130km/h = check engine + jõukadu?

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
Kasutaja avatar
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#1

Tere,
järjekordese murega siin, et olen paar päeva proovinud ning sümptomid täpselt samad.

sõites 130km/h lööb praktiliselt koheselt põlema check engine ning jõud kaob (nagu turbo kaoks ära), ise kartsin et viga õhufiltris, aga see nüüd uus, üks variant oleks ka küttefilter, aga auto tahamb kõvasti, seega ei usu, et viga selles.



mootoriks 2.2 tid
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

Diagnostika on võlusõna.
Kasutaja avatar
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#3

Algselt postitas: Trionic
Diagnostika on võlusõna.

Võlusõna ei aidanud väga (tol hetkel oli mootori tuli kustunud), ütles, et kõik ideaalses korras.
Peaks üritama põleva tulega minna.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

Diagnostika ei seisne alati ainult veateadete lugemisest. Vahel vaadatakse ka kapoti alla..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#5

Algselt postitas: Cyber
Diagnostika ei seisne alati ainult veateadete lugemisest. Vahel vaadatakse ka kapoti alla..;)

Kapoti all on Carringi mehed tuuseldanud - kõik ideaalses korras väidetavalt.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#6

Noh... eks nad väidavad jah... Samas ei ole paljud tartlased eriti heal arvamusel antud butiigist.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#7

Algselt postitas: Cyber
Noh... eks nad väidavad jah... Samas ei ole paljud tartlased eriti heal arvamusel antud butiigist.

Ühinen nüüd nende arvamusega.
Küsides tööde vastuvõtjal kuidas õhufiltrile ligi pääseda antud masina puhul vaatas ta mind nagu lolli, et tee kapot lahti ja seal ta on ning kui mainisin, et sellel on põhja alla vaatas ta mind nagu püstihullu ja tuli ise välja seda imelooma kaema kellel õhufilter põhja all :P
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#8

Mul tekib tunne, et need mehed seal on ise parajad loomad, kahjuks pean ka neid varsti külastama:thumb:
Kasutaja avatar
tõh
Postitusi: 775
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: Saabitu

#9

disla puhul pole carringust mõtet kala püüdma minna, mine astu parem karla autost läbi.

http://www.karla.ee/?id=4
Kasutaja avatar
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#10

kui muud üle ei jää, siis lähen karlasse diagnosti, aga sai Troosti helistatud ning sealt väideti suht kindlalt, et tegu on tõenäoliselt kollektori tahmamisega ning see vajaks puhastamist, ajakuluks pakuti 4-4.5h

Nüüd siis selline küsimus, et kas kollektori tahmamine lülitab Turbo välja (see ongi eelevalt jutuks olnud jõukao ja mootori tule süttimise põhjuseks), selle sümptomi avastasin alles täna õhtul ning ei jõudnud Troostist enam pärida. Sai täna veel ka jõukao ajal max pöördeid proovitud ning need üle 3000 ei tõusnud.

Oskab ehk keegi rääkida kui reaalne võimalus oleks ise kollektorit puhastada? Kas peale ajakulu läheb sinna ka väga spetsiifilisi teadmisi vaja või peaks tavalised mootori remondimehed sellega hakkama saama?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#11

Ma olen pildilt näinud seda kollektorit, mis peaks särama puhtusest... antud pildil oli väga-väga suure tahmakihi all, nagu oleks korsten aastaid puhastamata. Seal mingid klapid sees veel, need ei liikunud enam üldse. See saast ei tule ka lahti sealt eriti, sellepärast ka parasjagu pikk tööaeg.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
tõh
Postitusi: 775
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: Saabitu

#12

just karlas mul kollektoriga midagi tehtigi, aega läks ca 1h. aga ju mul väga põhjalikult ei puhastatud siis.
Kasutaja avatar
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#13

Nii viga tõenäoliselt käes - turbolõdvik oli katkine
Kasutaja avatar
Aeronautik
Postitusi: 170
Liitunud: L Nov 24, 2007 16:28
Asukoht:
Auto:

#14

ära siis kihuta:P
Vasta