Aero kliirensi tõstmine ?

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Vasta
Sam
Postitusi: 34
Liitunud: N Jaan 24, 2008 21:27
Asukoht:
Auto:

#1

Tere !

Kas 9000 Aero vedrud on võimalik asendada "tavalise" tonnise vedrudega ?

Eesmärk oleks kliirensi tõstmine ning munakiviteel sõitmise meeldivamaks muutmises !


Ette tänades: Sam
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

vahe vist mingi 15mm?? Aga pean ausalt ütlema, et see tonnine aero kärab kruusateel väga hästi. Lätis sai eelmisel sügisel täislastis Aeroga kruusateid küntud, niiet tolmas. Probleeme polnud. Tavaline vedrustus on ikka üsna keedupeki omadustega...:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Sam
Postitusi: 34
Liitunud: N Jaan 24, 2008 21:27
Asukoht:
Auto:

#3

Mida veel peaks vahetama, et autot tee mürast vaiksemaks saaks ?
Kui palju mõjutavad sillapuksid, kui originaalid või "teisejärgulised" ?
Kas vedrude jäikus Aerol ja "tavalisel" on siis sama, vahe ainult pikkuses ?

Ette tänades: Sam
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: Sam
Mida veel peaks vahetama, et autot tee mürast vaiksemaks saaks ?
Kui palju mõjutavad sillapuksid, kui originaalid või "teisejärgulised" ?
Kas vedrude jäikus Aerol ja "tavalisel" on siis sama, vahe ainult pikkuses ?

Ette tänades: Sam

Kui müra tahad vähemaks siis tuleb asuda kere katmist müra summutavate vahenditega.
Iga ratas veab and then some!
Jürgen

#5

Algselt postitas: Sam
Mida veel peaks vahetama, et autot tee mürast vaiksemaks saaks ?
Kui palju mõjutavad sillapuksid, kui originaalid või "teisejärgulised" ?
Kas vedrude jäikus Aerol ja "tavalisel" on siis sama, vahe ainult pikkuses ?

Ette tänades: Sam
Võin paki nikesoundi sulle kaasa anda isegi.:thumb:
Kasutaja avatar
TROLL
Postitusi: 133
Liitunud: P Mai 28, 2006 20:08
Asukoht:
Auto: Saab 9-3 VIGGEN jälle:)
Kontakt:

#6

mürale auto kliirens küll nüüd kuidagi ei mõju, pead ikka mürasummutusvahendite peale mõtlema...
Kasutaja avatar
saabSS
Postitusi: 901
Liitunud: T Dets 04, 2007 21:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#7

siin kohal oleks hea küsida, kust seda müra kõige rohkem tuleb ja kuidas seda efektiivselt eemaldada.
Sam
Postitusi: 34
Liitunud: N Jaan 24, 2008 21:27
Asukoht:
Auto:

#8

Mõjub ja kuidas veel ! :wise:
Kas Te siis tõesti ei ole kuulnud, kuidas hulkuvad kivid ja mättad vastu põhja mõnuga kraabivad ! :)
Jürgen

#9

Minumeelest pole saab just maasturiks mõeldud :bs:.
Sam
Postitusi: 34
Liitunud: N Jaan 24, 2008 21:27
Asukoht:
Auto:

#10

Mõtlesin polüuretaan vs kummipuksid !
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#11

Selleks ei pea Aerot lörtsima hakkama, osta parem kohe tavaline.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Sam
Postitusi: 34
Liitunud: N Jaan 24, 2008 21:27
Asukoht:
Auto:

#12

Maastur see ei ole aga kevad käes ja maal vaja ka vahest mütata.
Samas tahaks ikka Aero´s kõik liiklemised ära teha !
Eriline kihutaja ka enam ei ole, nii et "vedel" vedrustus ei ole probleem !
Jürgen

#13

Ma läbin igapäev kuumaastiku Elvas, pole veel õnnestunud kinni jääda.:wtf:
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#14

Isegi 18" valuveljed ei sega Aeroga liikumist kruusateel:drive:
Müra vähendamiseks on asju;)
__In Boost We Trust__
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#15

Aero vedrud on 10mm madalamad, kui standard. Peaksid olema ka jäigemad aga selget sotti pole ma veel saanud.
Vedrude vahetus ei anna sulle praktiliselt midagi, veidi läheb pehmemaks aga see tunne unueb kiirelt. Rohkem annab ära teha pehmemate rehvidega. Ka 16" -> 15" annab effekti.
Müra vastu aitab müraiso ja korras veermik. Plödid ja puruks puksid mõjutavad üksjagu.
Mustang
Postitusi: 36
Liitunud: L Dets 09, 2006 14:13
Asukoht:
Auto:

#16

Mina olen auto kliirentsi tõstmiseks kasutanud kõrgemaid rehve, kuid siis pead arvestama, et spido valetab(või näitab väga täpselt) ja auto ujub natsa rohkem, lisaks on ka piir ees, peab ikka koopasse ära mahtuma :) Nt kasutasin oma vanal calil talverehve, mis olid 195/60 R15 asemel 185/70 R15, kõrguse vahe üle 1,2 cm. Eeliseks on see, et kui enam pole vaja või ei taha kasutada, siis saad lihtsalt vanad rehvid alla kruvida, pole mingite vedrudega mässamist. Puuduseks ikka selle kõrge rehvi miinused seoses juhitavusega :P
MangustGrupp
Postitusi: 350
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#17

rohkem kiirus ning laiem rehvid ;))) siis augud hakkad ule lendama, aga see tuleb al. 100km/tunnis :))) ukrainas ainult see strateegia ja aitab, sest seal tee puudub - on sojavae pold :DDD
Vasta