võrdluseks oli võetud kw arv, mitte mootori kubatuur.
me võime ju teha võrdlusi lähtudes erinevatest näitajates. Väändemont, kaal, nelivedu, tagavedu jne, jne aga kas needki arvutused tulevad aerole kasuks on juba teine küsimus...
oluline on ju siiski lõpptulemus!
Saab 9-5 kiirendus 0-100km/h ???
Lähtume ikka antud teema pealkirjast. Asi ju lihtne... küsimus, võrdlus ja seejärel vastus
pole ju oluline mis moel täpselt see kiirendus saavutatakse, oluline on selle tulemus. võrdleme yhe klassi autosid olgu nad esi- või tagaveolised, turboga või ilma.
olgu ma siis üdini saabi fänn kui olla saab paigaltvõtt 9-5 aerol puhul (aut.kastiga) on tänaseks "suhteliselt" lahja. küll jah on tõepoolest selles autos miljon muud asja mille pärast võiks uhkust tunda.

olgu ma siis üdini saabi fänn kui olla saab paigaltvõtt 9-5 aerol puhul (aut.kastiga) on tänaseks "suhteliselt" lahja. küll jah on tõepoolest selles autos miljon muud asja mille pärast võiks uhkust tunda.

Algselt postitas: postiljon
ka 184 on vähevõitu![]()
Äkki hoopis miskit viga?
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Aga 228 kW Audi A8 püsin kõrval
. Tahaks nüüd "kerge" chip tuningu ära teha. Siis prooviks jälle:D
Koha pealt läheb tõesti jube uimaselt ära, isegi sport reziimis. Ma olen isegi nii proovinud, et hoiad pidureid peal, vajutad gaasi põhja, turbo hakkab rõhku tootma ja lased piduri lahti JA SIIS . . . ei toimu ikkagi midagi.

Koha pealt läheb tõesti jube uimaselt ära, isegi sport reziimis. Ma olen isegi nii proovinud, et hoiad pidureid peal, vajutad gaasi põhja, turbo hakkab rõhku tootma ja lased piduri lahti JA SIIS . . . ei toimu ikkagi midagi.

-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Hehe. räägi kui kaua sa selle a8 KÕRVAL püsid? pakun, et 80 kuni 150. Edasi pole vastu miskit panna.Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Aga 228 kW Audi A8 püsin kõrval. Tahaks nüüd "kerge" chip tuningu ära teha. Siis prooviks jälle:D
Koha pealt läheb tõesti jube uimaselt ära, isegi sport reziimis. Ma olen isegi nii proovinud, et hoiad pidureid peal, vajutad gaasi põhja, turbo hakkab rõhku tootma ja lased piduri lahti JA SIIS . . . ei toimu ikkagi midagi.![]()
9-5 aut on väänet vähem kui manual ja esimestel käikudel niikuinii üle 0.7 ei puhu. Elektrooniliselt piiratud väidetavalt.
Teistest markidest mahajäämisest:
Täna on Saabil olemas "black turbo" ja see suudab küll konkurentsi pakkuda nii mõnelegi.
Ühtlasi võiks arvestada ka asjaoluga, et Saab ei ole läinud seda teed, mis teised tootjad, et võimalikult palju kw välja pigistada NA mootorist. Kasutusel on turbod ja suht väikesekubatuurilised mootorid, mis on kerged ja väga mõnusad linnakiirusel.
Kõik oleks nagu olemas: madalalt spooliv turbo, kerge mootor, mõistlik küttekulu, aga paraku on 9-5(universaal) kere niivõrd raske, et sealt ei ole lihtsalt loota paremat kiirendust. Ja millest me räägime- kuni 8-10a vanadest autodest.
atm. käigukast on see mis tapab 9-5 performance-i ja see on juba niivõrd nämmutatud teema et....
OSTKE MANUAAL ja saate aru millest ma räägin:drive:
Sent from my Monte Carlo using B236
To Leidur Leo;
ma ei tea kas sul on aut või man.kast? kw järgi eeldan et see A8 oli vanema kerega (kuni 2002a) mudel, millel mootor 4,2. tolle kiirendus on 6,9 seki.
ehk kui sul on manuaalkast siis mõlema kiirendus on pea sarnane. seal juba mängib mõlema auto seisukord juhi reaktsioon jne.
juhul kui sul aut kast siis pidi A8 jätma su ikka mitme kere võrra taha
:
ma ei tea kas sul on aut või man.kast? kw järgi eeldan et see A8 oli vanema kerega (kuni 2002a) mudel, millel mootor 4,2. tolle kiirendus on 6,9 seki.
ehk kui sul on manuaalkast siis mõlema kiirendus on pea sarnane. seal juba mängib mõlema auto seisukord juhi reaktsioon jne.

juhul kui sul aut kast siis pidi A8 jätma su ikka mitme kere võrra taha

nu siis pidi audu väsind olema 
ise olen proovinud paigalt sõbra bemm 330ga (disla, aut) 135 kw. mille kiirendus on toodud 8,2 seki. ütleme nii et kätte ma ta sain alles siis kui spido seier hakkas 100ni jõudma, kuni selle hetkeni pidin silmad punnis bemmi taguosa imetlema
kuni yhe autokere vahega.

ise olen proovinud paigalt sõbra bemm 330ga (disla, aut) 135 kw. mille kiirendus on toodud 8,2 seki. ütleme nii et kätte ma ta sain alles siis kui spido seier hakkas 100ni jõudma, kuni selle hetkeni pidin silmad punnis bemmi taguosa imetlema

Väga koomiline teema ütleks, et veel masendavamaks teha su olukorda Postiljon, siis isegi Honda käib kiiremini edasi kui 9-5 Aero.

- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kle postiljon,. äkki sul ikka midagi autol viga??
9-5 läheb ikka nobedasti edasi.
9-5 läheb ikka nobedasti edasi.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Jeerum küll, kohati on tunne, et mõni mees on vales foorumis... selline rullnoklik lähenemine ei käi kuidagi Saabi, kui sellisega kokku minu arvates. Minge arenege ja maandage oma testosterooni kusagil mujal, kui 0-100-ni kiirendades. Rajapäevad, kiirendus- ja lõppkiirusvõistlused on selleks.
to S9K: 9-5 auomaatkast tahab õpetamist, et too kiiremini tegutseks. See S režiim ja kinni pidurdamine jms ei aita, tuleb lühikese aja jooksul korduvalt täisgaasil kiirendusi nõuda autolt ja siis ta saab lõpuks aru, mis teha tuleb. Paraku läheb see tal üsna kiirelt üle ka, kui jälle rahulikult sõidad. Selle koha pealt on tonnise täishüdrauliline kast ikka tunduvalt meeldivam..
to S9K: 9-5 auomaatkast tahab õpetamist, et too kiiremini tegutseks. See S režiim ja kinni pidurdamine jms ei aita, tuleb lühikese aja jooksul korduvalt täisgaasil kiirendusi nõuda autolt ja siis ta saab lõpuks aru, mis teha tuleb. Paraku läheb see tal üsna kiirelt üle ka, kui jälle rahulikult sõidad. Selle koha pealt on tonnise täishüdrauliline kast ikka tunduvalt meeldivam..

Täitsa uhke lugu. 
Napoleon rääkis enam-vähem sama juttu, kuid tema postitas oma loo õnneks eelmise aasta 1. aprillil: piisavalt võimas SAAB.

Napoleon rääkis enam-vähem sama juttu, kuid tema postitas oma loo õnneks eelmise aasta 1. aprillil: piisavalt võimas SAAB.
Algselt postitas: mm17
Räägin oma liiklusreegli rikkumisest siis ka. Peterburi maanteel rahulikult 100 ga kruiisides hakkasin mööduma ühest vanast audist, s4 oli (169kw), sealt 90 algusest pärit ilmselt. Audi juht vaatas mind, nägi ilmselt aero kirja külje peal ja tegi väljakutse kiirendades järsult ja tulles mu kõrvale tagasi. Mõtlesin siis mis ma mõtlesin, aga 5 käik oli sees ja pressisin pedaali põhja, vähehaaval hakkas maha jääma ja kiirusel 200, kus mul lubadest ilmajäämise hirm peale tuli, oli ta maas must umbes paari kolme auto pikkuse jagu. Tagantjärele mõtlen, et saja pealt oleks võinud veel kolmanda käigu sisse lükata, oleks alguses kohe pikalt eest ära saanud. A8 või mõne bemmi suurema mootoriga masinaga võrdlusmomenti pole, kuid olles nendega natukene sõitnud, arvan, et Aero suudaks vastu panna kõige paremini kiirustel 80-180, enne ja peale seda enam vastu ei saa.
Algselt postitas: Artsu
Huvitav kuidas selle masina kiirendusega lood on. Enda oma ei ole tahtnud katsetada(lõhkuda). Äkki oskab keegi rääkida oma kogemustest selle mootoriga?
9-5 3.0 tid 2002 manuaal
Saab 9-5 Sedan/Wagon 3.0 TiD, engine specification
* Engine type: Six-cylinder turbodiesel (V6).
* Displacement: 2.958 dm3.
* EEC rating: 130 kW (176 bhp) at 4000 r/min.
* EEC peak torque: 350 Nm at 1800—3000 r/min.
* Transmission: Manual 5-speed.
* Top speed: 215 km/h (Wagon 210 km/h).
* Acceleration to 100 km/h: 9.3 sec (Wagon 9.8 sec).
* Overtaking acceleration: 60—100 km/h in fourth gear 7.5 sec (Wagon 7.7 sec).
* Fuel consumption 1/100 km*: 10.0/5.8/7.3 (Wagon 10.3/6.0/7.6).
* C02 emission g/km*: 259/150/191 (Wagon 272/161/202).
Allikas
terv, teager
Algselt postitas: teagerAlgselt postitas: Artsu
Huvitav kuidas selle masina kiirendusega lood on. Enda oma ei ole tahtnud katsetada(lõhkuda). Äkki oskab keegi rääkida oma kogemustest selle mootoriga?
9-5 3.0 tid 2002 manuaal
Saab 9-5 Sedan/Wagon 3.0 TiD, engine specification
* Engine type: Six-cylinder turbodiesel (V6).
* Displacement: 2.958 dm3.
* EEC rating: 130 kW (176 bhp) at 4000 r/min.
* EEC peak torque: 350 Nm at 1800—3000 r/min.
* Transmission: Manual 5-speed.
* Top speed: 215 km/h (Wagon 210 km/h).
* Acceleration to 100 km/h: 9.3 sec (Wagon 9.8 sec).
* Overtaking acceleration: 60—100 km/h in fourth gear 7.5 sec (Wagon 7.7 sec).
* Fuel consumption 1/100 km*: 10.0/5.8/7.3 (Wagon 10.3/6.0/7.6).
* C02 emission g/km*: 259/150/191 (Wagon 272/161/202).
Allikas
terv, teager
Nendest tehaseandmetest olen ma teadlik. Mõtlesin rohkem, et kas on ka reaalselt katsetatud võrdlusena muude markidega nagu siin eespool juttu on olnud( audid, BMW-d, Hondad:)
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Algselt postitas: Cyber
to S9K: 9-5 auomaatkast tahab õpetamist, et too kiiremini tegutseks. See S režiim ja kinni pidurdamine jms ei aita, tuleb lühikese aja jooksul korduvalt täisgaasil kiirendusi nõuda autolt ja siis ta saab lõpuks aru, mis teha tuleb. Paraku läheb see tal üsna kiirelt üle ka, kui jälle rahulikult sõidad. Selle koha pealt on tonnise täishüdrauliline kast ikka tunduvalt meeldivam..![]()
Muide kuna mina olen raskema jalaga siis on suht huvitav sõitma minna kui vanaisa sõidust tulnud on. No siis ta ikka venib kohapealt minema:D
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
400m on veel saabifoorumil korraldamata.
See on võistlus, kus on kõige paremini nähtav 0-100 ja stardioskus...
Kas seda just elus vaja läheb, aga noh. põnev ikka ju.
See on võistlus, kus on kõige paremini nähtav 0-100 ja stardioskus...
Kas seda just elus vaja läheb, aga noh. põnev ikka ju.
Sent from my Monte Carlo using B236
- Jaanus
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Miili tahaks küll huvi pärast jälle proovida, ei tea kas saab eelmise aastaga 10km/h juurde 
Muidu ma saan varsti kasutada ühe väga täpse riista, millega saab siis igasuguseid kiirendusi mööta, peaks hakkama seda raha eest laenama
http://www.performancebox.co.uk/overview.html

Muidu ma saan varsti kasutada ühe väga täpse riista, millega saab siis igasuguseid kiirendusi mööta, peaks hakkama seda raha eest laenama

http://www.performancebox.co.uk/overview.html
Algselt postitas: caarel
No jah. Üle 500kw Belaz ei kiirenda üldse midagi ja tippkiirus vaevu 55 kuid milliseid raskusi ta suudab seeeest vedada. Iga asi ikka omale kohale mitte kiirendama mõeldud.
siin siis üks pilt ka belazist, muidu mõni äkki ei tea millega tegu.
Lisatud failid
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Lunotel oü