Dyno ja teised mõõtmistulemused

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Vasta
Rivo
Postitusi: 162
Liitunud: T Mär 06, 2007 22:42
Asukoht:
Auto:

#1

Tegin uue teema, kuhu üles panna erinevad, arvestatava täpsusega mõõtmistulemused, et võrrelda erinevate softi/raua konfiguratsioonide jõudlust.

Tulemuste postitamisel palun piisavalt täpselt kirjeldada auto softi ja rauda ning viidata mõõtmismetoodikale.

PS. Saan aidata T7 mootorite mõõtmisel, I-Bus (CD-Box pesa pagasnikus) kaudu, logides Speed ja RPM signaale intervalliga 0,1 sek.

Rivo
+372 515 0554
Rivo
Postitusi: 162
Liitunud: T Mär 06, 2007 22:42
Asukoht:
Auto:

#2

Henriku SAAB 9-5 1998 2,3 SE Automaat 125KW, Stock raud ja soft
RPM ja Speed logitud I-Bus pealt

EDIT: Mõõdetud on D asendis, S režiimiga, põhjagaasiga, ilma S-ta tuli 0..100 - 8,9 sek, graafik nägi välja samasugune.

0..100 - 8,8 sek.
80..120 - 6,2 sek.

Lisatud failid
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#3

Nii, nii, aga kas mitte I-bus-i ei tule sama info mis spidokale?
Tegelt.... ega vist. Spido saab signaali käigukastist, või kuidas?
Et kas see I-bus-i info on ka usaldusväärne tekkis mul küsimus. Sest spido väga usaldusväärne ei ole kui hakkame sekundi kümnendeikest juba rääkima.
:
Sent from my Monte Carlo using B236
Henrik
Postitusi: 53
Liitunud: E Apr 09, 2007 16:17
Asukoht:
Auto:

#4

Selge see et tegemist pole Aeroga. Mind üllatas tulem, arvasin et alla 10sek ta ikka ei sõida.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#5

Tubli jah :)
Äkki on hea juht hoopis ?
Sent from my Monte Carlo using B236
Henrik
Postitusi: 53
Liitunud: E Apr 09, 2007 16:17
Asukoht:
Auto:

#6

Et nagu, tuli rool otse hoida ja gaasi vajutada? Väga palju juhtimist.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#7

Aga tehasenumbritest suutsid kiiremini sõita.

Ootan põnevusega härra Sebastiani numbreid.

Peaks kuskil mingi aeg G-techi kambakesi ära testima....
Sent from my Monte Carlo using B236
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#8

"käsikellaga"
80-120 4,6sek
60-120 6,8sek
80-140 7,1sek
Kõik kolmanda käiguga.
0-100 7,1sek
Auto on NG900. Setup on b204L, 2,5" summuti ja stage3 soft. Kõik. Isegi weistgeitti pole jõudnud modida.

EDIT: 100-150
III käik 6,5sek
IV käik 7,5sek
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#9

Algselt postitas: kasparius

0-100 7,1sek
Kõik kolmanda käiguga.

Vau! :notworthy::thumb::evil:

EDIT: Niisama norin. :bs:
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#10

TGB, sul on vist see võimalus tonnisega teha 0-100kmh kolmandaga :) ?
Minu paha 0-100 kasutati ikkagi esimest kahte käiku.
Mõni lähipäev saan kokku õigete inimestega, kellel paremad apastraadid kui stopperkell, mis teadagi väga abstraktne. Siis update.

Rootsi saabturboclubis on see kiirenduste teema muide nii popp, et vastuseid kogunenud natuke alla 100lk.
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#11

Automaadiga ikka ei saa ainult ühe käiguga. lükates 1-2 või 3 peale kasutatakse käike justnimelt esimene kuni näidatud number.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Rivo
Postitusi: 162
Liitunud: T Mär 06, 2007 22:42
Asukoht:
Auto:

#12

Algselt postitas: kasparius
Nii, nii, aga kas mitte I-bus-i ei tule sama info mis spidokale?
Tegelt.... ega vist. Spido saab signaali käigukastist, või kuidas?
Et kas see I-bus-i info on ka usaldusväärne tekkis mul küsimus. Sest spido väga usaldusväärne ei ole kui hakkame sekundi kümnendeikest juba rääkima.
:

Spido, tahho ja odo kasutavad jah sama infot, mis ka I-Bus peal liigub. Spido ebatäpsuse üks komponent on armatuuris oleva anloogkella (tahtlik) viga ehk see ei puutu asjasse. Reaalne viga saab tekkida rehvimõõdust.

Homme dynos saan oma auto kohta võrdlevad andmed ja siis on näha erinevused võrreldes I-Bus mõõtmisega.

Kindlasti sobib I-Bus mõõtmine väga hästi softide erinevuse hindamiseks, sama auto peal.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#13

Paned siis ikka düno tõmbe ajaks logima??
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Rivo
Postitusi: 162
Liitunud: T Mär 06, 2007 22:42
Asukoht:
Auto:

#14

Algselt postitas: Cyber
Paned siis ikka düno tõmbe ajaks logima??

Jep

EDIT: Samuti vahetan dynos aju, esimese tõmbe 150hp stock softiga ja teised 2 tõmmet 215 hp softiga.
Vasta