Kas tonnise ketti saab pingutada?

Tonnised ja nende mured
Vasta
janek83
Postitusi: 229
Liitunud: T Aug 21, 2007 14:55
Asukoht:
Auto:

#1

Tegu 93 aasta 2.3 turbga. Keti juures on klõbin sees... Ei tea, kas ketti saab pingutada ka või tuleb suurem rahakotikeeris?
Tean meest, kelle vintsiga võib midagi isegi katki tõmmata...
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#2

Tuleb SUUREM rahakoti keeris. Ketil on automaatne pinguti.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

Algselt postitas: janek83
Tegu 93 aasta 2.3 turbga. Keti juures on klõbin sees... Ei tea, kas ketti saab pingutada ka või tuleb suurem rahakotikeeris?
Vahetada tuleks KÕIK:2 ketti,2 pingutit,7 hammasratast ja 5 talda.Siis oleks ka max. tulemus.Kahjuks maksab vanatüübi 2,3 ketisats üle 10 kilo.
Kergemalt pääsed,kui vahetad ainult kriitiliselt vajaliku,aga siis jääb kerge ketikõrin alles.
janek83
Postitusi: 229
Liitunud: T Aug 21, 2007 14:55
Asukoht:
Auto:

#4

Ketikõrin on praegugi vaid siis kuulda, kui kapott üles tõsta. Ei tea, kas kevadeni kannatab veel sõita? Siis võtaks vist asja suuremalt ette.
Tean meest, kelle vintsiga võib midagi isegi katki tõmmata...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

Kunagi ei tea. Mõni kõristab aastaid.Mõnikord puruneb miskit ette hoiatamata.
janek83
Postitusi: 229
Liitunud: T Aug 21, 2007 14:55
Asukoht:
Auto:

#6

Tuleb vist riski peale välja minna...
Tean meest, kelle vintsiga võib midagi isegi katki tõmmata...
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#7

Algselt postitas: janek83
Tuleb vist riski peale välja minna...


Mis mõttes riski peale? Jätad vahetamatta? Ei soovita, see võib end valusalt kätte maksta, eriti valusalt käib see sinu rahakoti pihta.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

Kui laks käib,on hoobilt mootorivahetus,sest rem. läheb kordades kallimaks.
laugats
Postitusi: 47
Liitunud: T Juul 24, 2007 21:14
Asukoht:
Auto:

#9

heh... vaheta kindlalt ära... kui kett puru läheb sis jah... on mootor õhtal ja selle parandamine on väga kallis lõbu...
janek83
Postitusi: 229
Liitunud: T Aug 21, 2007 14:55
Asukoht:
Auto:

#10

No ei tea ikka, sest peale õlivahetust on klõbin kadunud... Sain teada, et auto oli 20 000 km ilma õlivahetuseta sõitnud. Ja ei ole nagu kuulnud, et kellelgi oleks kett ribadeks lennanud.
Tean meest, kelle vintsiga võib midagi isegi katki tõmmata...
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14426
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#11

Kett lendab tavaliselt käivitusmomendil, mitte sõidu ajal. Ja neid on lennanud küll.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#12

kui ära kadus, siis võib hoopis klapitõukureid kahtlustada, need ka klõbisevad, kui õlitusega midagi nässus on.
janek83
Postitusi: 229
Liitunud: T Aug 21, 2007 14:55
Asukoht:
Auto:

#13

mul on tekkinud samuti tunne,et viga hoopis hydrokates..
Tean meest, kelle vintsiga võib midagi isegi katki tõmmata...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#14

Keti ja tõukurite hääled on väga erinevad.Neid on raske sassi ajada.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#15

Tõukur tiksub.

Aga mida teeb kett??? Kas kõriseb? Raske vastata tegelikult, tiksub ja kõriseb pole just kõige paremad väljendid mingi heli edastamiseks.:)
janek83
Postitusi: 229
Liitunud: T Aug 21, 2007 14:55
Asukoht:
Auto:

#16

Kui saabianti juures käisin,ütlesid mehed, et keera nõksu peale, siis pole hullu kedagi. Kett tegelikult veidi plõgiseb, aga hhrokate plõgin käib külma mootoriga üle. Aga kuulge kallid SAABi huvilised, kus te pesitsete? Äkki saate te ise mu auto üle vaadata/kuulata ja öelda, mida tollega teha oleks vaja? Olen tegelt ülna hädas, sest kõik on jube targad, aga kui küsida kas sa tead või arvad, siis enamus arvab...Ootan kontakte.
Tean meest, kelle vintsiga võib midagi isegi katki tõmmata...
Rivo
Postitusi: 162
Liitunud: T Mär 06, 2007 22:42
Asukoht:
Auto:

#17

Trionic = Troost, kontakt on igas postituses :)
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#18

Algselt postitas: janek83
Kui saabianti juures käisin,ütlesid mehed, et keera nõksu peale, siis pole hullu kedagi. Kett tegelikult veidi plõgiseb,
Kas olen mina loll või...
Mida seal peale keerata on?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
janek83
Postitusi: 229
Liitunud: T Aug 21, 2007 14:55
Asukoht:
Auto:

#19

Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: janek83
Kui saabianti juures käisin,ütlesid mehed, et keera nõksu peale, siis pole hullu kedagi. Kett tegelikult veidi plõgiseb,
Kas olen mina loll või...
Mida seal peale keerata on?
Ketipingutit loomulikult, mida siis veel?
Tean meest, kelle vintsiga võib midagi isegi katki tõmmata...
Kasutaja avatar
spark
Saabiklubi liige
Postitusi: 759
Liitunud: E Mai 22, 2006 23:46
Asukoht:
Auto:

#20

"Kordamine on tarkuse ema"
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Ketil on automaatne pinguti.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#21

ohjah....
:drink:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Vasta