9-5 griffin

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
Marko486
Postitusi: 5
Liitunud: N Mär 27, 2008 19:12
Asukoht:
Auto:

#1

Soovin osta endale 9-5 griffinit. Kuna pole grifinist erilisi teadmisi siis tahaks teada rohkem temast. Mida kindlasti vaadata kui ostmiseks läheb ja mis on selle auto miinused, plussid.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#2

oijah...
Esiteks küsiks, miks sa Griffinit tahad, kui sa ei tea mis see on?
Siis saab ehk edasi minna soovitustega,
Varustus on uhke ja mootor on 3,0LPT(madalsurveturbo)
Muu on nagu 9-5 puhul ikka.
Sent from my Monte Carlo using B236
Marko486
Postitusi: 5
Liitunud: N Mär 27, 2008 19:12
Asukoht:
Auto:

#3

No seda ma tean et mootor on 3.0 V6 ja madalsurveturbo. Griffinil on hea varustustase. Kuna juba saabi pisik sees siis griffin meeldib endale. Üks on välja ka valitud 2000.a. http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=376281
kuna uuemate saabidega suuremad kokkupuuted puuduvad siis griffin tundus selline asjalik. Võibolla on see minu teadmatusest uuemate saabide vastu.
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#4

9000 kohta räägiti, et griffin on vaiksem kui tavaline, kas 9-5 kohta käib sama?
Eugam
Postitusi: 199
Liitunud: T Dets 04, 2007 0:09
Asukoht:
Auto:

#5

enda kogemustest (2 kuud vist sõitsin sellega) võin öelda,et kui on hästi hoitud,nagu mõndadel siin,siis saad veel mõnusaid kilomeetreid nautida...kui aga nõnda nagu "teist ametiautot",siis hakkavad probleemid kuhjuma ning need pole just kõige odavamad-pean silmas elektroonikat ja andureid...soovitan soojalt,et vaata siit foorumitest "9-5"'te alt griffini vennad läbi ning küsi julgelt abi:thumb:
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#6

Griffinil pole bensusaabidele omaseid mootoriprobleeme. Hea töökindel oopeli veekuus. Aljoga griffinist enda tonnisesse istumine oli kole (mürast käib jutt). Umbes sama kole mis mõned aastad tagasi oma Saabist Opel Asconasse (mis oli mu eelmine ja esimene sõiduk) istumine.
Seega väga vaikne ja mugav.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#7

9000 griffinis ma müra üle ei kurda. Loogiliselt järeldades võiks 9-5 griffin samuti vaikne olla. Kui ma kunagi peaks autot vahetama, siis saab see olema 9-5 griffin :) Soovitan osta, kui korralik auto.
Marko486
Postitusi: 5
Liitunud: N Mär 27, 2008 19:12
Asukoht:
Auto:

#8

tänud abi eest:)
MangustGrupp
Postitusi: 350
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#9

kui ma ei eksi, siis opeli mootoril tuleb mootori rühm vahetada, seal pole ju kett? Kui nii ta on, siis suur miinus kohe... Mulle eriti meeldib et kett on mootoris, kindlam mitu korra...
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: MangustGrupp
kui ma ei eksi, siis opeli mootoril tuleb mootori rühm vahetada, seal pole ju kett? Kui nii ta on, siis suur miinus kohe... Mulle eriti meeldib et kett on mootoris, kindlam mitu korra...
Jah, rihmaga eksisteerib rihma purunemise oht. Küss on vaid selles, et kas rihma purunemisel jooksevad klapid kolbidesse või mitte? Paljudel mootoritel on viimase oht minimaalseks viidud.

Ketiga 9-5 miinus on see, et ketid ei kesta seal üheksaviies eriti kaua. Ja ketivahetus on oi kui kallis. Muuseas eksisteerib ka kettide purunemise oht ning remondikulud pole mitte väikesed.
Enamusel müügisolevatest 9-5'tet tuleb ketid kohe vahetada. Mõnedel on vahetus juba tehtud.

Kuigi rihma peab ca 2x tihedmalt vahetama, on rihmavahetus oluliselt odavam.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#11

B308E rihmavahetus on odavam operatsioon kui R4 ketivahetus ja jupid ka vabalt Opeli osadena saadaval. 100000 km järel hakkab rihm vaikselt koolduma ja varsti peale seda lendab arvatavasti ribadeks. Klapid-kolvid koos jne - täismäng.
Vaadates kui tihti R4 9-5 omanikud mootorikette vahetavad, siis julgen väita, et selle koha pealt on V6 oluliselt odavam pidada :P
Rihm, pinguti, rullik ja veepump - kogu pidu. Ei mingit mootori maha kiskumist ega muud leiutamist. Samas hea disaini mõttes oleks GM insenerid võinud ühe balansvõlli silindrite vahele pista :poke:

V6 9-5 puhul pole erilist vahet, kas Griffin või SE - mõnus kulgeja masin mõlemal juhul. Jälgida tuleb õliradika olukorda - seda vahetatakse iga 5-7 aasta tagant.
Kasutaja avatar
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#12

Kui omale V6 muretsesin, siis ei julgenud ka rihmapurunemisega riskida ja vahetasin igaks juhuks kohe ära... kui ma õieti mäletan, siis Anti juures maksis vahetus koos rullikute ja tööga mingi 5-6 tonni juures.
Igal juhul soovitan rihm vahetada... sellega hoiab kokku olulisi närvirakkusi :thumb:
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#13

Algselt postitas: MangustGrupp
kui ma ei eksi, siis opeli mootoril tuleb mootori rühm vahetada, seal pole ju kett? Kui nii ta on, siis suur miinus kohe... Mulle eriti meeldib et kett on mootoris, kindlam mitu korra...

Kindlam mitu korra BMWs või Mercedeses, Saabi kett küll eriti kindel asi pole.
Muidugi kui teisiti võtta siis ühe Saabi ketivahetuse eest saab 2x V6 rihmavahetuse ära teha, võibolla isegi 3 kui odavamad rullikud võtta. Aga ma usun, et läbisõidult teeb sama välja - 1 9-5 kett kestab 3 rihmavahetuse aja.

Aga keegi ei ole ikka kindlalt vastanud, kas 9-5 griffin on vaiksem kui tava 9-5...
Marko486
Postitusi: 5
Liitunud: N Mär 27, 2008 19:12
Asukoht:
Auto:

#14

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kas keegi on seda saabi vaatamas käinud, endal on suur huvi selle vastu:P
nampat
Postitusi: 173
Liitunud: E Jaan 22, 2007 12:15
Asukoht:
Auto:

#15

Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#16

Olles lühikesi otsi sõitnud nii 9-5 Griffiniga kui ka 9-5 2.3T-ga ei ole minu kõrv müra valjuduse suhtes olulist vahet teinud. Mootori hääl on v6-l muidugi mõnusam..
Rehvimüra ei saa ka võrrelda kuna rehvid ju erinevad.
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#17

Algselt postitas: TGB
Olles lühikesi otsi sõitnud nii 9-5 Griffiniga kui ka 9-5 2.3T-ga ei ole minu kõrv müra valjuduse suhtes olulist vahet teinud. Mootori hääl on v6-l muidugi mõnusam..
Rehvimüra ei saa ka võrrelda kuna rehvid ju erinevad.

Muidugi V6 hääled mõnusamad. Üldse niipalju, kui mina olen Saabi enda mootoritega sõitnud, siis on kõik suht valjut ja mitte eriti muhedat häält teinud kiirendamisel.
Kait
Postitusi: 2
Liitunud: P Okt 26, 2008 17:06
Asukoht:
Auto:

#18

Kas 3.0 mootor peab tühikäigul tiksuma üsna hääletult või võib olla sees natuke diisli häält?
Vasta