auto ei käivitu.

Kasutaja avatar
HrMario
Postitusi: 59
Liitunud: R Veebr 02, 2007 8:32
Asukoht:
Auto:

#1

Selline lugu siis, et õhtul parkisin auto maja juurde ja hommikul oli plaan sõitma minna. Istusin autosse keerasin võtit ja auto käivitus ainult mõneks sekundiks ja peale seda enam ei lubanud ka. Proovisin veel mõned korrad ja nägin et süütekassetti pistiku juurest tui suitsu. ostsin uue kassetti, panin külge ja keerasin võtit. Auto käivitus jälle umbes kolmeks sekundiks ja see oligi kõik. proovisin ka stardi abiga ja ikka mitte midagi ning enam ei julge lasta starteril üle kolme sekundi vedada. Kui kellelgi on soovitusi mida teha siis palun andke teada.

Ette tänades.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

Äkki bensiinipump surnd. See on selline vidin, mis võib sedasi poole sõna pealt seistes maha kärvata. Ära rohkem käisitamist proovi, rikud selle teisegi DI ära. Toimeta auto spetsialistide manu.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#3

Pigem on mingi lühis kasseti juhtmetes.
Eriti kui juba suitsu tuli.
Parem ära üritagi enam käivitada:nono:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 498
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#4

vaata kaitset nr. 17 vist. armatuuris vasakul
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

Lühisesse 9-5`l kapoti all tavaliselt midagi ei lähe(kui just kuri käsi kaasa pole aidanud),vähemalt pole veel kohanud.Suitsema(vahel ka leegiga põlema) lähevad need mustad DI-kassetid küll.Ja kuna ainus koht kasseti sisul,mis veidigi väliskeskkonnaga kokku puutub,on pistikuosa,siis tulebki toss alati sealt.
Vaata kaitse üle,nagu t8 mainis,veendu,et trionic ei ole "limp-home`s"(süüte sissekeeramisel tiksub limp.h. solenoid kapoti all mõne sekundi). Kui ikkagi ei käivitu,pead mõne teadjavenna leidma abiks(või masina paela otsa võtma.
Kasutaja avatar
HrMario
Postitusi: 59
Liitunud: R Veebr 02, 2007 8:32
Asukoht:
Auto:

#6

kui tugev on tiksumine kui süüte sisse keeran ja kui tihti ta tiksub?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

Uks lahti on kuulda ja 5-6 korda tiksub.
MangustGrupp
Postitusi: 350
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#8

väntvõlli andur (CPS). vahetada saate ise =) keerulist midagi ei ole, hind ca 1300 eek. Juhul kui bensupump häält teeb, ning DI kasett on kontrollitud. Tavaliselt viimane, kui ei tööta vähemalt annab käivitama, töötab auto ebastabiilselt, kuid sellest ma kindel pole =) räägitakse niimodi...
Kasutaja avatar
HrMario
Postitusi: 59
Liitunud: R Veebr 02, 2007 8:32
Asukoht:
Auto:

#9

tuleb välja et järsult on kompressioon kadunud. aga imelik on see, et auto käivitus 1 kord ka peale vea esinemist? mootor 2.0t ja ketiga.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#10

Silindrites pole survet?
Kasutaja avatar
HrMario
Postitusi: 59
Liitunud: R Veebr 02, 2007 8:32
Asukoht:
Auto:

#11

jah silindrites
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#12

Kett siis puruks või hammikatel nuut maas. Vaevalt, et miskit muud seda põhjustaks. Peatihendit ei usuks. Jäle jama krt.
Kasutaja avatar
HrMario
Postitusi: 59
Liitunud: R Veebr 02, 2007 8:32
Asukoht:
Auto:

#13

väike surve on kahes ääre silindris, keskmised silindrid ainult liigutavad mõõteriista seierit natukene.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#14

Klapikambri kaas vaja maha võtta, siis on näha mis viga. Loodan, et midagi kallist pole.
Kasutaja avatar
HrMario
Postitusi: 59
Liitunud: R Veebr 02, 2007 8:32
Asukoht:
Auto:

#15

kas võib olla et sisselaske klappe ei ava? või jäävad mõned klapid pinge alla?
Kasutaja avatar
HrMario
Postitusi: 59
Liitunud: R Veebr 02, 2007 8:32
Asukoht:
Auto:

#16

või on B205E mootor rihmaga? kui on siis panin ennem metsa omadega.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#17

Algselt postitas: HrMario
või on B205E mootor rihmaga? kui on siis panin ennem metsa omadega.
Oo ei, ridanelisaabil ikka kett mis kett. Saabidel vaid V6 rihmaga. (võin päris-päris uute koha pealt muidugi puusse panna)
Kasutaja avatar
HrMario
Postitusi: 59
Liitunud: R Veebr 02, 2007 8:32
Asukoht:
Auto:

#18

Hakkasin siis klapikambri kaant maha võetma ja peale õlikorgi ümber oleva katte maha võtmist nägin et karterituulutuse voolik ribades.
liikusin sügavamale ja võtsin maha ka klapikambri kaane nukvõllid+kett+hammasrattad kõik olid omal kohal ja kett oli korralikult pingul. märgid sobisid ka kokku. keti külje kate oli muidugi kuidagi tavotine(must kleepuv õli) ja arvatavasti seoses tuulutuse ja õlituse probleemile on kolvid ja plokk omadega õhtal. sai siis tellitud omale selline vigur saksast. läbisõit 95000km

Lisatud failid
MangustGrupp
Postitusi: 350
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#19

ei saa midagi aru, kuidas nii voib juhtuda. Et enne mingisugust haalt ei olnd - ja vot vota ara - ei usu, midagi peab teatama enne probleemi...
Kasutaja avatar
HrMario
Postitusi: 59
Liitunud: R Veebr 02, 2007 8:32
Asukoht:
Auto:

#20

mitte midagi ebaharilikku ennem seda jama ei olnud.(kolinat raginat või kõrinat) kõige imelikum on veel see et auto käivitus korraks kolmeks sekundiks peale süütekasseti vahetamist. hetkel siis silindrites surve esimeses ja neljandas on umbes 3-4 bar-i ja kahes keskmises 0-1 bar-i ja ennem seda jama ma aru ei saanud et oleks olnud mingi võimsuse kadu.
MangustGrupp
Postitusi: 350
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#21

palju kutusekulu enne olI? mul ka 2.0 turbo oma ..
Kasutaja avatar
HrMario
Postitusi: 59
Liitunud: R Veebr 02, 2007 8:32
Asukoht:
Auto:

#22

linnas kuni 14l maanteel umbes 7l 110km/h
Kasutaja avatar
HrMario
Postitusi: 59
Liitunud: R Veebr 02, 2007 8:32
Asukoht:
Auto:

#23

Tere.
peale kolme aastat kui vana mootor seisis garaazis võtsin mootori lahti. võtsin polkist kolvid välja ja käisin nendega kahe motoristi juures. nemad mõlemad väitsid, et plokk on nagu uus ja on näha veel tehase oonimistriibud ning mingit kulumisranti kolvirõngad tekitanud ei ole. Plokikaane testisin ka ära kui klapid olid kinni, valasin sinna bensiini ja see ei imbunud läbi klappide. Plokikaanetihend oli ka terve. Nüüd tekib küsimus kuhu kadus kompressioon kui kõik tundub korras olema? Kas viga võis olla hüdrotõukurites, õlisurves, reduktsiooniklapis?





Lisatud failid
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#24

Kompresioon kadus sul ära pikalt käiates.
Bensiin pesi õli silindriseintelt maha ja rohkem ei olnudki vaja.
Praeguseid pilte vaadates tundus uue mootori ost mõttetu rahakulutus.
Kui ei ole juhtunud muidugi just see, mis Jupatsi autoga mõni aeg tagasi-kolbides olid praod rõngaste all.
BTW-kes sul üldse selle kopr.puuduse tuvastas?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
HrMario
Postitusi: 59
Liitunud: R Veebr 02, 2007 8:32
Asukoht:
Auto:

#25

Kompresioon kadus sul ära pikalt käiates.
Bensiin pesi õli silindriseintelt maha ja rohkem ei olnudki vaja.
Praeguseid pilte vaadates tundus uue mootori ost mõttetu rahakulutus.
Kui ei ole juhtunud muidugi just see, mis Jupatsi autoga mõni aeg tagasi-kolbides olid praod rõngaste all.
BTW-kes sul üldse selle kopr.puuduse tuvastas?

alguses kontrollisin kodus manomeetriga mis sai kusagilt laenatud ja peale seda liikus auto juba troosti kus lubati mingi skoobiga silindritesse vaadata ennem kui hakkatakse mootorit vahetama, aga tundub et seda ei tehtud ja suuremat raha saadi küsida mootori vahetuse eest. arvan mina. kolvid on terved, aga kontrollin ka rõngaste alt.
Vasta