9-5 griffin
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
oijah...
Esiteks küsiks, miks sa Griffinit tahad, kui sa ei tea mis see on?
Siis saab ehk edasi minna soovitustega,
Varustus on uhke ja mootor on 3,0LPT(madalsurveturbo)
Muu on nagu 9-5 puhul ikka.
Esiteks küsiks, miks sa Griffinit tahad, kui sa ei tea mis see on?
Siis saab ehk edasi minna soovitustega,
Varustus on uhke ja mootor on 3,0LPT(madalsurveturbo)
Muu on nagu 9-5 puhul ikka.
Sent from my Monte Carlo using B236
No seda ma tean et mootor on 3.0 V6 ja madalsurveturbo. Griffinil on hea varustustase. Kuna juba saabi pisik sees siis griffin meeldib endale. Üks on välja ka valitud 2000.a. http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=376281
kuna uuemate saabidega suuremad kokkupuuted puuduvad siis griffin tundus selline asjalik. Võibolla on see minu teadmatusest uuemate saabide vastu.
kuna uuemate saabidega suuremad kokkupuuted puuduvad siis griffin tundus selline asjalik. Võibolla on see minu teadmatusest uuemate saabide vastu.
enda kogemustest (2 kuud vist sõitsin sellega) võin öelda,et kui on hästi hoitud,nagu mõndadel siin,siis saad veel mõnusaid kilomeetreid nautida...kui aga nõnda nagu "teist ametiautot",siis hakkavad probleemid kuhjuma ning need pole just kõige odavamad-pean silmas elektroonikat ja andureid...soovitan soojalt,et vaata siit foorumitest "9-5"'te alt griffini vennad läbi ning küsi julgelt abi:thumb:
Griffinil pole bensusaabidele omaseid mootoriprobleeme. Hea töökindel oopeli veekuus. Aljoga griffinist enda tonnisesse istumine oli kole (mürast käib jutt). Umbes sama kole mis mõned aastad tagasi oma Saabist Opel Asconasse (mis oli mu eelmine ja esimene sõiduk) istumine.
Seega väga vaikne ja mugav.
Seega väga vaikne ja mugav.
-
- Postitusi: 350
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
kui ma ei eksi, siis opeli mootoril tuleb mootori rühm vahetada, seal pole ju kett? Kui nii ta on, siis suur miinus kohe... Mulle eriti meeldib et kett on mootoris, kindlam mitu korra...
Jah, rihmaga eksisteerib rihma purunemise oht. Küss on vaid selles, et kas rihma purunemisel jooksevad klapid kolbidesse või mitte? Paljudel mootoritel on viimase oht minimaalseks viidud.Algselt postitas: MangustGrupp
kui ma ei eksi, siis opeli mootoril tuleb mootori rühm vahetada, seal pole ju kett? Kui nii ta on, siis suur miinus kohe... Mulle eriti meeldib et kett on mootoris, kindlam mitu korra...
Ketiga 9-5 miinus on see, et ketid ei kesta seal üheksaviies eriti kaua. Ja ketivahetus on oi kui kallis. Muuseas eksisteerib ka kettide purunemise oht ning remondikulud pole mitte väikesed.
Enamusel müügisolevatest 9-5'tet tuleb ketid kohe vahetada. Mõnedel on vahetus juba tehtud.
Kuigi rihma peab ca 2x tihedmalt vahetama, on rihmavahetus oluliselt odavam.
B308E rihmavahetus on odavam operatsioon kui R4 ketivahetus ja jupid ka vabalt Opeli osadena saadaval. 100000 km järel hakkab rihm vaikselt koolduma ja varsti peale seda lendab arvatavasti ribadeks. Klapid-kolvid koos jne - täismäng.
Vaadates kui tihti R4 9-5 omanikud mootorikette vahetavad, siis julgen väita, et selle koha pealt on V6 oluliselt odavam pidada
Rihm, pinguti, rullik ja veepump - kogu pidu. Ei mingit mootori maha kiskumist ega muud leiutamist. Samas hea disaini mõttes oleks GM insenerid võinud ühe balansvõlli silindrite vahele pista
V6 9-5 puhul pole erilist vahet, kas Griffin või SE - mõnus kulgeja masin mõlemal juhul. Jälgida tuleb õliradika olukorda - seda vahetatakse iga 5-7 aasta tagant.
Vaadates kui tihti R4 9-5 omanikud mootorikette vahetavad, siis julgen väita, et selle koha pealt on V6 oluliselt odavam pidada

Rihm, pinguti, rullik ja veepump - kogu pidu. Ei mingit mootori maha kiskumist ega muud leiutamist. Samas hea disaini mõttes oleks GM insenerid võinud ühe balansvõlli silindrite vahele pista

V6 9-5 puhul pole erilist vahet, kas Griffin või SE - mõnus kulgeja masin mõlemal juhul. Jälgida tuleb õliradika olukorda - seda vahetatakse iga 5-7 aasta tagant.
Kui omale V6 muretsesin, siis ei julgenud ka rihmapurunemisega riskida ja vahetasin igaks juhuks kohe ära... kui ma õieti mäletan, siis Anti juures maksis vahetus koos rullikute ja tööga mingi 5-6 tonni juures.
Igal juhul soovitan rihm vahetada... sellega hoiab kokku olulisi närvirakkusi
Igal juhul soovitan rihm vahetada... sellega hoiab kokku olulisi närvirakkusi

Algselt postitas: MangustGrupp
kui ma ei eksi, siis opeli mootoril tuleb mootori rühm vahetada, seal pole ju kett? Kui nii ta on, siis suur miinus kohe... Mulle eriti meeldib et kett on mootoris, kindlam mitu korra...
Kindlam mitu korra BMWs või Mercedeses, Saabi kett küll eriti kindel asi pole.
Muidugi kui teisiti võtta siis ühe Saabi ketivahetuse eest saab 2x V6 rihmavahetuse ära teha, võibolla isegi 3 kui odavamad rullikud võtta. Aga ma usun, et läbisõidult teeb sama välja - 1 9-5 kett kestab 3 rihmavahetuse aja.
Aga keegi ei ole ikka kindlalt vastanud, kas 9-5 griffin on vaiksem kui tava 9-5...
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kas keegi on seda saabi vaatamas käinud, endal on suur huvi selle vastu:P
Kas keegi on seda saabi vaatamas käinud, endal on suur huvi selle vastu:P
See on vist seesama aparaat: http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=7810
Olles lühikesi otsi sõitnud nii 9-5 Griffiniga kui ka 9-5 2.3T-ga ei ole minu kõrv müra valjuduse suhtes olulist vahet teinud. Mootori hääl on v6-l muidugi mõnusam..
Rehvimüra ei saa ka võrrelda kuna rehvid ju erinevad.
Rehvimüra ei saa ka võrrelda kuna rehvid ju erinevad.
Algselt postitas: TGB
Olles lühikesi otsi sõitnud nii 9-5 Griffiniga kui ka 9-5 2.3T-ga ei ole minu kõrv müra valjuduse suhtes olulist vahet teinud. Mootori hääl on v6-l muidugi mõnusam..
Rehvimüra ei saa ka võrrelda kuna rehvid ju erinevad.
Muidugi V6 hääled mõnusamad. Üldse niipalju, kui mina olen Saabi enda mootoritega sõitnud, siis on kõik suht valjut ja mitte eriti muhedat häält teinud kiirendamisel.