Saab 9-5 kiirendus 0-100km/h ???

postiljon
Postitusi: 58
Liitunud: N Mär 02, 2006 13:21
Asukoht:
Auto:

#51

võrdluseks oli võetud kw arv, mitte mootori kubatuur.
me võime ju teha võrdlusi lähtudes erinevatest näitajates. Väändemont, kaal, nelivedu, tagavedu jne, jne aga kas needki arvutused tulevad aerole kasuks on juba teine küsimus...
oluline on ju siiski lõpptulemus!
caarel
Postitusi: 316
Liitunud: N Veebr 22, 2007 15:50
Asukoht:
Auto:

#52

No jah. Üle 500kw Belaz ei kiirenda üldse midagi ja tippkiirus vaevu 55 kuid milliseid raskusi ta suudab seeeest vedada. Iga asi ikka omale kohale mitte kiirendama mõeldud.
postiljon
Postitusi: 58
Liitunud: N Mär 02, 2006 13:21
Asukoht:
Auto:

#53

Lähtume ikka antud teema pealkirjast. Asi ju lihtne... küsimus, võrdlus ja seejärel vastus :) pole ju oluline mis moel täpselt see kiirendus saavutatakse, oluline on selle tulemus. võrdleme yhe klassi autosid olgu nad esi- või tagaveolised, turboga või ilma.
olgu ma siis üdini saabi fänn kui olla saab paigaltvõtt 9-5 aerol puhul (aut.kastiga) on tänaseks "suhteliselt" lahja. küll jah on tõepoolest selles autos miljon muud asja mille pärast võiks uhkust tunda. :drive:
tarmiit
Saabiklubi liige
Postitusi: 394
Liitunud: K Juul 28, 2004 23:45
Asukoht:
Auto:

#54

Algselt postitas: postiljon
ka 184 on vähevõitu :poke:

Äkki hoopis miskit viga?
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
postiljon
Postitusi: 58
Liitunud: N Mär 02, 2006 13:21
Asukoht:
Auto:

#55

viga vast selles et teised autotootjad arenevad ja arendavad oma mudeleid. saab on aga kahjuks liiga kaua toppama jäänud yhele kohale ja seega osade näitajatega ajast maas :fight:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#56

Aga 228 kW Audi A8 püsin kõrval :D. Tahaks nüüd "kerge" chip tuningu ära teha. Siis prooviks jälle:D

Koha pealt läheb tõesti jube uimaselt ära, isegi sport reziimis. Ma olen isegi nii proovinud, et hoiad pidureid peal, vajutad gaasi põhja, turbo hakkab rõhku tootma ja lased piduri lahti JA SIIS . . . ei toimu ikkagi midagi.:wtf:
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#57

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Aga 228 kW Audi A8 püsin kõrval :D. Tahaks nüüd "kerge" chip tuningu ära teha. Siis prooviks jälle:D

Koha pealt läheb tõesti jube uimaselt ära, isegi sport reziimis. Ma olen isegi nii proovinud, et hoiad pidureid peal, vajutad gaasi põhja, turbo hakkab rõhku tootma ja lased piduri lahti JA SIIS . . . ei toimu ikkagi midagi.:wtf:
Hehe. räägi kui kaua sa selle a8 KÕRVAL püsid? pakun, et 80 kuni 150. Edasi pole vastu miskit panna.
9-5 aut on väänet vähem kui manual ja esimestel käikudel niikuinii üle 0.7 ei puhu. Elektrooniliselt piiratud väidetavalt.
Teistest markidest mahajäämisest:
Täna on Saabil olemas "black turbo" ja see suudab küll konkurentsi pakkuda nii mõnelegi.
Ühtlasi võiks arvestada ka asjaoluga, et Saab ei ole läinud seda teed, mis teised tootjad, et võimalikult palju kw välja pigistada NA mootorist. Kasutusel on turbod ja suht väikesekubatuurilised mootorid, mis on kerged ja väga mõnusad linnakiirusel.
Kõik oleks nagu olemas: madalalt spooliv turbo, kerge mootor, mõistlik küttekulu, aga paraku on 9-5(universaal) kere niivõrd raske, et sealt ei ole lihtsalt loota paremat kiirendust. Ja millest me räägime- kuni 8-10a vanadest autodest.
atm. käigukast on see mis tapab 9-5 performance-i ja see on juba niivõrd nämmutatud teema et....
OSTKE MANUAAL ja saate aru millest ma räägin:drive:
Sent from my Monte Carlo using B236
postiljon
Postitusi: 58
Liitunud: N Mär 02, 2006 13:21
Asukoht:
Auto:

#58

To Leidur Leo;

ma ei tea kas sul on aut või man.kast? kw järgi eeldan et see A8 oli vanema kerega (kuni 2002a) mudel, millel mootor 4,2. tolle kiirendus on 6,9 seki.
ehk kui sul on manuaalkast siis mõlema kiirendus on pea sarnane. seal juba mängib mõlema auto seisukord juhi reaktsioon jne. :head:
juhul kui sul aut kast siis pidi A8 jätma su ikka mitme kere võrra taha :nono:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#59

mul aut. kast jah. Ei jää kuhugi taha, olen proovinud, tean millest räägin. A8 oli 2000 aasta oma.
postiljon
Postitusi: 58
Liitunud: N Mär 02, 2006 13:21
Asukoht:
Auto:

#60

nu siis pidi audu väsind olema :wtf:
ise olen proovinud paigalt sõbra bemm 330ga (disla, aut) 135 kw. mille kiirendus on toodud 8,2 seki. ütleme nii et kätte ma ta sain alles siis kui spido seier hakkas 100ni jõudma, kuni selle hetkeni pidin silmad punnis bemmi taguosa imetlema :angry: kuni yhe autokere vahega.
Jürgen

#61

Väga koomiline teema ütleks, et veel masendavamaks teha su olukorda Postiljon, siis isegi Honda käib kiiremini edasi kui 9-5 Aero.:P
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#62

kle postiljon,. äkki sul ikka midagi autol viga??
9-5 läheb ikka nobedasti edasi.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
postiljon
Postitusi: 58
Liitunud: N Mär 02, 2006 13:21
Asukoht:
Auto:

#63

ui naljatilgad! ;)

eks numbrid räägivad enda eest ise, tuleb lihtsalt tunnistada olukorda nii nagu ta täna saabi puhul on. :wall:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#64

Jeerum küll, kohati on tunne, et mõni mees on vales foorumis... selline rullnoklik lähenemine ei käi kuidagi Saabi, kui sellisega kokku minu arvates. Minge arenege ja maandage oma testosterooni kusagil mujal, kui 0-100-ni kiirendades. Rajapäevad, kiirendus- ja lõppkiirusvõistlused on selleks.

to S9K: 9-5 auomaatkast tahab õpetamist, et too kiiremini tegutseks. See S režiim ja kinni pidurdamine jms ei aita, tuleb lühikese aja jooksul korduvalt täisgaasil kiirendusi nõuda autolt ja siis ta saab lõpuks aru, mis teha tuleb. Paraku läheb see tal üsna kiirelt üle ka, kui jälle rahulikult sõidad. Selle koha pealt on tonnise täishüdrauliline kast ikka tunduvalt meeldivam..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
kaarel
Postitusi: 619
Liitunud: P Juul 16, 2006 14:39
Asukoht:
Auto:

#65

Täitsa uhke lugu. :wall:

Napoleon rääkis enam-vähem sama juttu, kuid tema postitas oma loo õnneks eelmise aasta 1. aprillil: piisavalt võimas SAAB.
Algselt postitas: mm17
Räägin oma liiklusreegli rikkumisest siis ka. Peterburi maanteel rahulikult 100 ga kruiisides hakkasin mööduma ühest vanast audist, s4 oli (169kw), sealt 90 algusest pärit ilmselt. Audi juht vaatas mind, nägi ilmselt aero kirja külje peal ja tegi väljakutse kiirendades järsult ja tulles mu kõrvale tagasi. Mõtlesin siis mis ma mõtlesin, aga 5 käik oli sees ja pressisin pedaali põhja, vähehaaval hakkas maha jääma ja kiirusel 200, kus mul lubadest ilmajäämise hirm peale tuli, oli ta maas must umbes paari kolme auto pikkuse jagu. Tagantjärele mõtlen, et saja pealt oleks võinud veel kolmanda käigu sisse lükata, oleks alguses kohe pikalt eest ära saanud. A8 või mõne bemmi suurema mootoriga masinaga võrdlusmomenti pole, kuid olles nendega natukene sõitnud, arvan, et Aero suudaks vastu panna kõige paremini kiirustel 80-180, enne ja peale seda enam vastu ei saa.
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#66

cyberi jutu jätkuks on tonnisel just see hea ,et saab ise kick davn trossi regulliga, muuta kasti just nii sportlikuks, kui vaja .
Artsu
Postitusi: 203
Liitunud: L Okt 27, 2007 22:53
Asukoht:
Auto:

#67

Huvitav kuidas selle masina kiirendusega lood on. Enda oma ei ole tahtnud katsetada(lõhkuda). Äkki oskab keegi rääkida oma kogemustest selle mootoriga?

9-5 3.0 tid 2002 manuaal
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#68

Algselt postitas: Artsu
Huvitav kuidas selle masina kiirendusega lood on. Enda oma ei ole tahtnud katsetada(lõhkuda). Äkki oskab keegi rääkida oma kogemustest selle mootoriga?

9-5 3.0 tid 2002 manuaal

Saab 9-5 Sedan/Wagon 3.0 TiD, engine specification

* Engine type: Six-cylinder turbodiesel (V6).
* Displacement: 2.958 dm3.
* EEC rating: 130 kW (176 bhp) at 4000 r/min.
* EEC peak torque: 350 Nm at 1800—3000 r/min.
* Transmission: Manual 5-speed.
* Top speed: 215 km/h (Wagon 210 km/h).
* Acceleration to 100 km/h: 9.3 sec (Wagon 9.8 sec).
* Overtaking acceleration: 60—100 km/h in fourth gear 7.5 sec (Wagon 7.7 sec).
* Fuel consumption 1/100 km*: 10.0/5.8/7.3 (Wagon 10.3/6.0/7.6).
* C02 emission g/km*: 259/150/191 (Wagon 272/161/202).

Allikas

terv, teager
Artsu
Postitusi: 203
Liitunud: L Okt 27, 2007 22:53
Asukoht:
Auto:

#69

Algselt postitas: teager
Algselt postitas: Artsu
Huvitav kuidas selle masina kiirendusega lood on. Enda oma ei ole tahtnud katsetada(lõhkuda). Äkki oskab keegi rääkida oma kogemustest selle mootoriga?

9-5 3.0 tid 2002 manuaal

Saab 9-5 Sedan/Wagon 3.0 TiD, engine specification

* Engine type: Six-cylinder turbodiesel (V6).
* Displacement: 2.958 dm3.
* EEC rating: 130 kW (176 bhp) at 4000 r/min.
* EEC peak torque: 350 Nm at 1800—3000 r/min.
* Transmission: Manual 5-speed.
* Top speed: 215 km/h (Wagon 210 km/h).
* Acceleration to 100 km/h: 9.3 sec (Wagon 9.8 sec).
* Overtaking acceleration: 60—100 km/h in fourth gear 7.5 sec (Wagon 7.7 sec).
* Fuel consumption 1/100 km*: 10.0/5.8/7.3 (Wagon 10.3/6.0/7.6).
* C02 emission g/km*: 259/150/191 (Wagon 272/161/202).

Allikas

terv, teager


Nendest tehaseandmetest olen ma teadlik. Mõtlesin rohkem, et kas on ka reaalselt katsetatud võrdlusena muude markidega nagu siin eespool juttu on olnud( audid, BMW-d, Hondad:)
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#70

Algselt postitas: Cyber
to S9K: 9-5 auomaatkast tahab õpetamist, et too kiiremini tegutseks. See S režiim ja kinni pidurdamine jms ei aita, tuleb lühikese aja jooksul korduvalt täisgaasil kiirendusi nõuda autolt ja siis ta saab lõpuks aru, mis teha tuleb. Paraku läheb see tal üsna kiirelt üle ka, kui jälle rahulikult sõidad. Selle koha pealt on tonnise täishüdrauliline kast ikka tunduvalt meeldivam..:)

Muide kuna mina olen raskema jalaga siis on suht huvitav sõitma minna kui vanaisa sõidust tulnud on. No siis ta ikka venib kohapealt minema:D
Executive
Postitusi: 314
Liitunud: E Veebr 28, 2005 13:45
Asukoht:
Auto:

#71

Et oma energiat tühja juttu peale mitte raisata, organiseerige parem miili kiirendusüritust:love:
Aeg on juba käes.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#72

400m on veel saabifoorumil korraldamata.
See on võistlus, kus on kõige paremini nähtav 0-100 ja stardioskus...
Kas seda just elus vaja läheb, aga noh. põnev ikka ju.
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#73

Miili tahaks küll huvi pärast jälle proovida, ei tea kas saab eelmise aastaga 10km/h juurde :)
Muidu ma saan varsti kasutada ühe väga täpse riista, millega saab siis igasuguseid kiirendusi mööta, peaks hakkama seda raha eest laenama :)
http://www.performancebox.co.uk/overview.html
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#74

Algselt postitas: caarel
No jah. Üle 500kw Belaz ei kiirenda üldse midagi ja tippkiirus vaevu 55 kuid milliseid raskusi ta suudab seeeest vedada. Iga asi ikka omale kohale mitte kiirendama mõeldud.

siin siis üks pilt ka belazist, muidu mõni äkki ei tea millega tegu.

Lisatud failid
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2000
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#75

belazi me teame:

Pilt
Vasta