Silma jäänud kaks rootslast üks Saab 9-5 Vector 3.0TiD ja teine Volvo V70 D5. Saab on siit foorumist läbi käinud, kuid midagi asjalikku sealt läbi ei käinud.
Kumba eelistada? Saabi suureks miinuseks minu jaoks on see, et asub Pärnus, Volvo aga siinsamas Rakveres.
Kumba rootslast eelistada?
Olen neid mõlemaid autosid kaalunud ja paremaks pean saabi, just nimelt tema ökonoomsuse ja tõmbe pärast.
tõmme , vääne , volvol samasse klassi kui saabil , kulutus väiksem ikkagi R5 linnas ca.7 kuni 7,5 , maanteel kruisiga ca. 6 , pole volvol kroonilist tüüpviga nagu Saabil , põhiline jama on aegajalt kustuvad pihustid 200t. km. , uus ca 5k. , isiklikult volvot koledaks ei pea päris kena imo , konkreetne saab muidugi ka väga kena
Algselt postitas: Donald
tõmme , vääne , volvol samasse klassi kui saabil , kulutus väiksem ikkagi R5 linnas ca.7 kuni 7,5 , maanteel kruisiga ca. 6 , pole volvol kroonilist tüüpviga nagu Saabil , põhiline jama on aegajalt kustuvad pihustid 200t. km. , uus ca 5k. , isiklikult volvot koledaks ei pea päris kena imo , konkreetne saab muidugi ka väga kena
Kuidas sa linnas sõites 7.5 suudad vaid kulutada?? Mul saabiga ikka mingi üle 8. Eriti ökosõitu ei tee muidugi. See-eest maanteel kulgedes nii 100 ja veidi peale näitab isegi alla 6-e. Ja näitab isegi õieti.
Antud saabi kohta veel, et kui siin foorumis otsida, siis mainitakse tal olevat termostaat hell koht. Tasuks kindluse mõttes ära vahetada...
aga kui tõsine volvo fänn oled siis minu mälu järgi oli ka troostauto kodukal üks selline volvo bensuka mootoriga müügil mis küll automaat...
autot ei saa osta ainult kulude ja praktilisuse järgi ja veel enam selle järgi kuidas kellelegi teisele see sobib
see on nagu naabrimehele sokkide ostmine...
usu kui masin on seda väärt siis pole see pärnu tuur mingi eriline kulutus
usun et see on seda väärt...
autot ei saa osta ainult kulude ja praktilisuse järgi ja veel enam selle järgi kuidas kellelegi teisele see sobib
see on nagu naabrimehele sokkide ostmine...

usu kui masin on seda väärt siis pole see pärnu tuur mingi eriline kulutus
usun et see on seda väärt...
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
suvekas, Diisel on D5 mitte t5. t5 on bensiiniturbomootor.Algselt postitas: suvekas
Kui soovid diiselautot, siis Volvo t5 mootor on väga hea aga kui tahad turvalist ja muidu head autot siis võta Saab.
D5 on ülimalt asine mootor minu arvates. küttekulu ja minek on väga paigas. Lennuk oma manuaalkastiga võtab samapalju ja rohkem kütet kui automaat D5 Volvo v70.
Volvo parema juhitavusega, täpsem rool, pole kalleid tüüpvigu.
Saab palju kenam ja huvitavama karakteriga ja astub veidi paremini edasi kui Volvo
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasparius sorry minu viga. On jah d5 seda ma mõtlesingi, sõber ostis selle, kuna ma tema nina eest ostsin Saabi ära. Olgem ausad volvo teeb minu 9-5 le ära - nii tõmbega kui tippkiirusega. Aga ma olen eluaeg öelnud, et õige Saab on bensukas ja turboga - sellele pole volvol suurt midagi vastu panna.
Saab 9-5 on volvost natuke ka pikem - kusjuures
Saab 9-5 on volvost natuke ka pikem - kusjuures
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Lunotel oü
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
See, et sa "ära" saad on sellest,e t sul 2,2d mootor;)Algselt postitas: suvekas
Kasparius sorry minu viga. On jah d5 seda ma mõtlesingi, sõber ostis selle, kuna ma tema nina eest ostsin Saabi ära. Olgem ausad volvo teeb minu 9-5 le ära - nii tõmbega kui tippkiirusega. Aga ma olen eluaeg öelnud, et õige Saab on bensukas ja turboga - sellele pole volvol suurt midagi vastu panna.
Saab 9-5 on volvost natuke ka pikem - kusjuures
3,0tid on kiirem 120kw D5-st.
Sent from my Monte Carlo using B236
Mul töökaaslane ostis S80 D5 mootoriga ja sel masinal on trassil kiirushoidjaga kompuutri järgi kütusekulu 3,3-4 l/100km, see on päris kõnekas argument Volvo poole minu jaoks. Ja muidugi see, et tal puuduvad Saabilikud tüüpvead. Kuigi väljanägemise järgi oleks Saab esimene valik.
Kuid kas keegi on seda Saabi pärnus vaatamas ka käinud? Rakverest Pärnu on pikk maa ja niisama sinna kanti satu. Millised võimalused on Pärnus lasta Saabi kontrollida? On seal asjalikke teenendusi Saabi jaoks?
Kuid kas keegi on seda Saabi pärnus vaatamas ka käinud? Rakverest Pärnu on pikk maa ja niisama sinna kanti satu. Millised võimalused on Pärnus lasta Saabi kontrollida? On seal asjalikke teenendusi Saabi jaoks?
Volvo on kindlasti ökom kui saab , kiiruslikes omadustes ei jää kindlasti saabile alla , Saabil on üks põhilne viga s.o vigasest termostaadist põhjustatud mõrane plokikaas , pluss väiksemad vead nagu vigane SID jms. Volvol tuleks kindlasti jälgida pihusteid nende vahetus kallis , jälgi et mootoril ei oleks üleliia suurt vibra tühikäigul , et kiirendades ei viskakaks halli lonti järgi , D5 peab tühikäigul väga vaikselt käima . Samas Saab on kindlasti mugavam ja interjööri kujundus meeldib palju rohkem
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Algselt postitas: ipi
Mul töökaaslane ostis S80 D5 mootoriga ja sel masinal on trassil kiirushoidjaga kompuutri järgi kütusekulu 3,3-4 l/100km
Seda ei usu ma NEVER, lihtsalt pole võimalik nii suurt massi vedada nii vähe kütust kasutades. Võib olla mingit väikeautot veel.
Vead vigadeks, kuid huvitab ikkagi küsimus:
Kus või kelle juures oleks Pärnus võimalik Saabi kontrollida lasta, kui sinna minek ette võtta?
Kas olen õigesti foorumist aru saanud, et Pärnu kandis on ivomets üks kõvemaid Saabi asjatundjaid?
Kus või kelle juures oleks Pärnus võimalik Saabi kontrollida lasta, kui sinna minek ette võtta?
Kas olen õigesti foorumist aru saanud, et Pärnu kandis on ivomets üks kõvemaid Saabi asjatundjaid?
Ma ka ei uskunud, aga kui ta ühe paagitäiega sõitis 1600 km ja paak on 70 l siis keskmine tuleb isegi 4,3 l/100 km kohta:drive:Algselt postitas: SAABNINETHOUSANDAlgselt postitas: ipi
Mul töökaaslane ostis S80 D5 mootoriga ja sel masinal on trassil kiirushoidjaga kompuutri järgi kütusekulu 3,3-4 l/100km
Seda ei usu ma NEVER, lihtsalt pole võimalik nii suurt massi vedada nii vähe kütust kasutades. Võib olla mingit väikeautot veel.
Algselt postitas: ipi
Vead vigadeks, kuid huvitab ikkagi küsimus:
Kus või kelle juures oleks Pärnus võimalik Saabi kontrollida lasta, kui sinna minek ette võtta?
Kas olen õigesti foorumist aru saanud, et Pärnu kandis on ivomets üks kõvemaid Saabi asjatundjaid?
Ma arvan küll.
Ülejäänud asjalikud kohad on kõik Tallinnas. Samas mina teeks autopoega sellise diili, et proovisõiduks ongi Troosti sõit - kütuse pead muidugi ise ostma.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Lunotel oü
Volvo tüüpvigadest lisaks eelpoolmainitut pihustitele on roolilatt ja aut. kasti kalad. Ses suhtes on võrdne, et vikingu klienditeenindus on grammi võrra parem kui infoauto oma ja b-kategooria osadega on mõlemal autol kehvad lood. Pluss veel see, et leia saksast mõni diiseluniversaalvolvo, mis oleks sõitnud vähem kui 300tkm.. ei usu, et eurooplane ainult 150tkm sõitnud volvot maha müüma on nõus, see ju paras sissesõit..
olen lugenud, et osadel manuaalkastiga volvodel on probleeme mingisuguse kahemassilise hoorattaga, millest automaadid priid on. mis nendel automaatidel siis häda? ei saa öelda, et saab 9-5 automaat just tugevaim oleks. on volvo bensiinimootoritel ka selliseid vahvaid ja kalleid probleeme nagu saabi 2,3 ketimajandus ja otsakaane leke jne?