Jõukatsumine Tallinnas Dynomaxis

Ühised tegemised
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#76

ilmselt jah, ameerika obesed.. 1 ameerika obene on 0.98 euroopa obest..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
M-Tech
Postitusi: 52
Liitunud: E Jaan 15, 2007 0:22
Asukoht:
Auto:

#77

Pööretelugemise täpsusele ei ole teil mõtet jah eriti panustada.
Pole harvad juhud, kui need kõrgemal pöördel 500-1000rpm mööda tegelikusest.

Ka mina ei saa aru, miks Maxim näiteks inductive andurit ei kasuta nagu süütestrobodel asi käib.
Sellega saaks ka reaalsed pöörded kätte.
Jah osadel autodel on küll COP-id aga suurem enamus on ikka eemalolevate poolidega.
Inductive peaks kohati ka süütepooli juhtahelast signaali kätte saama.
Veel on variant ka laadimispinge sagedusest (on vist nii???) pöördeid mõõta nagu seda G-Tech teeb.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#78

Algselt postitas: M-Tech
Ka mina ei saa aru, miks Maxim näiteks inductive andurit ei kasuta nagu süütestrobodel asi käib.
Sellega saaks ka reaalsed pöörded kätte.
Jah osadel autodel on küll COP-id aga suurem enamus on ikka eemalolevate poolidega.
Inductive peaks kohati ka süütepooli juhtahelast signaali kätte saama.
Saab on alati olnud siuke kergelt kiiksuga auto. Tollel ju pole süütepooli vaid paljukirutud-kiidetud DI kassett.
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#79

Algselt postitas: suur
Algselt postitas: M-Tech
Ka mina ei saa aru, miks Maxim näiteks inductive andurit ei kasuta nagu süütestrobodel asi käib.
Sellega saaks ka reaalsed pöörded kätte.
Jah osadel autodel on küll COP-id aga suurem enamus on ikka eemalolevate poolidega.
Inductive peaks kohati ka süütepooli juhtahelast signaali kätte saama.
Saab on alati olnud siuke kergelt kiiksuga auto. Tollel ju pole süütepooli vaid paljukirutud-kiidetud DI kassett.

No vähemalt 1 süütepooliga auto oli ka kohal, mina ;)
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#80

Algselt postitas: suur
Algselt postitas: M-Tech
Ka mina ei saa aru, miks Maxim näiteks inductive andurit ei kasuta nagu süütestrobodel asi käib.
Sellega saaks ka reaalsed pöörded kätte.
Jah osadel autodel on küll COP-id aga suurem enamus on ikka eemalolevate poolidega.
Inductive peaks kohati ka süütepooli juhtahelast signaali kätte saama.
Saab on alati olnud siuke kergelt kiiksuga auto. Tollel ju pole süütepooli vaid paljukirutud-kiidetud DI kassett.

Ülevaatuspunktis küll pöörete lugemisega probleeme ei paistnud olevat T7-ga. Ei vaadanud täpselt, kuhu nad oma juhtmed külge panid.
55581286
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#81

Cyber Sa tegid üksjagu pilte seal.. Ehk paned need ka vaatlemiseks?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#82

Aga palun..:)

Pildid siin Ilmselgelt ei suutnud seebikarp seal eriti head pilti teha..:( korralikku aparaati korraliku välguga oleks vaja olnud.

Eraldi tooksin välja seal paar pilti Maksimi tagatoas olevast küülikuprojektist, millest ta lubas lahkelt paar klõpsu teha.

Tegu siis küüliku ja Honda ristsugutisega. Küüliku kere ja Honda mootor/kast/natuke veel kama. Pidavat tulema selline tänavasleeper, turbotatud mootor ~300hp..:D

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Jürgen

#83

Maxim on segane, heas mõttes loomulikult..:facts:
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#84

Mõni pilt IFFi masinast:

Pilt

Pilt

Pilt
Vasta