K:Progretav aju Saabile?
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kui sa DI kassetti antud asjale selgeks suudaks teha, võiks see isegi toimida... Aga ma kahtlen, et seda keegi kusagil teinud on. Normaalselt siis..
Ma olen lugenud classic+DI+megasquirt asjadest ja need ei käinud ka just kõige paremini.
Muus osas, miks nad (mootorijupid) ei peaks vastu võtma, sõidab ju ringi nii mõnigi korralikult chipitud aparaat stock sisuga... Kõik oleneb sellest, mida sa saavutada tahad.

Muus osas, miks nad (mootorijupid) ei peaks vastu võtma, sõidab ju ringi nii mõnigi korralikult chipitud aparaat stock sisuga... Kõik oleneb sellest, mida sa saavutada tahad.
Kindlasti saad isegi aru, et ainult softist ei piisa, ka raud peab 350-450hp vastu pidama. Turbo alates GT30** näiteks.Algselt postitas: Kaido95
AGA! et mis softist või ECU-st piisaks kui võimsus ulatuks sinna 350-450hp?
Stock soft loomulikult ei kõlba, kõvasti suurem õhuvool tahab saada ka vastavalt rohkem kütust.
No arvan et kuni 350hp kannatab ilusti stock sisu ära kui rõhuga väga pööraseks ei lähe ja asi ilusti seades (2.3 turbo 184kw)et sinna kanti jõuda tuleks ikka tükkmaad asju ära vahetada: turbo,sisselaske kolle,väljalase vabamaks,pihustid,kütuse pump,plokikaane tihen,plokikaane poldid,plokikaan portida lihvida jne lõppetades küünalde.....siduri...ja et see jõud maha saada LSD-ga ja ülejäänud pisi detailidega.Suureks mõistatuseks ongi just saabide puhul jäänud seda kõike ilusti juhtida!Sry kui väga segast panen!
Ei kannata.Algselt postitas: Kaido95
No arvan et kuni 350hp kannatab ilusti stock sisu ära...
Ega ilmaasjata ei vaheta tuuningfirmad ajus softi, mida nimetavad siis Stage1, 2, 3 jne.
Stock soft ECU-s moodustab õige segu ainult teatud piirini ja edasi läheb segu reeglina lahjaks. On muidki tegureid (map-e) mida softis muudetakse. Mida võimsamaks, seda rohkem ka muutusi. Soliidsete tuuningufirmade poolt siis.
See piir 184kW puhul võiks olla kõige rohkem ehk 220kW. Täpselt muidugi ei oska öelda, aga midagi sinnapoole...
edit: kui soovid 350hj masinast välja võluda, tuleb rõhuga minna üsna pööraseks. Või vahetada turbo suurema vastu. Muid valikuid eriti pole

edit2: sorry, panin ilmselt teemast mööda

Stock sisu all pidasid silmas mootorit mitte aju ennast.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Näiteks Nira i3+ maksab 2099 eur (kunagi ma ostan selle omale) Leedus müüja olemas Ground Zero. Kui VEMS-il on võimalus kasutada eraldi süütepoole siis pole DI enam probleemiks.
kui palju selle Nira3+-ga mängu ruumi on?
Jama ajad.DI ei ole lihtsalt 4 süütepooli ühises korpuses,vaid tegeleb ionisatsiooni mõõtmisega iga küünla ümber,et avastada algavat detonatsiooni,reguleerib süüdet igas silindris eraldi igal ajahetkel,tegeleb küünalde puhtakspõletamisega jne.Terve teadus.Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Näiteks Nira i3+ maksab 2099 eur (kunagi ma ostan selle omale) Leedus müüja olemas Ground Zero. Kui VEMS-il on võimalus kasutada eraldi süütepoole siis pole DI enam probleemiks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ma ei aja mingit krdi jama, et DI on 4 süütepooli ühes korpuses. Ma räägin seda, et kui VEMS võimaldab kasutada näiteks nelja erinevat süütepooli siis pole DI kassetti enam vaja ja selle võib EEMALDADA ning asendada süütepoolidega.
Ja mis tegeleb siis detonatsiooniga?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Ma ei aja mingit krdi jama, et DI on 4 süütepooli ühes korpuses. Ma räägin seda, et kui VEMS võimaldab kasutada näiteks nelja erinevat süütepooli siis pole DI kassetti enam vaja ja selle võib EEMALDADA ning asendada süütepoolidega.
uurisin natuke ja põhimõtteliselt saab vemsiga kasutada mitut süütepooli!et rohkem nagu ei tohiks takkistusi olla!
Aga süütemomente mis regullib? Kas VEMS ise oskab, või on vaja vana tuntud jagajat? Küsin, sest ei tea milleks VEMS võimeline on.Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Progetavatel ajudel on ju knock sensori võimalus olemas tavaliselt, you know what I mean;)
Trionic5 puhul oleks vist asi lihtsam, aga Trionic7-ga tekiks vist mõnevõrra rohkem segadust. Päris ära jätta teda justkui ei saa. Protsessor tegeleb paljude asjadega, mis ovavahel seotud. Kui avastab, et ühegi anduri reguleerimine ei aita (sest neid lihtsalt pole) hakkab segusiibriga mängima ja lõpuks lülitab kõik "keskmiseks", et vähemalt koju saaks..

Algselt postitas: sebastianAga süütemomente mis regullib? Kas VEMS ise oskab, või on vaja vana tuntud jagajat? Küsin, sest ei tea milleks VEMS võimeline on.Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Progetavatel ajudel on ju knock sensori võimalus olemas tavaliselt, you know what I mean;)
Trionic5 puhul oleks vist asi lihtsam, aga Trionic7-ga tekiks vist mõnevõrra rohkem segadust. Päris ära jätta teda justkui ei saa. Protsessor tegeleb paljude asjadega, mis ovavahel seotud. Kui avastab, et ühegi anduri reguleerimine ei aita (sest neid lihtsalt pole) hakkab segusiibriga mängima ja lõpuks lülitab kõik "keskmiseks", et vähemalt koju saaks..![]()
VEMS saab ka väntvõlli andurilt signaali.
Aga süüdet varasemaks-hilisemaks peab ju miski sättima. Stock variandis on selleks vahelüliks just DI kassett, mis detonatsiooni ja süütemomentidega toimetab. Trionic5 annab talle selleks impulsid, kasutades oma mäludes süütemäppe külma ja töösooja mootori jaoks (ignition map) mis siis mootori erineva koormuse ja pöörete puhul eelsüütenurka regullib.Algselt postitas: farmacoma
VEMS saab ka väntvõlli andurilt signaali.
Sooja mootori süütemäpp on tavalisel 9000FPT softil selline:

Kas VEMS oskab midagi sellist või on vaja jagajat, mis mehhaaniliselt süütemomenti keerab, selles on küsimus..
Viimasel juhul oleks süütega toimetamine päris algeline

-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ignition retard nimeline asi peaks süüdet sättima kui knock sensor midagi leiab. Ah mina ka täpselt ei tea
. Eks need odavad ecu-d on suht head aga teatud piirini, kõige kiiremad nad ka vist pole.
