Rooli keeramisel pragin

Vasta
Henrik
Postitusi: 53
Liitunud: E Apr 09, 2007 16:17
Asukoht:
Auto:

#1

Tere,
Tekkis paar päeva tagasi mingisugune imelik prõgin mida salongi kuulda on. Prõgiseb ainult siis kui rooli keerata. Nii kohapeal seistes kui sõites. Mis seda põhjustada võiks?
simo
Postitusi: 29
Liitunud: P Veebr 17, 2008 22:39
Asukoht:
Auto:

#2

a mul sama jama. mingi samba juures pidi olema mingi kuradi jupp 300 eegune. a ma ka tegelikult sooviks täpsemalt teada.
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#3

Üks asi mis saab häält teha rooli keerates ka kohapeal on amordi tugilaager aga selle hääle kohta ütleks pigem ragin kui pragin :P
Henrik
Postitusi: 53
Liitunud: E Apr 09, 2007 16:17
Asukoht:
Auto:

#4

Täna hommikul ei kostnud enam ei ühtegi ülearust praginat. Imelik. Mulle ei meeldi sellised "vahelduvad" hädad.
simo
Postitusi: 29
Liitunud: P Veebr 17, 2008 22:39
Asukoht:
Auto:

#5

mul oli ka alguses nii et vahepeal oli siis jälle ei olnud, nüüd on koguaeg. :bs:
pluggerxxx
Postitusi: 129
Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
Asukoht:
Auto:

#6

Hmm, tundub sarnane selle probleemiga mida ma siin jälitan juba nädal aega. Remonti jõudes kipub "maagiliselt" ära kaduma kägin ja kolin.
Aga sümptomid on sarnased, rooli keerates kostub amordi juurest "tõnk-tõnk-tõnk" nagu midagi oleks pinge all ja annaks järk järgult järele. Hoidsin vedrust käega kinni ja lasin rooli keerata, vedru vibrast oli tunda on kuidas midagi seal "ei libise" vaid annab järk järgult järele.
Sõites on ka isegi väikestest teekontarustest üle sõites kobin kuulda.
Ühesünaga...nüüd ootan millal jupid tellitakse, ehk muutub targemaks.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1900
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#7

Tegu on arvatavasti vedruleevendus plekkidega. Mul kah need pagassis ja ootavad külge kruvimist(samuti vedru teeb tõnk-tõnk-tõnk keeramisel).
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#8

Misasjad need vedruleevendusplekid on? Kui vedru juurest tõnk-tõnk-tõnk tuleb, on ilmselt ikkagi amordi tugilaager läbi.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

Algselt postitas: sigaelmar
Misasjad need vedruleevendusplekid on? Kui vedru juurest tõnk-tõnk-tõnk tuleb, on ilmselt ikkagi amordi tugilaager läbi.
Käivad vedru ja amordi vahele,vanasti olid mingist tinasulamist,nüüd tavaline tsinkplekk.
Henrik
Postitusi: 53
Liitunud: E Apr 09, 2007 16:17
Asukoht:
Auto:

#10

OK, aga mis seletab seda et nad päev otsa vait on olnud?
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1900
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#11

Minu puhul polegi neid masinal - keegi tarkpea on need kunagi ammu mittevajalikuks tunnistanud. Ja seda häält teebki ta vahelduva eduga kuidas kunagi.
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#12

Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: sigaelmar
Misasjad need vedruleevendusplekid on? Kui vedru juurest tõnk-tõnk-tõnk tuleb, on ilmselt ikkagi amordi tugilaager läbi.
Käivad vedru ja amordi vahele,vanasti olid mingist tinasulamist,nüüd tavaline tsinkplekk.

Ma vist ei olegi selliseid plekke veel vedru ja amordi vahel näinud. Mis nende otstarve on?
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1900
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#13

Et vedru ei teeks keerates "tõnk-tõnk" vasta pesa/kaussi/taldrikut, või kuda ta seal püstakus täpsemalt pesitsebki.
Vasta