Tere,
Tekkis paar päeva tagasi mingisugune imelik prõgin mida salongi kuulda on. Prõgiseb ainult siis kui rooli keerata. Nii kohapeal seistes kui sõites. Mis seda põhjustada võiks?
Rooli keeramisel pragin
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
- Asukoht:
- Auto:
Hmm, tundub sarnane selle probleemiga mida ma siin jälitan juba nädal aega. Remonti jõudes kipub "maagiliselt" ära kaduma kägin ja kolin.
Aga sümptomid on sarnased, rooli keerates kostub amordi juurest "tõnk-tõnk-tõnk" nagu midagi oleks pinge all ja annaks järk järgult järele. Hoidsin vedrust käega kinni ja lasin rooli keerata, vedru vibrast oli tunda on kuidas midagi seal "ei libise" vaid annab järk järgult järele.
Sõites on ka isegi väikestest teekontarustest üle sõites kobin kuulda.
Ühesünaga...nüüd ootan millal jupid tellitakse, ehk muutub targemaks.
Aga sümptomid on sarnased, rooli keerates kostub amordi juurest "tõnk-tõnk-tõnk" nagu midagi oleks pinge all ja annaks järk järgult järele. Hoidsin vedrust käega kinni ja lasin rooli keerata, vedru vibrast oli tunda on kuidas midagi seal "ei libise" vaid annab järk järgult järele.
Sõites on ka isegi väikestest teekontarustest üle sõites kobin kuulda.
Ühesünaga...nüüd ootan millal jupid tellitakse, ehk muutub targemaks.
Käivad vedru ja amordi vahele,vanasti olid mingist tinasulamist,nüüd tavaline tsinkplekk.Algselt postitas: sigaelmar
Misasjad need vedruleevendusplekid on? Kui vedru juurest tõnk-tõnk-tõnk tuleb, on ilmselt ikkagi amordi tugilaager läbi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1900
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Minu puhul polegi neid masinal - keegi tarkpea on need kunagi ammu mittevajalikuks tunnistanud. Ja seda häält teebki ta vahelduva eduga kuidas kunagi.
Algselt postitas: TrionicKäivad vedru ja amordi vahele,vanasti olid mingist tinasulamist,nüüd tavaline tsinkplekk.Algselt postitas: sigaelmar
Misasjad need vedruleevendusplekid on? Kui vedru juurest tõnk-tõnk-tõnk tuleb, on ilmselt ikkagi amordi tugilaager läbi.
Ma vist ei olegi selliseid plekke veel vedru ja amordi vahel näinud. Mis nende otstarve on?