Tegin uue teema, kuhu üles panna erinevad, arvestatava täpsusega mõõtmistulemused, et võrrelda erinevate softi/raua konfiguratsioonide jõudlust.
Tulemuste postitamisel palun piisavalt täpselt kirjeldada auto softi ja rauda ning viidata mõõtmismetoodikale.
PS. Saan aidata T7 mootorite mõõtmisel, I-Bus (CD-Box pesa pagasnikus) kaudu, logides Speed ja RPM signaale intervalliga 0,1 sek.
Rivo
+372 515 0554
Dyno ja teised mõõtmistulemused
Henriku SAAB 9-5 1998 2,3 SE Automaat 125KW, Stock raud ja soft
RPM ja Speed logitud I-Bus pealt
EDIT: Mõõdetud on D asendis, S režiimiga, põhjagaasiga, ilma S-ta tuli 0..100 - 8,9 sek, graafik nägi välja samasugune.
0..100 - 8,8 sek.
80..120 - 6,2 sek.
Lisatud failid
RPM ja Speed logitud I-Bus pealt
EDIT: Mõõdetud on D asendis, S režiimiga, põhjagaasiga, ilma S-ta tuli 0..100 - 8,9 sek, graafik nägi välja samasugune.
0..100 - 8,8 sek.
80..120 - 6,2 sek.
Lisatud failid
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Nii, nii, aga kas mitte I-bus-i ei tule sama info mis spidokale?
Tegelt.... ega vist. Spido saab signaali käigukastist, või kuidas?
Et kas see I-bus-i info on ka usaldusväärne tekkis mul küsimus. Sest spido väga usaldusväärne ei ole kui hakkame sekundi kümnendeikest juba rääkima.
:
Tegelt.... ega vist. Spido saab signaali käigukastist, või kuidas?
Et kas see I-bus-i info on ka usaldusväärne tekkis mul küsimus. Sest spido väga usaldusväärne ei ole kui hakkame sekundi kümnendeikest juba rääkima.
:
Sent from my Monte Carlo using B236
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
"käsikellaga"
80-120 4,6sek
60-120 6,8sek
80-140 7,1sek
Kõik kolmanda käiguga.
0-100 7,1sek
Auto on NG900. Setup on b204L, 2,5" summuti ja stage3 soft. Kõik. Isegi weistgeitti pole jõudnud modida.
EDIT: 100-150
III käik 6,5sek
IV käik 7,5sek
80-120 4,6sek
60-120 6,8sek
80-140 7,1sek
Kõik kolmanda käiguga.
0-100 7,1sek
Auto on NG900. Setup on b204L, 2,5" summuti ja stage3 soft. Kõik. Isegi weistgeitti pole jõudnud modida.
EDIT: 100-150
III käik 6,5sek
IV käik 7,5sek
Sent from my Monte Carlo using B236
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
TGB, sul on vist see võimalus tonnisega teha 0-100kmh kolmandaga
?
Minu paha 0-100 kasutati ikkagi esimest kahte käiku.
Mõni lähipäev saan kokku õigete inimestega, kellel paremad apastraadid kui stopperkell, mis teadagi väga abstraktne. Siis update.
Rootsi saabturboclubis on see kiirenduste teema muide nii popp, et vastuseid kogunenud natuke alla 100lk.

Minu paha 0-100 kasutati ikkagi esimest kahte käiku.
Mõni lähipäev saan kokku õigete inimestega, kellel paremad apastraadid kui stopperkell, mis teadagi väga abstraktne. Siis update.
Rootsi saabturboclubis on see kiirenduste teema muide nii popp, et vastuseid kogunenud natuke alla 100lk.
Sent from my Monte Carlo using B236
Algselt postitas: kasparius
Nii, nii, aga kas mitte I-bus-i ei tule sama info mis spidokale?
Tegelt.... ega vist. Spido saab signaali käigukastist, või kuidas?
Et kas see I-bus-i info on ka usaldusväärne tekkis mul küsimus. Sest spido väga usaldusväärne ei ole kui hakkame sekundi kümnendeikest juba rääkima.
:
Spido, tahho ja odo kasutavad jah sama infot, mis ka I-Bus peal liigub. Spido ebatäpsuse üks komponent on armatuuris oleva anloogkella (tahtlik) viga ehk see ei puutu asjasse. Reaalne viga saab tekkida rehvimõõdust.
Homme dynos saan oma auto kohta võrdlevad andmed ja siis on näha erinevused võrreldes I-Bus mõõtmisega.
Kindlasti sobib I-Bus mõõtmine väga hästi softide erinevuse hindamiseks, sama auto peal.