mis värk nende rullikutega on?
laagrid jooksevad kokku ja rullik sulab kokku ja rihm lendab tükkideks. Ja tundub, et seda juhtub ikka jumalsti tihti.
Täna sai taas yhel masinal vahetatud rihm ja rullikud ja samas huvi pärast sai vanad rullikud lahti võetud ja tulemus: 1 oli määre täiesti olemas aga äärtepeale pressitud; teises polnud mitte tilkagi?!
ja täpselt sama tulemuseni olen ka varem jõudnud.
3 -ndas, selles väikeses, mis ribadeks lendab, polnud ka tõenäoliselt grammigi
Nende 3 rulliku laagrite määrimist võiks ju ka mingi hooldusvälba tagant teha, siis ikka asi kindlam, et teepeal laiali ei lenda.
Töö ju pole suur. Aga kokku hoiaks kindlasti ikka tuhandeid. Tavaline värk ju, et laagrid vajavad määrimist. Ja määritud laagrid, õige koormuse korral kestavad oi, oi kui kaua. Ja rihma tugevust saab ju visuaalselt ka enam-vähem hinnata, et millal vahetada.
Vot.
rihmarullikute määrimine
mu autu rullikutel olid kinnised laagrid. Sinna ei oska ma küll määret panna.
Ise mõtlesin, et järgmine rullivahetuskord otsin sobivat mõõtu sobivate näitajatega laagrid ja lasen sinna rullikud ümber treida. Poest laagrit valides pole vast nii hull oht kokkuhoiupoliitika ohvriks langeda.
Ise mõtlesin, et järgmine rullivahetuskord otsin sobivat mõõtu sobivate näitajatega laagrid ja lasen sinna rullikud ümber treida. Poest laagrit valides pole vast nii hull oht kokkuhoiupoliitika ohvriks langeda.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7665
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
laagrid jah kinnised aga katte saab eemaldada ja tagasi panna; kui oled eriline kobakäpp, siis lõhud yhe ära ja siis osad poest uue laagri aj võtad sealt katte ja paned tagasi 
ja muidugi see ymber laagri rulliku tegemine võib ka odavam tulla; kõik meistreid ei kysi tunni eest üle 60 krooni ju.

ja muidugi see ymber laagri rulliku tegemine võib ka odavam tulla; kõik meistreid ei kysi tunni eest üle 60 krooni ju.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Vatsiis. Ma pole kunagi julgenud katet maha kiskuda. Järgmine kord teanAlgselt postitas: ivomets
laagrid jah kinnised aga katte saab eemaldada ja tagasi panna; kui oled eriline kobakäpp, siis lõhud yhe ära ja siis osad poest uue laagri aj võtad sealt katte ja paned tagasi

-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Panin ka aasta tagasi heas korras kasutatud rullikud peale, esimene asi mis tegin katted maha asi ilusasti,kuivand määrdest puhtaks ja korralik uus määre sisse, siiani on olnud vaikus.
Tehke sama ,kindlasti kestavad kauem.
Üritasin aretada rulliku sisse ka laagreid, muide täiesti aretatav ja hind, kui ise teha tulen ainult laagri hind maks 100 eeku. pingutusrulliga on ainult probleeme seal tuleb teha vahepuks ,see kõik siis tonnise kohta
Tehke sama ,kindlasti kestavad kauem.
Üritasin aretada rulliku sisse ka laagreid, muide täiesti aretatav ja hind, kui ise teha tulen ainult laagri hind maks 100 eeku. pingutusrulliga on ainult probleeme seal tuleb teha vahepuks ,see kõik siis tonnise kohta
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Võiks ka pilte lisada;)
Laagrite määrimiseks mida kasutasite? Ise kasutan rattalaagritel punast Valvolaine määret, kas sama sinnagi?
Laagrite määrimiseks mida kasutasite? Ise kasutan rattalaagritel punast Valvolaine määret, kas sama sinnagi?
__In Boost We Trust__
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7665
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Litool 24 sobib nagu rusikas silmaauku!
aga eriti suurt vahet ei ole mis määre; vahe selles, kas on määret või yldse ei ole
edit: praegu räägime laagritest- veerelaagritest.
muidu on kyberil ikka õigus.
aga eriti suurt vahet ei ole mis määre; vahe selles, kas on määret või yldse ei ole

edit: praegu räägime laagritest- veerelaagritest.
muidu on kyberil ikka õigus.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14419
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Siiski, siiski... Määrdel ja määrdel on vahe. Kas ta on mõeldud liikuvatele pindadele, suurtele koormustele, temperatuuride muutustele? Ma ei ole küll mingi asjatundja määrete alal, kuid siiski tekivad just need küsimused mulle pähe. Kõhutunne ütleb, et päris igat asja igale poole panna ei saa. Ma ei vaidle siinkohal küll vastu sellele, et ilmselt on olemas suht-koht universaalseid möginaid.
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: ivomets
Litool 24 sobib nagu rusikas silmaauku!
aga eriti suurt vahet ei ole mis määre; vahe selles, kas on määret või yldse ei ole![]()
Litool 24 - see on vana nõukogudeaegne määre, sellega määrin ainult mutreid ja bolte, sest määrimist omadust tal küll mingit pole(võib olla sellest, et ta on minul kasusel x aegadest ka).
__In Boost We Trust__
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
- Asukoht:
- Auto:
Mul hakkas pingutusrull kiuksuma rihmal, vahest kiuksub nagu kilk kapoti all vahest on vait. Rihm ise on veel täiesti heas konditsioonis. Tea kas peaks ära vahetama selle krempli või pole see kiuksumine märk millestki hullust?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7665
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ma olen näind seda rihma põlemist!
pärnust tallinna sõites ennem Märjamaad pikal sirgel peeglisse vaadates oli selline tunne, nagu F1 autodel, mis põlema hakkavad minema: terve kilomeeter oli paksu sinist suitsu täis! ja siis käis laks ja aku tuli hakkas põlema, siis oli rahu taas kohe hinges, et ei midagi hullu ...
pärnust tallinna sõites ennem Märjamaad pikal sirgel peeglisse vaadates oli selline tunne, nagu F1 autodel, mis põlema hakkavad minema: terve kilomeeter oli paksu sinist suitsu täis! ja siis käis laks ja aku tuli hakkas põlema, siis oli rahu taas kohe hinges, et ei midagi hullu ...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Algselt postitas: Sil
mul külma mootoriga alguses tiksub kapoti all mingi instrument, aga pole pihta saanud, mis see täpselt olla võib, vast seotud ka rihma ja rullikutega. eks eksperdid teavad rohkem asjast![]()
ilmselt klapitõukurid. Kas tõukur(id) ise läbi või mingi jama õlitusega.
Kui rihma-rulli süsteem häälitseb on vist suht viimane aeg ennetav remont-hooldus ette võtta. Rihma pinguti kontrollida, rihm ise, kõik rullikud ja rihmarattad. Jutt siis mootoritest, millel rihma automaatpinguti.