Klassiku konditsioneeri hooldus

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Vasta
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 871
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto: OG9-5, NG9-3

#1

Niisiis sai möödunud nädalal kiiruga MG Autos klassikul konti kontrollimas-täitmas käidud ja tulemus selline. Eelnevalt sai aasta paar tagasi gaasid-õlid vahetatud, senini töötas laitmatult, tänavu tundus, et hakkab külm nagu lahjaks jääma. 10 km sõitu ja kapotialune rohelist värvi täis. Paistab nagu mingi stuts oleks ära murdunud-murtud, aga ei saa õieti aru kah, mis siin võis toimuda. Sellistel töödel peaks ju mingi garantii kah olema? Äkki keegi oskaks seletada, mis siin juhtuda võis?

Lisatud failid
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 871
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto: OG9-5, NG9-3

#2

:

Lisatud failid
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7142
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

Ülerõhu klapist on liigse välja pressinud.Seega ülekuumenemine=ülerõhk=väljapurse
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 871
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto: OG9-5, NG9-3

#4

Huvitav, kas neid kompressoreid ka kuidagimoodi remonditakse?
Algselt postitas: Trionic
Ülerõhu klapist on liigse välja pressinud.Seega ülekuumenemine=ülerõhk=väljapurse
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7142
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

Mis kompressoril viga? Pigem ikka midagi muud.Kuivati umbes,vms. Pead kellad külge laskma riputada,et viga tuvastada.
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 871
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto: OG9-5, NG9-3

#6

Kuivati sai nagu viimati vahetatud.
Algselt postitas: Trionic
Mis kompressoril viga? Pigem ikka midagi muud.Kuivati umbes,vms. Pead kellad külge laskma riputada,et viga tuvastada.
Vasta