turbo tuksis.
turbo hakkas liiga kõvasti vilisema, mahavõttes selgus et sees oleval tiivikul on juba pikkilõtk nii suureks läind et käis vastu turbo korpuse serva. asi selles et kas on võimalik seal turbos olevad laagrid/puksid ära vahetada ja mingil määral on nüüd tiivikul otsad laineliseks kulunud ning sakilised, palju see asja mõjutab?
Kui vahetada laagreid-õlirõngaid-pukse,siis pääseb küll u.3.kiloga.Võll ise maksab üle 5 kilo ja tiivikud ka sinna kanti.Kui tiivik korpusesse käib,siis tavaliselt on võll kõveraks läinud selle peale ja tiivikud enivei prükakaup.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
vaevalt sa uut turbot 2,5 kiloga said, 12,5 kilo on uue hind.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Omalgi mõni.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Sa Trionic peaksid oma Väga Turbo 4mm pikkilõtkuga fööni klaasitaha panema kui näidise katkisest aga ikka veel pea-aegu töötavast puhurist.
See osutus ikkagi tühiseks pikkilõtku seibi hädaks,kahjuks pole tiivikut enam ja uus turbiin juba ootab paigaldamist(ajutiselt).Mõttetu on neid ädiseid Garretéid
piinata,kui mootor lubab rohkemat.MapTun ja Speedparts pakuvad väga asiseid
asendusturboid,mis otseselt mõeldud suurte rõhkudega kimamiseks ja on odavamad,kui siinpakutavad(kuigi VM tegi ka mulle magusa mitsu pakkumise).
piinata,kui mootor lubab rohkemat.MapTun ja Speedparts pakuvad väga asiseid
asendusturboid,mis otseselt mõeldud suurte rõhkudega kimamiseks ja on odavamad,kui siinpakutavad(kuigi VM tegi ka mulle magusa mitsu pakkumise).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Äkitsi reedad hinnad??? Kas või sosinal!? Ja Sina Pipi ära küsimust ega vastust loe!!!
Pagana mõnus on isegi selle sama Garreti ja automaatkastiga ilma eriliste pingutusteta 9-st kiirendavast autost korraga mööda lennata Narva maantee remondilõikude lõppedes... Ja seda üldsegi mitte kosmilistel kiirustel.
Pagana mõnus on isegi selle sama Garreti ja automaatkastiga ilma eriliste pingutusteta 9-st kiirendavast autost korraga mööda lennata Narva maantee remondilõikude lõppedes... Ja seda üldsegi mitte kosmilistel kiirustel.
Algselt postitas: Trionic
MapTun ja Speedparts pakuvad väga asiseid
asendusturboid,mis otseselt mõeldud suurte rõhkudega kimamiseks ja on odavamad,kui siinpakutavad(kuigi VM tegi ka mulle magusa mitsu pakkumise).
Hinnad on saadaval vastavatelt lehekülgedelt:
Maptuni turbod
ja Speedparts turbod => Produkter => Turboaggregat
Tegelt peaks ikkagi hakkama tõsiselt mõtlema nende firmade esindamise peale Eestis, algul tasapisi tellimuste läbi ja hiljem juba mingi vahelao mõttega.
Aga noh, who's got the time!
Maptuni turbod
ja Speedparts turbod => Produkter => Turboaggregat
Tegelt peaks ikkagi hakkama tõsiselt mõtlema nende firmade esindamise peale Eestis, algul tasapisi tellimuste läbi ja hiljem juba mingi vahelao mõttega.
Aga noh, who's got the time!
