mis sellest märku annab, et siduriketas ja korv kulunud?:red: peale selle, et kiirendamisel lööb pöörded lakke aga edasi ei lähe
olen viimasel ajal märganud sidur lahutab järjest rohkem ülevalt. Kardan, et varsti kriitiline moment käes. Vedelik kontrollitud. on olemas, aga äkki on hoopis kuskile õhk vahele pääsend.
küsimus 9000 siduri kohta
Alustuseks püüa õhutada(surve tuleb paisupaaki lasta ja mitte üle 1Bar.i).
Korralik hüdrosidur tihti märku ei annagi,kuni äkki kiiresti lusika nurka virutab.
Pea- või töösilinder teevad ka vanadusest trikke.
Korralik hüdrosidur tihti märku ei annagi,kuni äkki kiiresti lusika nurka virutab.
Pea- või töösilinder teevad ka vanadusest trikke.

Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
õhutamise kohapealt:
kuskil manualis nägin pilti, et siduri õhutamiseks oli yhendatud vooliku yks ots rattakummiga.
seega rõhk yhinenud anumate põhimõttel
selline nagu rattakummis....2....2,5 bar.
to troinic: äkki tõesti ei tohigi enam kui 1 bar?
kuskil manualis nägin pilti, et siduri õhutamiseks oli yhendatud vooliku yks ots rattakummiga.
seega rõhk yhinenud anumate põhimõttel

to troinic: äkki tõesti ei tohigi enam kui 1 bar?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



kui tihendid silindrites-kolbides on hõredad ,juhtub teadagi mis.Kunagi juhtus tutika orig.siduripeasilindriga nii,et spets pumbaga tampisin 1,5 Bar.
paaki ja mansetid olid hoobilt lännu:( Peale seda enam ei arva,et 2 Bar. jube lahe sinna surada on,pealegi ei ole mingit vahet,kas 0,2 ,või 4,1-tähtis on tekitada ülerõhk,et õhk välja suruda.
paaki ja mansetid olid hoobilt lännu:( Peale seda enam ei arva,et 2 Bar. jube lahe sinna surada on,pealegi ei ole mingit vahet,kas 0,2 ,või 4,1-tähtis on tekitada ülerõhk,et õhk välja suruda.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
aga mul ei olegi vist kõik muu korras, sest siduri survelaager jookseb kaasa... ja ...ah, ma ei tea.
kahlustan, et tuleb vahetada ära sidurikorv. ja tänu sellele on mul tunne selle aastaga tekkinud, et sidur on hakanud libisema...vist selline kahtlene tunne.
sest elmine aasta ma vahetasin ära ketta ja laagri aga korvi kahjuks ei puutunud. sry, minu viga... ja bar´e lasin ma alguses sisse nii, et nägu oli mul vahvalt õline, kuna kompressoriga ei andnud eriti seda juga reguleerida, siis tegin seda autopumbaga...ideaalne õhutamine.
kahlustan, et tuleb vahetada ära sidurikorv. ja tänu sellele on mul tunne selle aastaga tekkinud, et sidur on hakanud libisema...vist selline kahtlene tunne.

sest elmine aasta ma vahetasin ära ketta ja laagri aga korvi kahjuks ei puutunud. sry, minu viga... ja bar´e lasin ma alguses sisse nii, et nägu oli mul vahvalt õline, kuna kompressoriga ei andnud eriti seda juga reguleerida, siis tegin seda autopumbaga...ideaalne õhutamine.
olen saabiga jõudnud samasse punkti kuhu eelkirjutaja: sidur lahutab täitsa ülevalt, gaasi vajutades pöörded tõusevad, auto edasi ei liigu ja kärsahaisu tuleb. nii et sidurikomplekti (ketas korv laager) vahetus ees.
on mingid teada tootjad kelle juppe võiks osta, või mis raha eest siin teadaolevalt sellised tööd on ära tehtud?
on mingid teada tootjad kelle juppe võiks osta, või mis raha eest siin teadaolevalt sellised tööd on ära tehtud?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
aga miks sa vaid katteid vahetada ei taha??
kettaga tavaliselt ei juhtu ju midagi ja korviga veelvähem.
ja laagrivahetuse vajadus ju siis kui häält teeb.
kettaga tavaliselt ei juhtu ju midagi ja korviga veelvähem.
ja laagrivahetuse vajadus ju siis kui häält teeb.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Algselt postitas: ivomets
aga miks sa vaid katteid vahetada ei taha??
kettaga tavaliselt ei juhtu ju midagi ja korviga veelvähem.
ja laagrivahetuse vajadus ju siis kui häält teeb.
aga ketta lamellid ära väsivad ju küll ja siis ongi jama majas...
ja ivomets, kaua sa seda ettevalmistust auto pahteldamiseks teed???;)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ülemõistuse hind!?
mis siis ära vehetati?
korv, ketas, laager? veel miskit??
kas siduri-piduri õli ka??
mis siis ära vehetati?
korv, ketas, laager? veel miskit??
kas siduri-piduri õli ka??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
nelijapool ei ole ju väga kole hind kogu selle kraami eest. Odavamalt oleks saand ehk ainult ise tehes. Selle eest vahetati ju ära üks väga kõvasti vatti saav agregaat. Ilmselt sa enam selle auto juures seda vahetama ei pea ka, kui sa just ei kavatse seda autot täiesti lõpuni sõita.