Tere,
järjekordese murega siin, et olen paar päeva proovinud ning sümptomid täpselt samad.
sõites 130km/h lööb praktiliselt koheselt põlema check engine ning jõud kaob (nagu turbo kaoks ära), ise kartsin et viga õhufiltris, aga see nüüd uus, üks variant oleks ka küttefilter, aga auto tahamb kõvasti, seega ei usu, et viga selles.
mootoriks 2.2 tid
130km/h = check engine + jõukadu?
Diagnostika on võlusõna.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Cyber
Noh... eks nad väidavad jah... Samas ei ole paljud tartlased eriti heal arvamusel antud butiigist.
Ühinen nüüd nende arvamusega.
Küsides tööde vastuvõtjal kuidas õhufiltrile ligi pääseda antud masina puhul vaatas ta mind nagu lolli, et tee kapot lahti ja seal ta on ning kui mainisin, et sellel on põhja alla vaatas ta mind nagu püstihullu ja tuli ise välja seda imelooma kaema kellel õhufilter põhja all

disla puhul pole carringust mõtet kala püüdma minna, mine astu parem karla autost läbi.
http://www.karla.ee/?id=4
http://www.karla.ee/?id=4
kui muud üle ei jää, siis lähen karlasse diagnosti, aga sai Troosti helistatud ning sealt väideti suht kindlalt, et tegu on tõenäoliselt kollektori tahmamisega ning see vajaks puhastamist, ajakuluks pakuti 4-4.5h
Nüüd siis selline küsimus, et kas kollektori tahmamine lülitab Turbo välja (see ongi eelevalt jutuks olnud jõukao ja mootori tule süttimise põhjuseks), selle sümptomi avastasin alles täna õhtul ning ei jõudnud Troostist enam pärida. Sai täna veel ka jõukao ajal max pöördeid proovitud ning need üle 3000 ei tõusnud.
Oskab ehk keegi rääkida kui reaalne võimalus oleks ise kollektorit puhastada? Kas peale ajakulu läheb sinna ka väga spetsiifilisi teadmisi vaja või peaks tavalised mootori remondimehed sellega hakkama saama?
Nüüd siis selline küsimus, et kas kollektori tahmamine lülitab Turbo välja (see ongi eelevalt jutuks olnud jõukao ja mootori tule süttimise põhjuseks), selle sümptomi avastasin alles täna õhtul ning ei jõudnud Troostist enam pärida. Sai täna veel ka jõukao ajal max pöördeid proovitud ning need üle 3000 ei tõusnud.
Oskab ehk keegi rääkida kui reaalne võimalus oleks ise kollektorit puhastada? Kas peale ajakulu läheb sinna ka väga spetsiifilisi teadmisi vaja või peaks tavalised mootori remondimehed sellega hakkama saama?
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ma olen pildilt näinud seda kollektorit, mis peaks särama puhtusest... antud pildil oli väga-väga suure tahmakihi all, nagu oleks korsten aastaid puhastamata. Seal mingid klapid sees veel, need ei liikunud enam üldse. See saast ei tule ka lahti sealt eriti, sellepärast ka parasjagu pikk tööaeg.