Tere !
Kas 9000 Aero vedrud on võimalik asendada "tavalise" tonnise vedrudega ?
Eesmärk oleks kliirensi tõstmine ning munakiviteel sõitmise meeldivamaks muutmises !
Ette tänades: Sam
Aero kliirensi tõstmine ?
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
vahe vist mingi 15mm?? Aga pean ausalt ütlema, et see tonnine aero kärab kruusateel väga hästi. Lätis sai eelmisel sügisel täislastis Aeroga kruusateid küntud, niiet tolmas. Probleeme polnud. Tavaline vedrustus on ikka üsna keedupeki omadustega...

Mida veel peaks vahetama, et autot tee mürast vaiksemaks saaks ?
Kui palju mõjutavad sillapuksid, kui originaalid või "teisejärgulised" ?
Kas vedrude jäikus Aerol ja "tavalisel" on siis sama, vahe ainult pikkuses ?
Ette tänades: Sam
Kui palju mõjutavad sillapuksid, kui originaalid või "teisejärgulised" ?
Kas vedrude jäikus Aerol ja "tavalisel" on siis sama, vahe ainult pikkuses ?
Ette tänades: Sam
Algselt postitas: Sam
Mida veel peaks vahetama, et autot tee mürast vaiksemaks saaks ?
Kui palju mõjutavad sillapuksid, kui originaalid või "teisejärgulised" ?
Kas vedrude jäikus Aerol ja "tavalisel" on siis sama, vahe ainult pikkuses ?
Ette tänades: Sam
Kui müra tahad vähemaks siis tuleb asuda kere katmist müra summutavate vahenditega.
Iga ratas veab and then some!
Võin paki nikesoundi sulle kaasa anda isegi.Algselt postitas: Sam
Mida veel peaks vahetama, et autot tee mürast vaiksemaks saaks ?
Kui palju mõjutavad sillapuksid, kui originaalid või "teisejärgulised" ?
Kas vedrude jäikus Aerol ja "tavalisel" on siis sama, vahe ainult pikkuses ?
Ette tänades: Sam

mürale auto kliirens küll nüüd kuidagi ei mõju, pead ikka mürasummutusvahendite peale mõtlema...
siin kohal oleks hea küsida, kust seda müra kõige rohkem tuleb ja kuidas seda efektiivselt eemaldada.
Aero vedrud on 10mm madalamad, kui standard. Peaksid olema ka jäigemad aga selget sotti pole ma veel saanud.
Vedrude vahetus ei anna sulle praktiliselt midagi, veidi läheb pehmemaks aga see tunne unueb kiirelt. Rohkem annab ära teha pehmemate rehvidega. Ka 16" -> 15" annab effekti.
Müra vastu aitab müraiso ja korras veermik. Plödid ja puruks puksid mõjutavad üksjagu.
Vedrude vahetus ei anna sulle praktiliselt midagi, veidi läheb pehmemaks aga see tunne unueb kiirelt. Rohkem annab ära teha pehmemate rehvidega. Ka 16" -> 15" annab effekti.
Müra vastu aitab müraiso ja korras veermik. Plödid ja puruks puksid mõjutavad üksjagu.
Mina olen auto kliirentsi tõstmiseks kasutanud kõrgemaid rehve, kuid siis pead arvestama, et spido valetab(või näitab väga täpselt) ja auto ujub natsa rohkem, lisaks on ka piir ees, peab ikka koopasse ära mahtuma
Nt kasutasin oma vanal calil talverehve, mis olid 195/60 R15 asemel 185/70 R15, kõrguse vahe üle 1,2 cm. Eeliseks on see, et kui enam pole vaja või ei taha kasutada, siis saad lihtsalt vanad rehvid alla kruvida, pole mingite vedrudega mässamist. Puuduseks ikka selle kõrge rehvi miinused seoses juhitavusega 


-
- Postitusi: 350
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
rohkem kiirus ning laiem rehvid
)) siis augud hakkad ule lendama, aga see tuleb al. 100km/tunnis
)) ukrainas ainult see strateegia ja aitab, sest seal tee puudub - on sojavae pold :DDD

