küsimus 9000 siduri kohta

Tonnised ja nende mured
Vasta
ivarpois
Postitusi: 17
Liitunud: P Sept 12, 2004 10:23
Asukoht:
Auto:

#1

mis sellest märku annab, et siduriketas ja korv kulunud?:red: peale selle, et kiirendamisel lööb pöörded lakke aga edasi ei lähe
olen viimasel ajal märganud sidur lahutab järjest rohkem ülevalt. Kardan, et varsti kriitiline moment käes. Vedelik kontrollitud. on olemas, aga äkki on hoopis kuskile õhk vahele pääsend.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

Alustuseks püüa õhutada(surve tuleb paisupaaki lasta ja mitte üle 1Bar.i).
Korralik hüdrosidur tihti märku ei annagi,kuni äkki kiiresti lusika nurka virutab.
Pea- või töösilinder teevad ka vanadusest trikke.:evil:
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2308
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#3

aga kui see sidur võtab hästi alt???
no nii max 10 cm põhjast juba ammu auto liigub!:mad:
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

õhutamise kohapealt:
kuskil manualis nägin pilti, et siduri õhutamiseks oli yhendatud vooliku yks ots rattakummiga.
seega rõhk yhinenud anumate põhimõttel :eureka: selline nagu rattakummis....2....2,5 bar.

to troinic: äkki tõesti ei tohigi enam kui 1 bar?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#5

Isegi spets õhutamistööriist on müügil ja see toimib just kummirõhu abil. Niiet, ilmselt siis võib ka rohkem??
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

kui tihendid silindrites-kolbides on hõredad ,juhtub teadagi mis.Kunagi juhtus tutika orig.siduripeasilindriga nii,et spets pumbaga tampisin 1,5 Bar.
paaki ja mansetid olid hoobilt lännu:( Peale seda enam ei arva,et 2 Bar. jube lahe sinna surada on,pealegi ei ole mingit vahet,kas 0,2 ,või 4,1-tähtis on tekitada ülerõhk,et õhk välja suruda.
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 498
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#7

rusikareegel: mida ülevamalt pedaal rakendub, seda kulunum on ketas.

kui kõik muu muidugi korras on:thumb:
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2308
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#8

aga mul ei olegi vist kõik muu korras, sest siduri survelaager jookseb kaasa... ja ...ah, ma ei tea.
kahlustan, et tuleb vahetada ära sidurikorv. ja tänu sellele on mul tunne selle aastaga tekkinud, et sidur on hakanud libisema...vist selline kahtlene tunne.:mad:
sest elmine aasta ma vahetasin ära ketta ja laagri aga korvi kahjuks ei puutunud. sry, minu viga... ja bar´e lasin ma alguses sisse nii, et nägu oli mul vahvalt õline, kuna kompressoriga ei andnud eriti seda juga reguleerida, siis tegin seda autopumbaga...ideaalne õhutamine.
Kasutaja avatar
lkraav
Postitusi: 47
Liitunud: R Apr 23, 2004 18:32
Asukoht:
Auto:

#9

olen saabiga jõudnud samasse punkti kuhu eelkirjutaja: sidur lahutab täitsa ülevalt, gaasi vajutades pöörded tõusevad, auto edasi ei liigu ja kärsahaisu tuleb. nii et sidurikomplekti (ketas korv laager) vahetus ees.

on mingid teada tootjad kelle juppe võiks osta, või mis raha eest siin teadaolevalt sellised tööd on ära tehtud?
Kasutaja avatar
lkraav
Postitusi: 47
Liitunud: R Apr 23, 2004 18:32
Asukoht:
Auto:

#10

ok eks ma siis ise teen ära ja annan teada kuidas läks.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#11

aga miks sa vaid katteid vahetada ei taha??
kettaga tavaliselt ei juhtu ju midagi ja korviga veelvähem.
ja laagrivahetuse vajadus ju siis kui häält teeb.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2308
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#12

Algselt postitas: ivomets
aga miks sa vaid katteid vahetada ei taha??
kettaga tavaliselt ei juhtu ju midagi ja korviga veelvähem.
ja laagrivahetuse vajadus ju siis kui häält teeb.

aga ketta lamellid ära väsivad ju küll ja siis ongi jama majas...

ja ivomets, kaua sa seda ettevalmistust auto pahteldamiseks teed???;)
Kasutaja avatar
lkraav
Postitusi: 47
Liitunud: R Apr 23, 2004 18:32
Asukoht:
Auto:

#13

lõpparve tuli 4.5, 5h tööd sees. tiba valus, aga vähemalt asi sõidab nüüd täitsa normaljokk.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#14

ülemõistuse hind!?
mis siis ära vehetati?
korv, ketas, laager? veel miskit??
kas siduri-piduri õli ka??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
lkraav
Postitusi: 47
Liitunud: R Apr 23, 2004 18:32
Asukoht:
Auto:

#15

jah, korv ketas laager + õlid + töö. korvi oli ka vaikselt siniseks juba tõmmanud. uurisin hindu 3-st kohast, kõigi hinnad selle lõbu eest olid täpselt samas kandis.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#16

nelijapool ei ole ju väga kole hind kogu selle kraami eest. Odavamalt oleks saand ehk ainult ise tehes. Selle eest vahetati ju ära üks väga kõvasti vatti saav agregaat. Ilmselt sa enam selle auto juures seda vahetama ei pea ka, kui sa just ei kavatse seda autot täiesti lõpuni sõita.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta