Selline lugu siis, et õhtul parkisin auto maja juurde ja hommikul oli plaan sõitma minna. Istusin autosse keerasin võtit ja auto käivitus ainult mõneks sekundiks ja peale seda enam ei lubanud ka. Proovisin veel mõned korrad ja nägin et süütekassetti pistiku juurest tui suitsu. ostsin uue kassetti, panin külge ja keerasin võtit. Auto käivitus jälle umbes kolmeks sekundiks ja see oligi kõik. proovisin ka stardi abiga ja ikka mitte midagi ning enam ei julge lasta starteril üle kolme sekundi vedada. Kui kellelgi on soovitusi mida teha siis palun andke teada.
Ette tänades.
auto ei käivitu.
Lühisesse 9-5`l kapoti all tavaliselt midagi ei lähe(kui just kuri käsi kaasa pole aidanud),vähemalt pole veel kohanud.Suitsema(vahel ka leegiga põlema) lähevad need mustad DI-kassetid küll.Ja kuna ainus koht kasseti sisul,mis veidigi väliskeskkonnaga kokku puutub,on pistikuosa,siis tulebki toss alati sealt.
Vaata kaitse üle,nagu t8 mainis,veendu,et trionic ei ole "limp-home`s"(süüte sissekeeramisel tiksub limp.h. solenoid kapoti all mõne sekundi). Kui ikkagi ei käivitu,pead mõne teadjavenna leidma abiks(või masina paela otsa võtma.
Vaata kaitse üle,nagu t8 mainis,veendu,et trionic ei ole "limp-home`s"(süüte sissekeeramisel tiksub limp.h. solenoid kapoti all mõne sekundi). Kui ikkagi ei käivitu,pead mõne teadjavenna leidma abiks(või masina paela otsa võtma.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Uks lahti on kuulda ja 5-6 korda tiksub.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 350
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
väntvõlli andur (CPS). vahetada saate ise =) keerulist midagi ei ole, hind ca 1300 eek. Juhul kui bensupump häält teeb, ning DI kasett on kontrollitud. Tavaliselt viimane, kui ei tööta vähemalt annab käivitama, töötab auto ebastabiilselt, kuid sellest ma kindel pole =) räägitakse niimodi...
Hakkasin siis klapikambri kaant maha võetma ja peale õlikorgi ümber oleva katte maha võtmist nägin et karterituulutuse voolik ribades.
liikusin sügavamale ja võtsin maha ka klapikambri kaane nukvõllid+kett+hammasrattad kõik olid omal kohal ja kett oli korralikult pingul. märgid sobisid ka kokku. keti külje kate oli muidugi kuidagi tavotine(must kleepuv õli) ja arvatavasti seoses tuulutuse ja õlituse probleemile on kolvid ja plokk omadega õhtal. sai siis tellitud omale selline vigur saksast. läbisõit 95000km
Lisatud failid
liikusin sügavamale ja võtsin maha ka klapikambri kaane nukvõllid+kett+hammasrattad kõik olid omal kohal ja kett oli korralikult pingul. märgid sobisid ka kokku. keti külje kate oli muidugi kuidagi tavotine(must kleepuv õli) ja arvatavasti seoses tuulutuse ja õlituse probleemile on kolvid ja plokk omadega õhtal. sai siis tellitud omale selline vigur saksast. läbisõit 95000km
Lisatud failid
-
- Postitusi: 350
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
ei saa midagi aru, kuidas nii voib juhtuda. Et enne mingisugust haalt ei olnd - ja vot vota ara - ei usu, midagi peab teatama enne probleemi...
mitte midagi ebaharilikku ennem seda jama ei olnud.(kolinat raginat või kõrinat) kõige imelikum on veel see et auto käivitus korraks kolmeks sekundiks peale süütekasseti vahetamist. hetkel siis silindrites surve esimeses ja neljandas on umbes 3-4 bar-i ja kahes keskmises 0-1 bar-i ja ennem seda jama ma aru ei saanud et oleks olnud mingi võimsuse kadu.
-
- Postitusi: 350
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
palju kutusekulu enne olI? mul ka 2.0 turbo oma ..
Tere.
peale kolme aastat kui vana mootor seisis garaazis võtsin mootori lahti. võtsin polkist kolvid välja ja käisin nendega kahe motoristi juures. nemad mõlemad väitsid, et plokk on nagu uus ja on näha veel tehase oonimistriibud ning mingit kulumisranti kolvirõngad tekitanud ei ole. Plokikaane testisin ka ära kui klapid olid kinni, valasin sinna bensiini ja see ei imbunud läbi klappide. Plokikaanetihend oli ka terve. Nüüd tekib küsimus kuhu kadus kompressioon kui kõik tundub korras olema? Kas viga võis olla hüdrotõukurites, õlisurves, reduktsiooniklapis?
Lisatud failid
peale kolme aastat kui vana mootor seisis garaazis võtsin mootori lahti. võtsin polkist kolvid välja ja käisin nendega kahe motoristi juures. nemad mõlemad väitsid, et plokk on nagu uus ja on näha veel tehase oonimistriibud ning mingit kulumisranti kolvirõngad tekitanud ei ole. Plokikaane testisin ka ära kui klapid olid kinni, valasin sinna bensiini ja see ei imbunud läbi klappide. Plokikaanetihend oli ka terve. Nüüd tekib küsimus kuhu kadus kompressioon kui kõik tundub korras olema? Kas viga võis olla hüdrotõukurites, õlisurves, reduktsiooniklapis?
Lisatud failid
Kompresioon kadus sul ära pikalt käiates.
Bensiin pesi õli silindriseintelt maha ja rohkem ei olnudki vaja.
Praeguseid pilte vaadates tundus uue mootori ost mõttetu rahakulutus.
Kui ei ole juhtunud muidugi just see, mis Jupatsi autoga mõni aeg tagasi-kolbides olid praod rõngaste all.
BTW-kes sul üldse selle kopr.puuduse tuvastas?
Bensiin pesi õli silindriseintelt maha ja rohkem ei olnudki vaja.
Praeguseid pilte vaadates tundus uue mootori ost mõttetu rahakulutus.
Kui ei ole juhtunud muidugi just see, mis Jupatsi autoga mõni aeg tagasi-kolbides olid praod rõngaste all.
BTW-kes sul üldse selle kopr.puuduse tuvastas?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kompresioon kadus sul ära pikalt käiates.
Bensiin pesi õli silindriseintelt maha ja rohkem ei olnudki vaja.
Praeguseid pilte vaadates tundus uue mootori ost mõttetu rahakulutus.
Kui ei ole juhtunud muidugi just see, mis Jupatsi autoga mõni aeg tagasi-kolbides olid praod rõngaste all.
BTW-kes sul üldse selle kopr.puuduse tuvastas?
alguses kontrollisin kodus manomeetriga mis sai kusagilt laenatud ja peale seda liikus auto juba troosti kus lubati mingi skoobiga silindritesse vaadata ennem kui hakkatakse mootorit vahetama, aga tundub et seda ei tehtud ja suuremat raha saadi küsida mootori vahetuse eest. arvan mina. kolvid on terved, aga kontrollin ka rõngaste alt.