9-3 2004-jne. suuremad hädad
- Aeronautik
- Postitusi: 170
- Liitunud: L Nov 24, 2007 16:28
- Asukoht:
- Auto:
Tekkis selline küsimus, kuna 60000 km läbimisel on ilmnenud rida probleeme.......tagurdamis andurid on peetis, ees vist üks laager läbi, tagasillas koliseb midagi, juhi aken ei lähe korralikult kinni, vaid sõidab alla tagasi(korra juba remonditud ja mitte ammu), raadiol ka kala sees, ei pea jaama meeles mis mängis, kui händsfreed kasutada......oih ja midagi oli veel hetkel ei tule meelde. Kas selline ongi siis UUS Saab? 60k kilomeetrit nagu vähe, et niipalju jamasid juba olla. Esiamordid on ka juba vahetatud. Sõiduomadused on muidugi head......aga.....
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Suhteline asi see UUS... Oleneb autost. Meil üks 9-3 2004 aasta oma on ilusti vastu pidanud. Läbisõit on mingi 100kkm ringis. Minuteada on vahetatud ainult esimesed pidurikettad, mis aasta tagasi kõveraks läksid. VM`is on ta käinud ainult hoolduse raames. Pole teistelt ka midagi kuulnud.
- Aeronautik
- Postitusi: 170
- Liitunud: L Nov 24, 2007 16:28
- Asukoht:
- Auto:
Uue all mõtlen siis 2006a lõpu masin ja kehtiva garantiiga...
See akna trikk, mida saab teeb on vist suhteliselt levinud, ka minul on esinenud seda nalja, esimest korda juhtus kohe alguses, kui oma auto kätte sain (tollel hetkel oli 3 aastat vana ja 97 k sõitnud) ja läksin VM-i tehnilisele ülevaatusele, muidugi ma unustasin seda neile öelda aga pärast autole järgi minnes enam seda muret ei olnud.
Pärast on korra või kaks veel olnud aga on siiamaani kadunud ära peale uut käivitust.
Roolilatt elab ka oma vaikset kolksuvat elukest.
Ülejäänud väsinud-kulunud osad on juba läbisõidust tingitud.
Pärast on korra või kaks veel olnud aga on siiamaani kadunud ära peale uut käivitust.
Roolilatt elab ka oma vaikset kolksuvat elukest.
Ülejäänud väsinud-kulunud osad on juba läbisõidust tingitud.
Roolilatt elab ka oma vaikset kolksuvat elukest. ......
Mul tekkis selline küsimus, et mismoodi see roolilatt seal häält teeb? Kas kolksuva latiga sõitmine on väga hull asi või kui ei ole eriti viga tunda, siis kannatab sõita küll?
Mul tekkis selline küsimus, et mismoodi see roolilatt seal häält teeb? Kas kolksuva latiga sõitmine on väga hull asi või kui ei ole eriti viga tunda, siis kannatab sõita küll?
Algselt postitas: ssilverr
See akna trikk, mida saab teeb on vist suhteliselt levinud, ka minul on esinenud seda nalja, esimest korda juhtus kohe alguses, kui oma auto kätte sain (tollel hetkel oli 3 aastat vana ja 97 k sõitnud) ja läksin VM-i tehnilisele ülevaatusele, muidugi ma unustasin seda neile öelda aga pärast autole järgi minnes enam seda muret ei olnud.
Pärast on korra või kaks veel olnud aga on siiamaani kadunud ära peale uut käivitust.
Roolilatt elab ka oma vaikset kolksuvat elukest.
Ülejäänud väsinud-kulunud osad on juba läbisõidust tingitud.
[/quote]Algselt postitas: tanelkro
Roolilatt elab ka oma vaikset kolksuvat elukest. ......
Mul tekkis selline küsimus, et mismoodi see roolilatt seal häält teeb? Kas kolksuva latiga sõitmine on väga hull asi või kui ei ole eriti viga tunda, siis kannatab sõita küll?
Mul sama asi teemaks. Sõites on kolks õrnalt tajutav, samas VM on juba diagnoosi pannud, et vajaks vahetamist. Masin sõidab 2003 alates (ls 165 tuh) ja vahepeal seda vahetatud pole.
Ülejäänud väiksemad probleemid on tingitud olnud puhtalt kulumisest ja teede kvaliteeti arvestades peamiselt veermiku osas.
[/quote] [/quote]
Mul sama asi teemaks. Sõites on kolks õrnalt tajutav, samas VM on juba diagnoosi pannud, et vajaks vahetamist. Masin sõidab 2003 alates (ls 165 tuh) ja vahepeal seda vahetatud pole.
Ülejäänud väiksemad probleemid on tingitud olnud puhtalt kulumisest ja teede kvaliteeti arvestades peamiselt veermiku osas. [/quote]
Kaua sa juba nii sõitnud oled?
Mu autole pandi troostis sama diagnoos, et oleks vaja vahetada. Et mida kiiremini, seda parem.
Samas sõidu ajal nagu väga tunda ei ole. Vasakul ratta juures veidi koliseb ja vagudega teedel kisub, kuid selle ma olen ajanud laiade rehvide süüks...
Mul sama asi teemaks. Sõites on kolks õrnalt tajutav, samas VM on juba diagnoosi pannud, et vajaks vahetamist. Masin sõidab 2003 alates (ls 165 tuh) ja vahepeal seda vahetatud pole.
Ülejäänud väiksemad probleemid on tingitud olnud puhtalt kulumisest ja teede kvaliteeti arvestades peamiselt veermiku osas. [/quote]
Kaua sa juba nii sõitnud oled?
Mu autole pandi troostis sama diagnoos, et oleks vaja vahetada. Et mida kiiremini, seda parem.
Samas sõidu ajal nagu väga tunda ei ole. Vasakul ratta juures veidi koliseb ja vagudega teedel kisub, kuid selle ma olen ajanud laiade rehvide süüks...
Algselt postitas: tanelkro
Kaua sa juba nii sõitnud oled?
Mu autole pandi troostis sama diagnoos, et oleks vaja vahetada. Et mida kiiremini, seda parem.
Samas sõidu ajal nagu väga tunda ei ole. Vasakul ratta juures veidi koliseb ja vagudega teedel kisub, kuid selle ma olen ajanud laiade rehvide süüks...
Olen sõitnud sedasi umbes pool aastat. Samas väike probleem on selles, et ei ole veel selgeks vaieldud kumb selle kolksu ja kerge kiskumise põhustab kas lati või kardaani viga. Viin Saabi lähiajal Anti juurde hooldusesse, siis ilmselt palun uurida. Kolks tekib enamjaolt pöördel parema ratta pool.
Kapoti aluse maailmaga ma küll "sina" peal ei ole, aga olen kuulnud, et see võib põhjustada rooli kinni kiilumist vms. Kas keegi Troosti poistest võiks asja kommenteerida ja mind harida?

- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
remontkomplekte müüakse ka.. samas ma kujutan ette, et kui lasta teha, siis tuleb hind samane nagu juba taastatud lati ostmine... Või noh, kui mõni spetsialiseerunud koht on, siis võibolla odavam... Kui asi ikka väga kulunud ja ovaalne on, siis ilmselt ei aita eriti kauaks...
mul ka lekib latt, PFS-is oli koos transaga 6.3k, millest pealt 2k peaks tgaasi saama, kui oma lati neile tagasi saadad.
mul ka lekib latt, PFS-is oli koos transaga 6.3k, millest pealt 2k peaks tgaasi saama, kui oma lati neile tagasi saadad.
Algselt postitas: vmaster
Mul pole küll 9-3 aga 9000-ndet vaevab sama mure, et latt vajab vahetamist. Olen kuulnud, et roolilatte saab ka taastada. Ehk on selle kohta kellelgi mingit täpsemat infot?
Mulle öeldi troostis, et põhimõtteliselt need uued, mida müüakse ongi taastatud latid ehk sisu vahetatakse ära, kuid korpus jääb samaks vms. Pole kindel, kas sain õigesti aru, kuid ühesõnaga pididki need olema n-ö uued taastatud latid.
Nii see on.Täiesti tutikas maksab kordades rohkem.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Seda küsi Troostist,mitte foorumist
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 16
- Liitunud: T Mai 06, 2008 10:16
- Asukoht:
- Auto:
Mul käis just VMis 100de teeninduses ning kui käiguvahetuse kolksu ja aeg-ajalt rasket 1 ja 2 käiku kurtsin pakuti võimalikuks süüdlaseks loksuvat hooratast, ise usun sinisilmselt, et see ikka mingi puks või padi on 

vaikselt sõites a la 20 km/h on kuulda sellist omapärast kerget kolksu, teeb häält igasuguse ebatasasuse peale, korra troostis suuremat sorti putitamisel, mõneti saadi asja parandada aga ütlesid ka, et kui kolks läheb hulluks ära siis egas seal midagi muud teha pole kui taastatud latti vastu vahetada.
Kui ma nüüd õieti mäletan siis otseselt ohtlik sellise kergelt kolksuva latiga sõitmine ei ole (samas selle väite võiks mõni targem kas kinnitada või ümber lükata, vana pea enam ei pea kõike tarkust vahetevahel kinni)
Kui ma nüüd õieti mäletan siis otseselt ohtlik sellise kergelt kolksuva latiga sõitmine ei ole (samas selle väite võiks mõni targem kas kinnitada või ümber lükata, vana pea enam ei pea kõike tarkust vahetevahel kinni)
Oleneb,mis latis kolksub.Kui tiguülekanne,siis see eriti ohutu pole (rooli kinnipoomise oht).Kui hammaslati otsmised purunenud/kulunud kapronpuksid,siis las koliseb,kuni õli veel välja ei tuiska.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989