
Jõukatsumine Tallinnas Dynomaxis
Pööretelugemise täpsusele ei ole teil mõtet jah eriti panustada.
Pole harvad juhud, kui need kõrgemal pöördel 500-1000rpm mööda tegelikusest.
Ka mina ei saa aru, miks Maxim näiteks inductive andurit ei kasuta nagu süütestrobodel asi käib.
Sellega saaks ka reaalsed pöörded kätte.
Jah osadel autodel on küll COP-id aga suurem enamus on ikka eemalolevate poolidega.
Inductive peaks kohati ka süütepooli juhtahelast signaali kätte saama.
Veel on variant ka laadimispinge sagedusest (on vist nii???) pöördeid mõõta nagu seda G-Tech teeb.
Pole harvad juhud, kui need kõrgemal pöördel 500-1000rpm mööda tegelikusest.
Ka mina ei saa aru, miks Maxim näiteks inductive andurit ei kasuta nagu süütestrobodel asi käib.
Sellega saaks ka reaalsed pöörded kätte.
Jah osadel autodel on küll COP-id aga suurem enamus on ikka eemalolevate poolidega.
Inductive peaks kohati ka süütepooli juhtahelast signaali kätte saama.
Veel on variant ka laadimispinge sagedusest (on vist nii???) pöördeid mõõta nagu seda G-Tech teeb.
Saab on alati olnud siuke kergelt kiiksuga auto. Tollel ju pole süütepooli vaid paljukirutud-kiidetud DI kassett.Algselt postitas: M-Tech
Ka mina ei saa aru, miks Maxim näiteks inductive andurit ei kasuta nagu süütestrobodel asi käib.
Sellega saaks ka reaalsed pöörded kätte.
Jah osadel autodel on küll COP-id aga suurem enamus on ikka eemalolevate poolidega.
Inductive peaks kohati ka süütepooli juhtahelast signaali kätte saama.
Algselt postitas: suurSaab on alati olnud siuke kergelt kiiksuga auto. Tollel ju pole süütepooli vaid paljukirutud-kiidetud DI kassett.Algselt postitas: M-Tech
Ka mina ei saa aru, miks Maxim näiteks inductive andurit ei kasuta nagu süütestrobodel asi käib.
Sellega saaks ka reaalsed pöörded kätte.
Jah osadel autodel on küll COP-id aga suurem enamus on ikka eemalolevate poolidega.
Inductive peaks kohati ka süütepooli juhtahelast signaali kätte saama.
No vähemalt 1 süütepooliga auto oli ka kohal, mina

A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Algselt postitas: suurSaab on alati olnud siuke kergelt kiiksuga auto. Tollel ju pole süütepooli vaid paljukirutud-kiidetud DI kassett.Algselt postitas: M-Tech
Ka mina ei saa aru, miks Maxim näiteks inductive andurit ei kasuta nagu süütestrobodel asi käib.
Sellega saaks ka reaalsed pöörded kätte.
Jah osadel autodel on küll COP-id aga suurem enamus on ikka eemalolevate poolidega.
Inductive peaks kohati ka süütepooli juhtahelast signaali kätte saama.
Ülevaatuspunktis küll pöörete lugemisega probleeme ei paistnud olevat T7-ga. Ei vaadanud täpselt, kuhu nad oma juhtmed külge panid.
55581286
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Aga palun..
Pildid siin Ilmselgelt ei suutnud seebikarp seal eriti head pilti teha..
korralikku aparaati korraliku välguga oleks vaja olnud.
Eraldi tooksin välja seal paar pilti Maksimi tagatoas olevast küülikuprojektist, millest ta lubas lahkelt paar klõpsu teha.
Tegu siis küüliku ja Honda ristsugutisega. Küüliku kere ja Honda mootor/kast/natuke veel kama. Pidavat tulema selline tänavasleeper, turbotatud mootor ~300hp..





Pildid siin Ilmselgelt ei suutnud seebikarp seal eriti head pilti teha..

Eraldi tooksin välja seal paar pilti Maksimi tagatoas olevast küülikuprojektist, millest ta lubas lahkelt paar klõpsu teha.
Tegu siis küüliku ja Honda ristsugutisega. Küüliku kere ja Honda mootor/kast/natuke veel kama. Pidavat tulema selline tänavasleeper, turbotatud mootor ~300hp..

Mõni pilt IFFi masinast:





