jamad kliimaga

Sohne
Postitusi: 42
Liitunud: R Juun 09, 2006 9:25
Asukoht:
Auto:

#1

nagu ma aru sain on 9-5 (vähemalt) väga lihtne mõni detail õhku juhtivas süsteemis ära lõhkuda (et selleni jõuda, tuleb ohtralt salongi lammutada--->töö maht on meeletu).

akut vahetades(näiteks) kaotab kliima mälu erinevate klappide asendite kohta ning uuesti kliimat juhtides murrab toore jõuga mõne plastvõlli pooleks, algaja ei pruugi teada, et kliima tuleb kalibreerida ja kahju tuleb suur... kuulsin, et näiteks audil on lihtsam, ei murra niimoodi ära

tulemuseks on see, et kas juhipoolne või kaasreisija poolne õhuvool ei allu kas temperatuurireguleerimisele või jääb õhuvoolu suund määramata asendisse


võibolla pisut üldine ja vigaderohke tekst aga targemad täpsustavad nüansse või lükkavad hoopis midagi ümber



kristo
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

mis on sinu postituse mõte??
segane tekst ja mõtet ei leia
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
mm17
Postitusi: 366
Liitunud: P Aug 12, 2007 23:06
Asukoht:
Auto:

#3

Kui ma õieti aru saan, kas siis peale igat aku lahtiühendamist tuleb kliima kalibreerida? Kui nii, siis pean seda kohe tegema minema :)
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#4

Minu auto kalibreerib ennast pikaajalise voolukatkestuse järel ise. Aga miks peaks tegema aku nii kaua, et kondekad tühjaks saavad? Kondekad tühjenevad nii 10 min ringis.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

Midagi ei murta seal toore jõuga ära,ega lähe ka miskit paigast,kui auto voolu alt ära.Lihtsalt puudub aut.kalibreerimise optsioon Saabi kliimamoodulitel(BMW teeb seda automaatselt ja pidevalt). Kasutusel olev plast,millest detailid on tehtud,on lihtsalt selline"odav" ja plastvõllide konstruksioon kohati arusaamatult väeti.
MangustGrupp
Postitusi: 350
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#6

hehe )) enda autol sama kala praegu, kuid sõidan endiselt... kui tuleb 15 graadi sooja, lähen õues vaatama milles kala on ja kuidas parandada saab, muidugi kui vaba aeg leiduB =))
crasher
Postitusi: 17
Liitunud: N Mär 13, 2008 13:54
Asukoht:
Auto:

#7

Kus kalibreeritaxe ja mis hind võib olla ka?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

Ise kalibreerid ju:freak: . Kõigest üks paarisnupuvajutus.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#9

Vajutad korraga AUTO ja OFF. Aitäh, võid mulle õlle tuua töötasuks.:D
Algselt postitas: crasher
Kus kalibreeritaxe ja mis hind võib olla ka?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
djstallion
Postitusi: 269
Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
Asukoht:
Auto:

#10

Kas keegi seletaks paari lausega lahti, mida kujutab endast kliimaseadme kalibreerimine, mida selle käigus muudetakse/mõõdetakse/ümber seadistatakse? Kui tihti seda kalibreerimist sooritama peaks ja mis tingib vajaduse selle järgi?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#11

Manual ütleb "If the battery has been disconnected or has died, the system will need to be recalibrated." Rohkem ei täpsustata. Aga sel ajal liigutatakse kõik klapid üle.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
saabSS
Postitusi: 901
Liitunud: T Dets 04, 2007 21:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#12

Algselt postitas: Cyber
Manual ütleb "If the battery has been disconnected or has died, the system will need to be recalibrated." Rohkem ei täpsustata. Aga sel ajal liigutatakse kõik klapid üle.

aga ega termostaat taha teada saada, palju on 19 kraadi sooja?
nagu alkomeetriga, et tema nüüd saaks aru, et on 4 promilli.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#13

Termostaat ei puhu siin üldse pilli. Termostaati on mootori tarbeks vaja. Salongiradikas on väikese ringi küljes ja pidevalt tuline. Salongi tulevat õhusooja reguleeritakse erinevate klappidega, juhtides vajalikus koguses õhku üle radika ja õuest sisse või salongist seest vms. Segatakse neid õhuvole omavahel jms. Eks see kalibreerimine ilmselt resetib mingeid andureid ka, mida täpselt, ei mina tea.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#14

aga kuidas oleks siukese asjaga, nagu õhk jahutussüstemis vahel?Endaomal on jama hakkanud viimasel ajal,et kui kohapeal käib sooja ei tule!kui gaasi anda nats ,hakkab sooja puhkuma,aga kuidas õhutada ei tea?
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#15

Soojendusradikas umbes? Ei jõuta madala pöördega sinna piisavalt sooja vedelikku lükata?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#16

kas päevapealt läks umbe?

ja kui on umbes,siis millega ta umbe on läinud?tosoolis ju katlakivi pole?
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#17

Seda arvad sina..;) Kui on mingi solk jahutusvedelik ja vahetatud ka ei ole, siis on seal sees ikka korralik elu teke võimalik..:)
Algselt postitas: warum
tosoolis ju katlakivi pole?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
tarmiit
Saabiklubi liige
Postitusi: 394
Liitunud: K Juul 28, 2004 23:45
Asukoht:
Auto:

#18

Ma olen täheldanud,et paljudel viitel on selline asi,et seistes tühikäigul pikalt töötades kaob soe,siis tuleb kraade üles kedrata,või gaasi anda vahel olen econ-i peale pannud,aga siis lähevad klaasid uduseks! Võta siis kinni! Kalibreeri ära ja vaata mis numbreid ta sulle kalibreerimise ajal annab.
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#19

kui kaliblerisin siis tuli number 8 ,aga mis see on siis?
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#20

8 peaks olema minu vana sõber, et juhipoolt sooje ei tule!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#21

juhipoolt sooja tuleb,sest tegin selle klapi korrda mis seal katki on läinud kõikidel..aga ennem töötas kliima ka juhipoole,nüüd puhub ainult sooja ,aga see selleks,ise ikka arvan, et õhk on vahel või on midagi veel peale soojendusradika ummistust,muidu see ka ,et soojendus kraan ka laseb läbi.
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
tarmiit
Saabiklubi liige
Postitusi: 394
Liitunud: K Juul 28, 2004 23:45
Asukoht:
Auto:

#22

Veakoodid:6;7;8-Left blend door ja 9;10;11 Right blend door.Kui soojenduskraani leket on üritatud peatada möginatega,mida segatakse jahutusvedelikku,siis võib ummistus olla päris reaalne ja mitte ainult salongiradikal vaid seda annab tunda suvel kogu mootori jahutussüsteemis.
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#23

pole midagi lisanud hulka!lihtsalt lambist ei puhu enam sooja kohapeal,tahab veits gaasi.ja seda soojendus kraani ei tohi kinni möksida,kuna see ju ongi paisumuse klapp ju!
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#24

auto on itaaliast toodud,kui seal pole keegi jamand sellega,aga ennem puhkus sooja ilusti ja selle juhipoolse klapi ka tegin korrda,nüüd ongi see jama,et ei puhu kohapeal sooja,äkki see soojendus kraan on päris läbi,et laseb juba tühikäigul läbi, nädalas ikka läheb tosooli päris palju ja loigud on all koguaeg,ise elan kesk eestis ja siin pole kuskil esindust,nii olen selle klapiostmisega viivitanud,aga sama oli mul ka kunagi bmwga kui õhk vahel oli,gaasi ja sooja tuli,sai ka õhutatud ja korras
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#25

Algselt postitas: warum
auto on itaaliast toodud,kui seal pole keegi jamand sellega,aga ennem puhkus sooja ilusti ja selle juhipoolse klapi ka tegin korrda,nüüd ongi see jama,et ei puhu kohapeal sooja,äkki see soojendus kraan on päris läbi,et laseb juba tühikäigul läbi, nädalas ikka läheb tosooli päris palju ja loigud on all koguaeg,ise elan kesk eestis ja siin pole kuskil esindust,nii olen selle klapiostmisega viivitanud,aga sama oli mul ka kunagi bmwga kui õhk vahel oli,gaasi ja sooja tuli,sai ka õhutatud ja korras

Jahutussüstem kõigil Saabidel on iseõhutuv(va.klassik ja vanemad). Õhku EI SAA süsteemi jääda.
Vasta