siis vast on mõtet. Üldiselt mingit kütte kokkuhoidu vms sellest N<->D vahelisest saagimisest pole. Las kast teeb seda, milleks ta ette nähtud on.

Soojenemine on mootorile alati kasulik, külmkäivitused ja külmalt sõit põhjustavad 75% kogu mootori kulumisest (kusagilt jäi selline number silma).

Kui sa turbole hoolega tööd pole andnud, siis erilist jahutamist vaja pole, eneserahustuseks lased natuke koha peal töötada. Kui aga hoolega hagu on antud, siis kindlasti maha jahutada enne väljasuretamist. Kas siis 5-10min rahulikku sõitu enne kohale jõudmist või koha peal käia lasta.

Kõigest sellest on siin kindlasti juttu olnud, aga ega see foorumi enda otsimootor ei hiilga just otsimisomadustega.

auto24 foorumist mingite vastuste otsimine on sama hea, kui delfi peldikuseinalt.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
IS-D
Postitusi: 166
Liitunud: R Aug 24, 2007 13:57
Asukoht: Tallinn
Auto:

#31

vastan siis enda tegevuse baasil: 1. foori tsüklid on niivõrd lühikesed, et ei näe vajadust N peale lüliliseks, milleks liigselt kulutada. V-o teen just valesti, kes teab.
2. Lasen peale käivitumist alati paar minutit kohapeal seni, kuni pöörded langevad normaalsesse tühikäigu jaoks vajalikku olekusse. Et külmalt käivitades on nad teadupärast suht kõrged. Olen proovinud ka kohe edasi liikuda, kuid siis käigu sisse lülimisega ning piduripedaali all hoides tõmbab tuurid korra veel kõrgemale kui nad niigi külma mootoriga on... et peale väikest soojenemist seda ei juhtu-seega ootangi nõksa.
3. Turbot peab jah enne seismajätmist mõni minut (oleneb vist distantsist) veidi jahutama vms.
Kasutaja avatar
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#32

tänan vastusete eest... aga seoses turboga veel. Cyber, sinu kunagine kommentaar seoses turbonäidikuga, et ega tal eriti mingit otsesest seost reaalse eluga ei ole. Minu 9-5_el on on ka tehase turbonäidik. Kas on asi tõesti suuresosas silmailuks, või võib sealt ka miskit asjalikku välja lugeda ?
rudolf
Postitusi: 56
Liitunud: T Mär 04, 2008 21:06
Asukoht:
Auto:

#33

Ma võiks enda originaalid heledad kummimatid sinu heledate tekstiilmattide vastu vahetada. Kui nad korralikud on.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#34

No mingit konkreetset numbrit ta sulle ei näita. Ükski ilma skaalata asi ei saa midagi head näidata...:) Niipalju vast on kasu, et kui kole palju punasesse kerib end või ei liigu enam valgest osast kollasesse, et siis on ilmselt miskit jama. Muus osas on lihtsalt tore vaadata, kuidas liigub..:P
Algselt postitas: Ets
tänan vastusete eest... aga seoses turboga veel. Cyber, sinu kunagine kommentaar seoses turbonäidikuga, et ega tal eriti mingit otsesest seost reaalse eluga ei ole. Minu 9-5_el on on ka tehase turbonäidik. Kas on asi tõesti suuresosas silmailuks, või võib sealt ka miskit asjalikku välja lugeda ?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#35

rudolf.. ma siiski mattide vahetusest huvitatud ei ole. Neid tekstiilimatte tahaks ikka kuivemal ajal kasutada...
Kasutaja avatar
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#36

Väike avastus oma 9-5 el. Peale väikest näppimist avastas täiesti kogemata mu tuttav, et peale signa peale lülitamist jäid esituled põlema. Algul ei saanud aru, et milles asi :D Siis selgus, et kui kaugtulesi enne signa sisselülitamist korra vilgutan, siis jäävad tuled umbes 30 sekiks põlema, ning siis kustuvad ise... Ilmselt mõeldud selleks, kui pimedas valgustamata majaette pargin ja kuni tuppa jõudmiseni siis veits valgust. Kohe proovisime ka kõrvalseisval 9-5 aerol sama trikki ja tulemus sama. Huvitav, kas on tegemist lisaga, mis peal kõigil 9-5 tel???
Ega ma ei väidagi, et tegemist super-mega lisaga aga hea ja isegi veits naljakas on avastada lisasi, mille olemasolust enne teadlik ei olnud :thumb:
mm17
Postitusi: 366
Liitunud: P Aug 12, 2007 23:06
Asukoht:
Auto:

#37

see on ju follow me home funktsioon :) igal 9-5 on see olemas mu teada :)
Kasutaja avatar
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#38

mnjah... "follow me home" kõlab küll umbes selle funktsiooni moodi ;) Tuleb oma automanual korralikult läbi lugeda, siis ehk leiab veel üllatusi:eureka: PS. minu masinal on manual prantsuse keeles:angry: Aga usun, et peale väikest otsingut netis peaks ka ingliskeelse leidam.
mm17
Postitusi: 366
Liitunud: P Aug 12, 2007 23:06
Asukoht:
Auto:

#39

foorumis on olemas viited 9-5 manualidele, natuke vaja otsida.
Kasutaja avatar
ErQ
Saabiklubi liige
Postitusi: 417
Liitunud: N Sept 14, 2006 15:09
Asukoht: Nõva
Auto: 6GT

#40

Nuh, kuidas tolmuga mattidel lood on :D
Kasutaja avatar
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#41

Just täna tegin investeeringu ja mu saabi põrandal läigivad uued porimatid :)
PS: Kirjutasin juba varem, et lasin nokia autotelefoni välja võtta... kas keegi on huvitatud. Äkki leidub veel keegi, kes seda kasutab??? Raha ei taha vaid vahetaks näiteks minu lemmikõlle Heineken sixbaci vastu :drink:
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#42

see autotelkefon eoli veel eestikeelse menyyga!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#43

No nii ivomets... tänu sellele infole lisandub kuuele heinekenile 1 special:thumb:
Kasutaja avatar
ErQ
Saabiklubi liige
Postitusi: 417
Liitunud: N Sept 14, 2006 15:09
Asukoht: Nõva
Auto: 6GT

#44

Algselt postitas: ErQ
Õnnitlused siis minugi poolt ja mis siin ikka, eks muretuid kilomeetreid! Kes see usaldusväärne isik küll oli ;) Kas meil esimest korda elus samal hetkel ühte marki autod w? Ja ära sa sinder loodagi, et liikudeta pääsed, küll ma juba muretsen siis augu eest su kummis <--- mõtle nüüd millist kummi tahad :)

Tuli meelde kogemata, et liigud jäidki tegemata ja kummis auk oligi kohe alloleval lingil ;)

http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php ... #pid146034


Kuidagi jube hästi läks kokku ;)
Kasutaja avatar
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#45

Vaatasin, et ma pole enda masina postituse alla juba õige kaua miskit kirjutanud, nagu ei sõidaks. Tegelikult sõidab ja väga hästi ning eks seepärast polegi kirjutamise põhjust olnud – iga õlivahetust ja väiksemaid jubinaid ei ole hakanud kirja panema. Aga nüüd on põhjust "päevikut" täita!
Kevadel lõi esimest korda mootori märgutule põlema. Viga näitas lisaõhu pump. Kuna väidetavalt pole kuigi oluline vidin, siis sai tuli kustutatud ja edasi sõidetud. Aga tuli süttis uuest ja ikka näitas sama viga. Lasin siis Anti juures lähemalt uurida ja selgus, et pump ongi koos klappidega õhtal.
Kuna tegemist ei ole just odava vidinaga, sai uuritud ka foorumis juttu olnud SAI välja progemisest (pump ei tööta aga samas mootori märgutuli sellest aru ei saa) Hr Trionicuga vesteldes selgus, et oma kuldsete sõrmedega suudab ta ka asja välja progeda, kui mul soov ja tänud ka talle abi eest aga mõeldes asja üht ja teisipidi, siis otsustasin asja siiski vahetada, lähtudes seisukohast, et kõik mis kuulub mootori juurde olgu ka töökorras! Täna sai siis masinal vahetatud õhupump ja koos sellega 2 kontrollklappi. Masin käes ja hea olla!:thumb: Tänud Saabianti töömesilastele!
Kasutaja avatar
ErQ
Saabiklubi liige
Postitusi: 417
Liitunud: N Sept 14, 2006 15:09
Asukoht: Nõva
Auto: 6GT

#46

Kasutaja avatar
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#47

Tänud, :)
Kasutaja avatar
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#48

Pole ammu siia midagi kirjutanud. Eile käis mu auto MobileSpas, kus tehti enne suve täis hooldus (pesu, vahatamine, salongi keemiline + nahahooldus). Töö ja tulemusega jäin tõesti väga rahule ning ilmselt said nad omale ka uue kliendi.
Lisan ka paar pilti, mis sai eile puhtast masinast tehtud!


Lisatud failid
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#49

Käisin ka just oma autot pesemas kui sinu oma sees oli.
Ütleme nii,et poisid ikka nägid vaeva:cool:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#50

Poisid nägid vaeva jah, ja just nende töösse suhtumine on see, mis mulle meeldis!
Vasta