Niisiis sai möödunud nädalal kiiruga MG Autos klassikul konti kontrollimas-täitmas käidud ja tulemus selline. Eelnevalt sai aasta paar tagasi gaasid-õlid vahetatud, senini töötas laitmatult, tänavu tundus, et hakkab külm nagu lahjaks jääma. 10 km sõitu ja kapotialune rohelist värvi täis. Paistab nagu mingi stuts oleks ära murdunud-murtud, aga ei saa õieti aru kah, mis siin võis toimuda. Sellistel töödel peaks ju mingi garantii kah olema? Äkki keegi oskaks seletada, mis siin juhtuda võis?
Lisatud failid
Klassiku konditsioneeri hooldus
Ülerõhu klapist on liigse välja pressinud.Seega ülekuumenemine=ülerõhk=väljapurse
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Mis kompressoril viga? Pigem ikka midagi muud.Kuivati umbes,vms. Pead kellad külge laskma riputada,et viga tuvastada.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
