saabi signad?

Teemad elektroonikast...
Vasta
Kasutaja avatar
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#1

Selline loll küsimus et kas 2000 aastal oli 9-3el signa ka standardis või ainult puldiga kesklukk? Mul uksed käivad puldist kinni-lahti jne. Mingit kleepsu ega vilkuvat tulukest pole, mis annaks tunnistust sellest kas auto ka hädakisa tõstab, kui keegi talle kallale peaks minema. :red:
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 498
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#2

reeglina altpoolt euroopast tulnud autodel signa puudu. küll on olemas immobilaiser, mis asub võtmes. põhjamaades ( ka eesti) signa standardis. originaal signa paigaldus lihtne, kuna valmidus alati olemas. kruvi ainult jupid külge ( sireen, klaasipurustusandur ja kapoti lüliti) ja valmis:gun:
Kasutaja avatar
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#3

Algselt postitas: t8
reeglina altpoolt euroopast tulnud autodel signa puudu. küll on olemas immobilaiser, mis asub võtmes. põhjamaades ( ka eesti) signa standardis. originaal signa paigaldus lihtne, kuna valmidus alati olemas. kruvi ainult jupid külge ( sireen, klaasipurustusandur ja kapoti lüliti) ja valmis:gun:

Eelistaks küll originaalsigna. Viking paigaldab neid? Kas keegi oskab aimata mis see originaal Vikingis maksta võiks. Või äkki on Troostis olemas?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

Sõber (Miku siit foorumist) sai ka saksast auto, tuli välja, et tehasesigna oli peal olemas, ainult aktiveerimise vaev..:) Äkki lähed Vikingist läbi ja tuleb välja, et sama teema..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Dixi
Postitusi: 4
Liitunud: P Veebr 20, 2005 12:14
Asukoht:
Auto:

#5

Enamiku automarkide tehasesignadest pole just palju kasu sest nad tulevad ukselukust maha. Autovargust aga alustatakse enamjaolt ukseluku purukskeeramisest. Võib muidugi lukud tagant ära võtta, aga siis väike oht ise ukse taha jääda, kui näiteks aku tühi.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#6

Mhh...ukselukust signa maha? Kas mõnel Saabil siis selliselt? Panen puldist signa peale, kesklukk sulgeb uksed. Kui nüüd võtmega ukse lahti teen, kukub kohe kisama, kui ukse paotan. Kah tehase värk. Teisiti ei kujutaks ettegi...või sain millestki valesti aru :freak:
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 498
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#7

lihtne kontrollida: kui kapoti all kaitsmekarbi juures pole lülitit, pole ka signat.
lukkude teemal: on tõesti võimalik progeda nii, et võtmest peale-maha käib. seda küll tavaliselt ei kasutata. mis puutub lukkude ülekeeramisse, siis 9-3 ja 9-5 on nn vabalt pöörlevate südamikega, mis tähendab, et üle võib küll keerata, aga midagi ei juhtu. südamik tuleb pärast seda küll välja vahetada. see süsteem puudutab kõiki väliseid lukke ja süütelukku.
Kasutaja avatar
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#8

Algselt postitas: Cyber
Sõber (Miku siit foorumist) sai ka saksast auto, tuli välja, et tehasesigna oli peal olemas, ainult aktiveerimise vaev..:) Äkki lähed Vikingist läbi ja tuleb välja, et sama teema..:)

Tuleb kontrollida kuigi kahtlen selles veidi. Näiteks klaasipurunemisanduri pesa tagumises salongilambis oli küll tühi. Võibolla on küll ainult andur paigaldamata. Kas signa juhtblokk peaks olema mingi eraldi karbike kusagil keskluku juhtbloki juures? Kui teaks kust otsida siis vaataks järgi.

Kardan siiski et mul pole aega Tallinnasse tulema hakata alarmi pärast kui tehasesigna paigaldamine just olulist kokkuhoidu ei võimalda võrreldes mõne muuga. Ma peaks juba homme auto kindlustusele ette näitama. Kui selguks et signa olemas ja ainult aktiveerimise ja anduri lisamise vaev siis ehk tasuks tulla.
Kasutaja avatar
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#9

Algselt postitas: Dixi
Enamiku automarkide tehasesignadest pole just palju kasu sest nad tulevad ukselukust maha.

Saabi tehasepoolsed turvasedamed tunduvad olema paremini läbimõeldud kui enamikel automarkidel.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

to Dixi: sa võid neid lukke ju murda,aga immost ei saa ilma orig.võtmeta üle,ega ümber
to Garu:TWICE nimeline ecu tegeleb lukkude signa,immo ja saja muu huvitavaga,seega vajab signa ainult aktiveerimist,eeldusel,et eelnevalt oled
paigaldanud akusireeni,kapotilüliti ja klaasipurustusanduri,mis kokku maksavad
4650.- ja paigaldus võtab pool tundi + aktiveerimine Tech-2 ga.Täpselt,nagu
t8 mainis.
Kasutaja avatar
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#11

Algselt postitas: Trionic
to Garu:TWICE nimeline ecu tegeleb lukkude signa,immo ja saja muu huvitavaga,seega vajab signa ainult aktiveerimist,eeldusel,et eelnevalt oled
paigaldanud akusireeni,kapotilüliti ja klaasipurustusanduri,mis kokku maksavad
4650.- ja paigaldus võtab pool tundi + aktiveerimine Tech-2 ga.Täpselt,nagu
t8 mainis.

Päris karm hind akusireeni ja kahe lihtsa anduri eest. Aftermarket alarmidel maksab terve süsteem koos paigaldusega samapalju. Aga see ecu muu tootja sireeni ja andureid omaks ei võta?

Huvitav oleks veel teada kas sellele süsteemile ka lisaandureid panna annab, näiteks põrutus - kallutusandur. Et auto appi karjuks kui kui keegi autot minema vedama hakkab või lihtsalt parklas ära rihib.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

saab lisada "tilt" tüüpi kallutusanduri.
Saab ei võta omaks teiste tootjate vidinaid,ka akusireen on datasiinide
kaudu ühenduses terve auto arvutivõrguga.Kapotilüliti võid muidugi ise leiutada,aga pasun+lüliti "kit" ina on oluliselt odavam,kui paljas pasun osta ja lüliti ise aretada.
Ükski aftermarket`i signa ei suuda kompenseerida tehasesigna võimalusi ja vargakindlust Saabi puhul.
Aga võid näiteks paigaldada tehasepuldiga adapteeruva "Cobra" ja kõik saab jälle jube hea,pea-asi on korrektne paigaldus.Immost ilma võtmeta
mööda ei saa niikuiniiiii.;)
Kasutaja avatar
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#13

Aga kuidas ma korrektset paigaldust kontrollin. Ma võin ju ise kõrval seista alarmipaigaldajal aga mida jälgida?

Saab õnneks ei kuulu varaste lemmikute hulka, vandalism ja vargused salongist on suurem oht. Signat nõuab kasko. Ja muidugi mulle endale meeldiks ka et auto appi hüüaks kui keegi kallale läheb talle.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#14

Tihti paigaldatakse alarm nii,et iga veidi elektrit tundev ants sellest kiiresti
mööda suudab minna.Teine häda(eriti elektrooniliselt juhitavate diislite puhul)on valede ahelate katkestamine.
Kasutaja avatar
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#15

Kuna tehaseimmo on peal siis alarmipoolsel lisaahelate katkestamisel vist eriti mõtet pole või mis? Vähemalt ma ise mõtlen et mida vähem alarmipaigaldaja saabi enda juhtmestikku retsib seda parem. Kui suur oht on et alarmipaigaldaja elekrisüsteemi nii ära retsib et pärast igasugu muid elektriprobleeme tekib?
Kasutaja avatar
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#16

Sai siis aftermarket alarm peale. Paigaldaja oli suht hädas ja aega läks palju aga lõpuks sai toimima nii nagu peab. Originaal oleks ikka vist parem lahendus olnud hoolimata kõrgemast hinnast. Aga nüüd see nii tehtud.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#17

See mu jutu point oligi,kui täpselt ei tea,kuhu juhtmesse ja mis moodi vahele istuda,läheb jubedalt aega ja see nullib odavama signa hinnavahe.
Kasutaja avatar
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#18

Hind tuli siiski odavam. Mulle öeldi fiks hind mis sisaldas paigaldust. Tüüp mässas küll poole neljast kuni üheteistkümneni öösel aga hind jäi paika.

Mis hinnavahe nullib on see et aftermarket signa on ikka nagu peedist pesumasinale trumli tegemine. Käisin ise vahelduva eduga tööd vaatamas ja tean täpselt kuidas paigaldatud on. Originaaljuhtmestik jäi praktiliselt kahjustamata nii et sellest probleeme ei teki. Aga samas näiteks pagasiniku avamisel või nupu kogemata mitmekordsel vajutamisel kipub signa vahel peale minema, sellised kiiksud mida originaaliga poleks olnud.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#19

Saabi signadel on õnneks jah lülitite reageerimisaeg suht pikaks timmitud,nagu ka näiteks Cobral
Vasta