nagu ma aru sain on 9-5 (vähemalt) väga lihtne mõni detail õhku juhtivas süsteemis ära lõhkuda (et selleni jõuda, tuleb ohtralt salongi lammutada--->töö maht on meeletu).
akut vahetades(näiteks) kaotab kliima mälu erinevate klappide asendite kohta ning uuesti kliimat juhtides murrab toore jõuga mõne plastvõlli pooleks, algaja ei pruugi teada, et kliima tuleb kalibreerida ja kahju tuleb suur... kuulsin, et näiteks audil on lihtsam, ei murra niimoodi ära
tulemuseks on see, et kas juhipoolne või kaasreisija poolne õhuvool ei allu kas temperatuurireguleerimisele või jääb õhuvoolu suund määramata asendisse
võibolla pisut üldine ja vigaderohke tekst aga targemad täpsustavad nüansse või lükkavad hoopis midagi ümber
kristo
jamad kliimaga
Midagi ei murta seal toore jõuga ära,ega lähe ka miskit paigast,kui auto voolu alt ära.Lihtsalt puudub aut.kalibreerimise optsioon Saabi kliimamoodulitel(BMW teeb seda automaatselt ja pidevalt). Kasutusel olev plast,millest detailid on tehtud,on lihtsalt selline"odav" ja plastvõllide konstruksioon kohati arusaamatult väeti.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 350
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
hehe )) enda autol sama kala praegu, kuid sõidan endiselt... kui tuleb 15 graadi sooja, lähen õues vaatama milles kala on ja kuidas parandada saab, muidugi kui vaba aeg leiduB =))
Ise kalibreerid ju:freak: . Kõigest üks paarisnupuvajutus.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Kas keegi seletaks paari lausega lahti, mida kujutab endast kliimaseadme kalibreerimine, mida selle käigus muudetakse/mõõdetakse/ümber seadistatakse? Kui tihti seda kalibreerimist sooritama peaks ja mis tingib vajaduse selle järgi?
Algselt postitas: Cyber
Manual ütleb "If the battery has been disconnected or has died, the system will need to be recalibrated." Rohkem ei täpsustata. Aga sel ajal liigutatakse kõik klapid üle.
aga ega termostaat taha teada saada, palju on 19 kraadi sooja?
nagu alkomeetriga, et tema nüüd saaks aru, et on 4 promilli.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Termostaat ei puhu siin üldse pilli. Termostaati on mootori tarbeks vaja. Salongiradikas on väikese ringi küljes ja pidevalt tuline. Salongi tulevat õhusooja reguleeritakse erinevate klappidega, juhtides vajalikus koguses õhku üle radika ja õuest sisse või salongist seest vms. Segatakse neid õhuvole omavahel jms. Eks see kalibreerimine ilmselt resetib mingeid andureid ka, mida täpselt, ei mina tea.
aga kuidas oleks siukese asjaga, nagu õhk jahutussüstemis vahel?Endaomal on jama hakkanud viimasel ajal,et kui kohapeal käib sooja ei tule!kui gaasi anda nats ,hakkab sooja puhkuma,aga kuidas õhutada ei tea?
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Ma olen täheldanud,et paljudel viitel on selline asi,et seistes tühikäigul pikalt töötades kaob soe,siis tuleb kraade üles kedrata,või gaasi anda vahel olen econ-i peale pannud,aga siis lähevad klaasid uduseks! Võta siis kinni! Kalibreeri ära ja vaata mis numbreid ta sulle kalibreerimise ajal annab.
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
juhipoolt sooja tuleb,sest tegin selle klapi korrda mis seal katki on läinud kõikidel..aga ennem töötas kliima ka juhipoole,nüüd puhub ainult sooja ,aga see selleks,ise ikka arvan, et õhk on vahel või on midagi veel peale soojendusradika ummistust,muidu see ka ,et soojendus kraan ka laseb läbi.
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Veakoodid:6;7;8-Left blend door ja 9;10;11 Right blend door.Kui soojenduskraani leket on üritatud peatada möginatega,mida segatakse jahutusvedelikku,siis võib ummistus olla päris reaalne ja mitte ainult salongiradikal vaid seda annab tunda suvel kogu mootori jahutussüsteemis.
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
auto on itaaliast toodud,kui seal pole keegi jamand sellega,aga ennem puhkus sooja ilusti ja selle juhipoolse klapi ka tegin korrda,nüüd ongi see jama,et ei puhu kohapeal sooja,äkki see soojendus kraan on päris läbi,et laseb juba tühikäigul läbi, nädalas ikka läheb tosooli päris palju ja loigud on all koguaeg,ise elan kesk eestis ja siin pole kuskil esindust,nii olen selle klapiostmisega viivitanud,aga sama oli mul ka kunagi bmwga kui õhk vahel oli,gaasi ja sooja tuli,sai ka õhutatud ja korras
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Algselt postitas: warum
auto on itaaliast toodud,kui seal pole keegi jamand sellega,aga ennem puhkus sooja ilusti ja selle juhipoolse klapi ka tegin korrda,nüüd ongi see jama,et ei puhu kohapeal sooja,äkki see soojendus kraan on päris läbi,et laseb juba tühikäigul läbi, nädalas ikka läheb tosooli päris palju ja loigud on all koguaeg,ise elan kesk eestis ja siin pole kuskil esindust,nii olen selle klapiostmisega viivitanud,aga sama oli mul ka kunagi bmwga kui õhk vahel oli,gaasi ja sooja tuli,sai ka õhutatud ja korras
Jahutussüstem kõigil Saabidel on iseõhutuv(va.klassik ja vanemad). Õhku EI SAA süsteemi jääda.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989